ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ο δίλιτρος TDI κινητήρας του Kodiaq σε συνδυασμό με το 7τάχυτο DSG κιβώτιο διαθέτει τις καλύτερες επιδόσεις.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο δίλιτρος TDI κινητήρας του Kodiaq σε συνδυασμό με το 7τάχυτο DSG κιβώτιο διαθέτει τις καλύτερες επιδόσεις.

Κινητήρες-επιδόσεις: Γρηγορότερο το Kodiaq

104.078 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2017)

Το Skoda Kodiaq διαθέτει δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα έναντι των 1.600άρηδων που διαθέτουν τα δύο ιαπωνικά μοντέλα, γεγονός που του δίνει ένα σαφές πλεονέκτημα τόσο στην μέγιστη ισχύ, όσο και στις επιδόσεις, με την λειτουργία του μάλιστα να είναι γραμμική και ιδιαίτερα πολιτισμένη.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το τσέχικο SUV αποδίδει 150 ίππους, έναντι 130 του X-Trail και 120 του CR-V και η συνολική ροπή του φτάνει τα 340 Nm (320 και 300 αντίστοιχα τα άλλα δύο). Φυσιολογικά λοιπόν, όπως αποτυπώθηκε και στις μετρήσεις μας, από την μία είναι το γρηγορότερο σε επιτάχυνση από στάση, αλλά και εν κινήσει σε αυτό βοηθάει και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων (τα άλλα δύο έχουν εξάρι μηχανικό), αλλά από την άλλη είναι οριακά και το πιο απαιτητικό σε καύσιμο με 7,4 λτ./100 χλμ.    
Πιο οικονομικός είναι ο iDTEC κινητήρας του CR-V με 7,1 λτ/100 χλμ. (7,2 το X-Trail), ο οποίος προσφέρει καλό τράβηγμα από χαμηλά, χωρίς ενοχλητικά κροταλίσματα και θορύβους, αν και στις ψηλές στροφές δεν είναι και τόσο ραφιναρισμένος όσο χαμηλότερα.
Τέλος ο 1,6 dCi κινητήρας της Renault, με τον οποίο εφοδιάζεται το X-Trail, κινεί με άνεση το X-Trail των 1.500 κιλών, ωστόσο κάτω από τις 1.600 σ.α.λ. o κινητήρας δεν είναι στα φόρτε του, αλλά και πάλι δε βαρυγκωμεί. Μετά από το όριο αυτό όμως τραβάει γερά μέχρι ψηλά και το προσπέρασμα είναι εύκολο και χωρίς να απαιτεί κατέβασμα σχέσης. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
ford
4green