• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στην παλαίστρα του Auto Τρίτη μπαίνουν τα Honda Civic, Hyundai i30 και Volkswagen Golf στις downsized εκδόσεις τους με 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρες. Ποιός θα είναι ο τελικός νικητής;

Honda Civic Vs Hyundai i30 Vs VW Golf

Διαβάστηκε από 32303 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/2/2018

Τα 1.000άρια μικρομεσαία μοντέλα συνδυάζουν τις οικογενειακές αρετές, με την ευχάριστη οδηγική αίσθηση και φυσικά τις απαραίτητες επιδόσεις, διαμορφώνοντας ένα ελκυστικό πακέτο για τον αγοραστή. Παρακάτω λοιπόν συγκρίνουμε τρεις δημοφιλείς επιλογές της κατηγορίας, το Honda Civic, το Hyundai i30 και το VW Golf.

 
Τα σύγχρονα μικρομεσαία αυτοκίνητα, ακολουθώντας την λογική του downsizing διαθέτουν στην βάση της γκάμας τους μικρούς σε χωρητικότητα, αλλά ικανούς βενζινοκινητήρες. Αυτές οι εκδόσεις, έχουν το πλεονέκτημα ότι πέρα από την οικονομία καυσίμου, επιπλέον διαθέτουν και την ανάλογη ισχύ, ώστε να κινηθούν σε πιο σβέλτους ρυθμούς συγκριτικά με τις βασικές εκδόσεις τους. Έτσι είναι ικανές να αποτελέσουν το καθημερινό αυτοκίνητο μιας οικογένειας που θέλει να κινηθεί σβέλτα και οικονομικά παράλληλα.  Στο θέμα μας επιλέξαμε τρία μοντέλα με τούρμπο κινητήρες 1.000 κ.εκ. από τρεις διαφορετικές καταξιωμένες σχολές. Την κορεατική με το Hyundai i30 που εφοδιάζεται με τον 1.000άρη T-GDI κινητήρα 120 ίππων, την ιαπωνική, με το all time classic, Honda Civic που για πρώτη φορά εφοδιάστηκε με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,0 λτ. που αποδίδει 129 ίππους και τη γερμανική, με το VW Golf 1,0 TSI 110 ίππων.

Σχεδίαση: Πιο ιδιαίτερο και ξεχωριστό το Civic 
Οι σχεδιαστές της Honda με το νέο Civic κατάφεραν να ξεφύγουν από τα αισθητικά πρότυπα της κατηγορίας, δημιουργώντας ένα αμάξωμα που αν και χάτσμπακ θυμίζει πολύ κουπέ. Οι μεγάλες του διαστάσεις δεν κρύβονται οπτικά, με το δυναμισμό να είναι το κύριο στοιχείο της σχεδίασης, όπως υπογραμμίζεται από τα έντονα νεύρα του καπό, τους φουσκωμένους θόλους των τροχών και τη γραμμή που διατρέχει όλο το αμάξωμα στα πλαϊνά του. Βεβαίως και το i30 δε στερείται δυναμισμού, ειδικά στο μπροστινό μέρος με τη μεγάλη μάσκα και τις νευρώσεις στο καπό που τονίζουν τα φώτα να συμπληρώνουν τον «επιθετικό» προφυλαχτήρα. Ωστόσο πηγαίνοντας προς τα πίσω ο δυναμισμός φθίνει δίνοντας τη θέση του σε πιο κλασσικές γραμμές. Όταν η κουβέντα πάει σε κλασσικές γραμμές, στο μυαλό όλων αντηχεί ένα όνομα,VW! Το γκρουπ γενικότερα δεν προσπαθεί να θέλξει με την εμφάνιση των μοντέλων του, προτιμώντας να αφήσει στην άκρη στοιχεία εκμοντερνισμού και αντΆ αυτών να στηριχθεί σε πιο παραδοσιακά καλαίσθητα design.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Kostas

    Γερμανοφιλοι φιλοι μου και συμφεροντολογοι της πλακας- παλια Honda δεν βλεπετε ακομα στους δρομους; Επισης ποια ειναι η λογικη που λεει οτι η Γκολφω ειναι μονοδρομος στο συγκεκριμενο συγκριτικο;; Ο ημιακαμπτος αξονας; Οι τεραστιοι χωροι του; Η καλη τιμη του; Ή το οτι ειναι το πιο ουδετερο απο τα 3 στο δρομο με το Ιαπωνικο να δινει ρεστα στην κατηγορια; Σοβαρευτειτε επιτελους και γινετε αντικειμενικοι σε καποια πραγματα. Και επιτελους ρε AutoTriti, οπως λενε και οι υπολοιποι, παρτε θεση στο τελος των συγκριτικων!

      70
  • Free

    Ρε παιδιά συγγνώμη, αλλά πως γίνεται και καθε φορά στα συγκριτικά να βγαινουν και οι τρεις κερδισμένοι? Ο ενας οικονομικός άλλος τεχνολογία ο άλλος οδήγηση. ΠΑΡΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΕΣΗ.

      33
  • Jimmys

    Πολύ εύκολα Νο 1 το Civic. Ιαπωνική αξιοπιστία. Τεχνολογικά προηγμένο. Σημείο αναφοράς μηχανολογικά. Σχεδίαση απλά η καλύτερη αυτή τη στιγμή στην κατηγορία του. Εσωτερικό όνειρο. Χώρους άπλετους. Δυνατός κινητήρας.

