12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το απόλυτα best seller της ελληνικής αγοράς για τα τελευταία 8 χρόνια ήρθε με την ολοκαίνουργια 4η στη σειρά γενιά του. Δείτε ποια είναι τα χαρακτηριστικά εκείνο που θα επιτρέψουν στο νέο Toyota Yaris να συνεχίσει ως ο πρωταθλητής των πωλήσεων.
Toyota Yaris
2.691.093 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Το Toyota Yaris ήρθε το 1999 σχεδιασμένο από τον Έλληνα Σωτήρη Κωβό και πλέον βρίσκεται στην 4η γενιά του. Το διάσημο ιαπωνικό μοντέλο βασίζεται στην σπονδυλωτή πλατφόρμα GA-B. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως η Toyota σε αντίθεση με την αυξητική τάση που επικρατεί τα τελευταία χρόνια, σε σχέση με το παρελθοντικό μοντέλο μείωσε το μήκος του Yaris κατά 5 χλστ., το οποίο ορίζεται στα 3.940 χλστ, ενώ ταυτόχρονα αύξησε το μεταξόνιο κατά 50 ολόκληρα χιλιοστά (2.560 χλστ.). Διευρυμένο κατά 50 χλστ. (1.745 χλστ. συνολικά) είναι και το πλάτος, ωστόσο το ύψος έχει μειωθεί κατά 40 χλστ. στα 1.470 χλστ..
Μιλώντας για τα φανερά και συγκεκριμένα για τον εξωτερικό σχεδιασμό του μοντέλου, η βασική πηγή έμπνευσης ήρθε από το Kuromame (βασικό πιάτο στο τραπέζι της ιαπωνικής πρωτοχρονιάς), τον ταύρο και τον σπρίντερ σε στάση εκκίνησης. Στο εμπρόσθιο μέρος το τελικό αποτέλεσμα είναι επιθετικό και ξεχωρίζει χάρη στη μεγάλη μάσκα, το νευρώδες καπό και τα τραβηγμένα στις άκρες φώτα. Το πίσω μέρος είναι ακόμη πιο ιδιαίτερο και χαρακτηρίζεται από την χαμηλή γραμμή της οροφής, που σε συνδυασμό με την ανασηκωμένη γραμμή των πίσω παραθύρων δίνει έναν κουπέ τόνο, ενώ ξεχωρίζει το ενιαίο πάνελ των φώτων.
Περνώντας μέσα στο μοντέλο η καμπίνα του Yaris χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές και μοντέρνο design. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η αλα Corolla & C-HR έγχρωμη οθόνη αφής του συστήματος infotainment, ενώ ανάμεσα στα δυο στρογγυλά ψηφιακά όργανα του σχετικού πίνακα μπροστά από τον οδηγό, υπάρχει TFT οθόνη πληροφοριών. Το Yaris διαθέτει και σύστημα Head up Display με προβολή σε επιφάνεια 10 ιντσών. Επιπλέον, μπορεί να εξοπλιστεί και με άλλα high tech στοιχεία, όπως η ασύρματη φόρτιση κινητού, ενώ καινοτομεί με την τοποθέτηση αερόσακων ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα ώστε να μην χτυπούν μεταξύ τους οι επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος. Ο χώρος αποσκευών μπορεί να φιλοξενήσει 286 λίτρα και έχει αποκτήσει διπλό πάτωμα, που τον καθιστά πιο πρακτικό.
Η τέταρτη γενιά του Yaris, εξοπλίζεται από μία ολοκαίνουργια γκάμα κινητήρων, που αποτελείται από ένα βασικό βενζινοκινητήρα 1.000 κ.εκ. με απόδοση 72 ίππων, τον ισχυρότερο 3κύλινδρο 1.500άρη VVT-i με 125 ίππους και 153 Nm ροπής και την υβριδική εκδοχή, όπου ο 1.500άρης βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα αποδίδοντας συνδυαστικά 116 ίππους με 207 Nm ροπής. Να σημειωθεί ότι για τη μετάδοση της κίνησης, ανάλογα με την έκδοση υπάρχει η επιλογή του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων, αλλά και του CVT που εξοπλίζει την υβριδική έκδοση.
