Honda S2000: Επιστρέφει ο βασιλιάς των roadster

Honda S2000: Επιστρέφει ο βασιλιάς των roadster

36.606 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2022)

Το Honda S2000 προκάλεσε τεράστιες εντυπώσεις με την εμφάνιση και κυρίως τον 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 240 ίππων, τον οποίο η Ferrari χρειάστηκε 10 χρόνια να ξεπεράσει σε ειδική ισχύ με δικό της μοτέρ. Μπορεί το μέλλον του S2000 (ή S2k για τους petrolheads) να είναι ομιχλώδες, ωστόσο οι φήμες για την επιστροφή ενός από τα πιο ποθητά ιαπωνικά αυτοκίνητα πάντα υπάρχουν και δεν είναι λίγοι όσοι εύχονται να πραγματοποιηθούν.

Honda S2000 με φανατικούς φίλους & εχθρούς

Η Honda είναι μία από τις αυτοκινητοβιομηχανίες με το πιο φανατικό κοινό, αλλά και ορκισμένους εχθρούς. Από τη μία η τεχνολογία VTEC (Variable Valve Timing και Lift Electronic Control), που έκανε πολλούς να λατρέψουν τη μάρκα και από την άλλη η παρουσίαση του «ατίθασου» S2000 με αφορμή τον εορτασμό των 50 χρόνων της εταιρείας το μακρινό πλέον 1998, έφεραν πολλούς θερμούς υποστηρικτές στις τάξεις της Honda. Μένοντας στο S2000, μια σπορ κατασκευή με εντυπωσιακή για την εποχή εμφάνιση, οδηγικό χαρακτήρα που σπάνια συγχωρούσε λάθη, ένα «ξυραφένιο» μοτέρ (με κωδικό F20C) με βίαιο VTEC και 120 ίππους στο λίτρο και πλαίσιο με τέλεια κατανομή βάρους «50/50» θα εξετάσουμε στις παρακάτω γραμμές το θολό τοπίο γύρω από το μέλλον του μοντέλου...

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Νέο S2000 το 2024 για τα 75 χρόνια της Honda

Δεν είναι κρυφό πως κατά καιρούς έχει σχηματιστεί έντονη φημολογία για την κατασκευή ενός διθέσιου roadster από την Ηοnda, που θα πάρει τη θέση του S2000. Μάλιστα, σύμφωνα με το περιοδικό Forbes, πηγή από το περιβάλλον της Honda δήλωσε -παλιότερα- πως η φίρμα εξετάζει την κατασκευή ενός νέου S2000 για να εορταστούν τα 75 χρόνια ζωής της Honda το 2024. Η ιδέα αυτή φαίνεται πως κυκλοφορεί εδώ και αρκετό καιρό στα κεντρικά γραφεία της Honda με τα υψηλόβαθμα στελέχη της φίρμας να βλέπουν θετικά αυτό το ενδεχόμενο, παρόλο που ο κλοιός γύρω από τα θερμικά μοτέρ (βενζίνης και diesel) στενεύει με συνεχώς αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών ρύπων για τους κατασκευαστές.

Με 2λιτρο Turbo VTEC πάνω από 350 άλογα

Πολλοί θα αναρωτηθούν «τι μοτέρ θα φοράει;» και όχι άδικα, καθώς όλες οι μάρκες στρέφονται σταδιακά προς τα ηλεκτρικά. Ωστόσο η Honda φαίνεται πως έχει τον άσσο στο μανίκι για να καλύψει το κοινό της. Έχοντας πλέον έναν πλήρως εξηλεκτρισμένο στόλο αυτοκινήτων της οικογενείας e:HEV με την ενδέκατη γενιά του Civic, τα Jazz και Jazz Crosstar, το ολοκαίνουργιο μικρομεσαίο SUV, HR-V, το μεσαίο SUV, CR-V, αλλά και το αμιγώς ηλεκτρικό Honda e, η ιαπωνική φίρμα έχει το χώρο να δημιουργήσει μια σπορ κατασκευή στο πλευρό του Civic Type R, το οποίο παρουσιάζεται στις 21 Ιουλίου, χωρίς το φόβο επιβολής προστίμων λόγω υπέρβασης του ορίου εκπομπών ρύπων. Το επικρατέστερο σενάριο θέλει το μελλοντικό Honda S2000 να κρύβει κάτω από το καπό του μια εξελιγμένη εκδοχή του τετρακύλινδρου VTEC Turbo χωρητικότητας 2,0 λτ. με ισχύ πάνω από 350 άλογα. Για την ιστορία θυμίζουμε πως το Honda S2000 που κυκλοφόρησε εφοδιαζόταν με τον ατμοσφαιρικό 2λιτρο τετρακύλινδρο F20C που απέδιδε 240 ίππους στις 8.300 σ.α.λ. και 208 Nm ροπής στις 7.500 σ.α.λ..

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
Falken e.ZIEX: Το νεότερο ηλεκτρικό μέλος της οικογενείας της Falken
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel