
Το Super-N περνά στην παραγωγή.
Εσωτερικό με ρετρό πινελιές και έξυπνη εργονομία.
Αυτονομία, τιμή και θέση στην αγορά.
Έμφαση στη «χαρά της οδήγησης»
Το Super-N περνά στην παραγωγή
Η Honda επιστρέφει δυναμικά στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων πόλης, παρουσιάζοντας το νέο Super-N, ένα fun-to-drive city car που θα λανσαριστεί μέσα στο 2026 και θα διατεθεί επίσημα στη Μ. Βρετανία , ως ο πνευματικός διάδοχος του αγαπημένου Honda e.
Το νέο Honda Super-N Prototype έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην Έκθεση του Τόκιο 2025, έχοντας προηγουμένως προϊδεάσει το κοινό στο Goodwood Festival of Speed με το πρωτότυπο Super EV Concept. Το μοντέλο βασίζεται στην ιαπωνική πλατφόρμα N-Series, πάνω στην οποία στηρίζεται και το N-One e, όμως η έκδοση για Ευρώπη έχει δεχθεί σημαντικές αλλαγές σε σασί και σχεδίαση.
Το αμάξωμα είναι πλατύτερο, με μεγαλύτερους τροχούς και ελαστικά, φαρδύτερους προφυλακτήρες και αεραγωγούς, ενώ πίσω ξεχωρίζουν τετράγωνα φωτιστικά σώματα και χαμηλό πορτμπαγκάζ για εύκολη πρόσβαση. Το εμπρός μέρος αντλεί έμπνευση από το Honda e, αλλά με πιο επιθετική “μάσκα” και LED προβολείς που υποδηλώνουν τον πιο σπορ χαρακτήρα του.
Εσωτερικό με ρετρό πινελιές και έξυπνη εργονομία
Η καμπίνα παραμένει λιτή και εξαιρετικά ευρύχωρη για το μέγεθος του αυτοκινήτου, με δύο μικρές οθόνες (μία για τα όργανα και μία για το infotainment) και έξυπνες λύσεις αποθήκευσης. Οι μπροστινές θέσεις έχουν ρετρό σχεδίαση, ενώ το πίσω κάθισμα προορίζεται αυστηρά για δύο επιβάτες.Το μεγαλύτερο highlight του Super-N είναι το πρωτοποριακό “manual feel” σύστημα οδήγησης, που προσομοιώνει αλλαγές ταχυτήτων σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο! Με το πάτημα ενός κουμπιού Boost, το μικρό Honda αυξάνει την απόδοση, ενισχύει το ψεύτικο ήχο του κινητήρα και επιτρέπει στον οδηγό να «αλλάζει» ταχύτητες μέσω paddles πίσω από το τιμόνι. Έτσι, το Super-N υπόσχεται μια εμπειρία οδήγησης «γκαζιάρικου» Honda, ακόμα και σε ηλεκτρική μορφή.
Αυτονομία, τιμή και θέση στην αγορά
Αν και η Honda δεν έχει ανακοινώσει τεχνικές λεπτομέρειες, εκτιμάται ότι η αυτονομία του Super-N θα προσεγγίζει τα 270 χλμ., όπως και του ιαπωνικού N-One e. Η τιμή του αναμένεται κάτω από τις 30.000 λίρες, σημαντικά χαμηλότερη από το Honda e, που κόστιζε περίπου 37.000 λίρες στη Μ. Βρετανία.
Το νέο μικρό ηλεκτρικό της Honda θα σταθεί απέναντι στα BYD DOLPHIN SURF και Hyundai Inster, προσφέροντας όμως έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα, βασισμένο στην παιχνιδιάρικη οδήγηση, το ρετρό design και την τεχνολογική καινοτομία.

Η καμπίνα παραμένει λιτή και εξαιρετικά ευρύχωρη για το μέγεθος του αυτοκινήτου, με δύο μικρές οθόνες (μία για τα όργανα και μία για το infotainment) και έξυπνες λύσεις αποθήκευσης.
Έμφαση στη «χαρά της οδήγησης»
Η Honda επισημαίνει ότι το Super-N «ενσαρκώνει τη φιλοσοφία του joy of driving σε μικρή κλίμακα», συνδυάζοντας πρακτικότητα, στυλ και διαδραστική οδηγική εμπειρία. Με το μοντέλο αυτό, η ιαπωνική εταιρεία επιχειρεί να ξανακερδίσει το κοινό που αγάπησε το Honda e, αυτή τη φορά με ένα πιο προσιτό, πιο «ζωντανό» και πιο διασκεδαστικό ηλεκτρικό όχημα πόλης.