Τέλος να θυμίσουμε πως διαθέσιμη είναι και η ισχυρή GR έκδοση του μοντέλου. Κάτω από το καπό του GR Yaris κρύβεται ένας 3κύλινδρος 12βάλβιδος turbo κινητήρας βενζίνης 1,6 λίτρων, ο οποίος προσφέρει 261 ίππους και 360 Nm ροπής. Η ισχύς διοχετεύεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων και του νέου συστήματος τετρακίνησης το οποίο η Toyota ονομάζει GR-FOUR.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Μιλώντας για τα φανερά και συγκεκριμένα για τον εξωτερικό σχεδιασμό του μοντέλου, η βασική πηγή έμπνευσης ήρθε από το Kuromame (βασικό πιάτο στο τραπέζι της ιαπωνικής πρωτοχρονιάς), τον ταύρο και τον σπρίντερ σε στάση εκκίνησης. Στο εμπρόσθιο μέρος το τελικό αποτέλεσμα είναι επιθετικό και ξεχωρίζει χάρη στη μεγάλη μάσκα, το νευρώδες καπό και τα τραβηγμένα στις άκρες φώτα. Το πίσω μέρος είναι ακόμη πιο ιδιαίτερο και χαρακτηρίζεται από την χαμηλή γραμμή της οροφής, που σε συνδυασμό με την ανασηκωμένη γραμμή των πίσω παραθύρων δίνει έναν κουπέ τόνο, ενώ ξεχωρίζει το ενιαίο πάνελ των φώτων.
Περνώντας μέσα στο μοντέλο η καμπίνα του Yaris χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές και μοντέρνο design. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η αλα Corolla & C-HR έγχρωμη οθόνη αφής του συστήματος infotainment, ενώ ανάμεσα στα δυο στρογγυλά ψηφιακά όργανα του σχετικού πίνακα μπροστά από τον οδηγό, υπάρχει TFT οθόνη πληροφοριών. Το Yaris διαθέτει και σύστημα Head up Display με προβολή σε επιφάνεια 10 ιντσών. Επιπλέον, μπορεί να εξοπλιστεί και με άλλα high tech στοιχεία, όπως η ασύρματη φόρτιση κινητού, ενώ καινοτομεί με την τοποθέτηση αερόσακων ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα ώστε να μην χτυπούν μεταξύ τους οι επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος. Ο χώρος αποσκευών μπορεί να φιλοξενήσει 286 λίτρα και έχει αποκτήσει διπλό πάτωμα, που τον καθιστά πιο πρακτικό.
Η τέταρτη γενιά του Yaris, εξοπλίζεται από μία ολοκαίνουργια γκάμα κινητήρων, που αποτελείται από ένα βασικό βενζινοκινητήρα 1.000 κ.εκ. με απόδοση 72 ίππων, τον ισχυρότερο 3κύλινδρο 1.500άρη VVT-i με 125 ίππους και 153 Nm ροπής και την υβριδική εκδοχή, όπου ο 1.500άρης βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα αποδίδοντας συνδυαστικά 116 ίππους με 207 Nm ροπής. Να σημειωθεί ότι για τη μετάδοση της κίνησης, ανάλογα με την έκδοση υπάρχει η επιλογή του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων, αλλά και του CVT που εξοπλίζει την υβριδική έκδοση.
Τέλος να θυμίσουμε πως διαθέσιμη είναι και η ισχυρή GR έκδοση του μοντέλου. Κάτω από το καπό του GR Yaris κρύβεται ένας 3κύλινδρος 12βάλβιδος turbo κινητήρας βενζίνης 1,6 λίτρων, ο οποίος προσφέρει 261 ίππους και 360 Nm ροπής. Η ισχύς διοχετεύεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων και του νέου συστήματος τετρακίνησης το οποίο η Toyota ονομάζει GR-FOUR.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!