      25
  • chris

    Η γνώμη μου είναι ότι και τα τρία είναι πολύ καλά αυτοκίνητα με διαφορετικές αρετές και μειονεκτήματα το καθένα. Οι περισσότεροι είναι ενημερωμένοι γι αυτά και επιλέγουν αυτό που θέλουν. Δεν μπορώ να καταλάβω αυτή τη μανία μερικών στα σχόλια να πείσουν άλλους ότι το αυτοκίνητο τους και η μάρκα τους είναι ότι καλύτερο και οι άλλες άχρηστες. Είναι τουλάχιστον παδικό χαρακτηριστικό - παιδιών δημοτικού! Ο καθένας αγοράζει αυτό που θέλει με τα + και τα - του! Γι άλους παίζει ρόλο η εμφάνιση για άλλους η αξιοπιστία και για άλλους το υποτιθέμενο πρεστιζ. Είναι γνωστά αυτά! Προσωπικά πιστεύω ότι η hyundai θα εξελιχθεί πάρα πολύ στο μέλλον κρατώντας χαμηλά τις τιμές συγκριτικά με τις άλλες εταιρείες.

      14
  • Nikosbuffon

    Παράλογος οταν εδω μεσα μερικοι σταματησουν να χλευάζουν τα ιαπωνικά λες και τους κλεψανε το σπιτι τοτε θα σταματήσουμε να κάνουμε αυτο που λες . Και κατι αλλο γερμανική αξιοπιστία αχαχχχχχχαααχχχχχααχχχχχχαχχχαχχχχχαχχα θα πεθανω δυο μερες γελουσα.

      10
  • panosl1

    Παιδιά ψυχραιμία, το περί εμφάνισης είναι καθαρά υποκειμενικό, τώρα το ποιο είναι πιο αξιόπιστο από τα άλλα, δείτε τι ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ εγγυήσεις δίνουν για να βγάλετε κάποιο συμπέρασμα. Προσωπικά αν και έχω Ford για πολλά χρόνια και είμαι απολύτως ικανοποιημένος, αν αγόραζα τώρα κάποιο αυτοκίνητο από αυτά, θα διάλεγα το Honda αρκεί να έχει κατασκευαστεί στην Ιαπωνία και σαν δεύτερη επιλογή το Hyundai, για ένα συνδυασμό από λόγους όπως, αξιοπιστία, οδική συμπεριφορά, συχνότητα βλαβών κ.α.

      7
  • pan

    21000 euro για 1000cc !!!Ούτε με σφαίρες!!!!!!!!Με 3000euro κάτω υπάρχουν καινούργια diesel με μηδενικά τέλη και πολύ χαμηλότερη κατανάλωση από τα συγκεκριμένα!!!

      5
  • Νικος

    περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.... αλλά το γεγονός ότι το golf είναι best seller σε όλα τα αναπτυγμένα κράτη δεν μπορεί να είναι τυχαίο. Επίσης βλέπουμε ότι ο,τι καινούριο φέρνει η κάθε γενιά του το αντιγράφουν Όλοι μετά. Βλέπε turbo, σασμαν, αναρτήσεις κτλπ. Αυτό σημαίνει ότι είναι το σημείο αναφοράς στην κατηγορία, αρα είναι κορυφαίο και πρωτοποριακό.

      4
  • Nikosbuffon

    Τοτε παραλογος εισαι τυφλος μάλλον εγω μπαινω εδω και βλεπω δεν μου αρεσει ενα μοντελο δεν το λεω ξερατο η αηδια η καγκουρια μολις το βλεπω αυτο ομως τρελενομαι και λεω ολα τα ευρωπαίκα κουβα εκτος την Mercedes που ειναι και η μοναδική Ευρωπαϊκή μαρκα που θαυμαζω.

      4
  • Μακης

    Η λογική λέει golf. Τεράστια ιστορία, γερμανική τεχνολογία, ποιότητα κατασκευής, αξιοπιστία, αξία μεταπώλησης. το ότι βλέπουμε στους δρόμους Golf πρώτης γενιάς τα λέει όλα δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα άλλο. Και σχεδιαστικά σοβαρό αυτοκίνητο και πάντα διαχρονικό όχι οι καγκουριές της Honda.

      4
  • Παραλογος

    @Kostas Δηλαδη επειδη καποιος λεει την αποψη του,η οποια τυχαινει να μην συμβαδιζει με τη δικη σου,ειναι ασοβαρος,συμφεροντολογος και λαθος;Το οτι μπορει να του αρεσει το golf για τον χ,ψ λογο,τον κανει γερμανοφιλο;Για συνελθετε λιγο οι πορωμενοι jdm,που με το που δειτε αποψη αντιθετη απο την δικη σας,ειστε με το χερι στη σκανδαλη να πειτε τα δικα σας.

      1
  • Nikosbuffon

    Μπραβο ρε nolian αν και δεν γουσταρω το γκολφ μπραβο που το λες οτι σου αρεσει χωρις να βγαζεις χολη

     
  • Παραλογος

    Εγω σχολιαζω ελαχιστα και περισσοτερο παρατηρω και αυτα που βλεπω γραφω.Ο χλευασμος ερχεται σχεδον αποκλειστικα απο τους jdm σχεδον σε καθε αρθρο με ευρωπαικο και ειδικα γερμανικο αυτοκινητο.

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα