• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στην παλαίστρα του Auto Τρίτη μπαίνουν τα Honda Civic, Hyundai i30 και Volkswagen Golf στις downsized εκδόσεις τους με 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρες. Ποιός θα είναι ο τελικός νικητής;

Honda Civic Vs Hyundai i30 Vs VW Golf

Διαβάστηκε από 182324 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/9/2018
 

Τα 1.000άρια μικρομεσαία μοντέλα συνδυάζουν τις οικογενειακές αρετές, με την ευχάριστη οδηγική αίσθηση και φυσικά τις απαραίτητες επιδόσεις, διαμορφώνοντας ένα ελκυστικό πακέτο για τον αγοραστή. Παρακάτω λοιπόν συγκρίνουμε τρεις δημοφιλείς επιλογές της κατηγορίας, το Honda Civic, το Hyundai i30 και το VW Golf.

Τα σύγχρονα μικρομεσαία αυτοκίνητα, ακολουθώντας την λογική του downsizing διαθέτουν στην βάση της γκάμας τους μικρούς σε χωρητικότητα, αλλά ικανούς βενζινοκινητήρες. Αυτές οι εκδόσεις, έχουν το πλεονέκτημα ότι πέρα από την οικονομία καυσίμου, επιπλέον διαθέτουν και την ανάλογη ισχύ, ώστε να κινηθούν σε πιο σβέλτους ρυθμούς συγκριτικά με τις βασικές εκδόσεις τους. Έτσι είναι ικανές να αποτελέσουν το καθημερινό αυτοκίνητο μιας οικογένειας που θέλει να κινηθεί σβέλτα και οικονομικά παράλληλα.  Στο θέμα μας επιλέξαμε τρία μοντέλα με τούρμπο κινητήρες 1.000 κ.εκ. από τρεις διαφορετικές καταξιωμένες σχολές. Την κορεατική με το Hyundai i30 που εφοδιάζεται με τον 1.000άρη T-GDI κινητήρα 120 ίππων, την ιαπωνική, με το all time classic, Honda Civic που για πρώτη φορά εφοδιάστηκε με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,0 λτ. που αποδίδει 129 ίππους και τη γερμανική, με το VW Golf 1,0 TSI 110 ίππων.

Σχεδίαση: Πιο ιδιαίτερο και ξεχωριστό το Civic 
Οι σχεδιαστές της Honda με το νέο Civic κατάφεραν να ξεφύγουν από τα αισθητικά πρότυπα της κατηγορίας, δημιουργώντας ένα αμάξωμα που αν και χάτσμπακ θυμίζει πολύ κουπέ. Οι μεγάλες του διαστάσεις δεν κρύβονται οπτικά, με το δυναμισμό να είναι το κύριο στοιχείο της σχεδίασης, όπως υπογραμμίζεται από τα έντονα νεύρα του καπό, τους φουσκωμένους θόλους των τροχών και τη γραμμή που διατρέχει όλο το αμάξωμα στα πλαϊνά του. Βεβαίως και το i30 δε στερείται δυναμισμού, ειδικά στο μπροστινό μέρος με τη μεγάλη μάσκα και τις νευρώσεις στο καπό που τονίζουν τα φώτα να συμπληρώνουν τον «επιθετικό» προφυλαχτήρα. Ωστόσο πηγαίνοντας προς τα πίσω ο δυναμισμός φθίνει δίνοντας τη θέση του σε πιο κλασσικές γραμμές. Όταν η κουβέντα πάει σε κλασσικές γραμμές, στο μυαλό όλων αντηχεί ένα όνομα,VW! Το γκρουπ γενικότερα δεν προσπαθεί να θέλξει με την εμφάνιση των μοντέλων του, προτιμώντας να αφήσει στην άκρη στοιχεία εκμοντερνισμού και αντΆ αυτών να στηριχθεί σε πιο παραδοσιακά καλαίσθητα design.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