• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στην επίσημη αποκάλυψη της νέας McLaren Speedtail προχώρησε όπως αναμενόταν η βρετανική μάρκα.

Το νέο μοντέλο παίρνει ισχύ από ένα υβριδικό βενζινοκίνητο σύνολο το οποίο προσφέρει 1.050 ίππους!

Το εσωτερικό μπορεί να φιλοξενήσει τρεις επιβάτες.

Η μάρκα θα κατασκευάσει μόλις 106 μονάδες.

Ιδού η McLaren Speedtail

Διαβάστηκε από 14378 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/10/2018
 

Στην επίσημη αποκάλυψη της νέας McLaren Speedtail προχώρησε όπως αναμενόταν η βρετανική μάρκα, παρουσιάζοντας το αμάξι που θα αμφισβητήσει οχήματα ισάξια της Bugatti Chiron.

Ξεκινώντας αμέσως από αυτό που ενδιαφέρει τον περισσότερο κόσμο και συγκεκριμένα το κομμάτι των μηχανικών συνόλων και των επιδόσεων. Tο νέο μοντέλο παίρνει ισχύ από ένα υβριδικό βενζινοκίνητο σύνολο το οποίο προσφέρει 1.050 ίππους! Η ισχύς αυτή του επιτρέπει να φτάνει τα 403 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα, ενώ μέσα σε 12,8 δευτερόλεπτα από τη στιγμή που θα ξεκινήσει, ο οδηγός θα δει τα 300 χλμ./ώρα στο κοντέρ του.
 
Σε ότι αφορά το βάρος, η φίρμα αναφέρει ότι το αμάξι χωρίς καύσιμο ζυγίζει 1.430 κιλά, ενώ τονίζει πως σημαντικό ρόλο στις επιδόσεις έχει ο αεροδυναμικός σχεδιασμός.
Περνώντας στο κομμάτι του εξωτερικού σχεδιασμού βλέπουμε το αμάξωμα από ίνες άνθρακα να επωφελείται από αρκετές καμπύλες και σχεδόν καθόλου «αιχμηρές» γωνίες, με το εμπρόσθιο μέρος να έχει λάβει ένα αεροδυναμικό χείλος το οποίο χωρίζεται σε δύο μέρη. Πηγαίνοντας προς τα πίσω βλέπουμε πως οι μπροστά τροχοί είναι καλυμμένοι, κάτι το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία βοηθά την καλύτερη ροή του αέρα, ενώ λίγα εκατοστά πιο πίσω έχουν τοποθετηθεί κάμερες οι οποίες εξέρχονται από το αμάξωμα και αντικαθιστούν τους πλαϊνούς καθρέπτες. Το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από τον τεράστιο αεροδυναμικό διαχύτη, όπου φιλοξενεί τις δύο απολήξεις της εξάτμισης, ενώ μένοντας στο πίσω μέρος να σημειωθεί πως στα δύο άκρα έχουν πάρει θέση ισάριθμα υδραυλικά πτερύγια που μπορούν να σηκωθούν και να κατέβουν, βοηθώντας έτσι στην αεροδυναμική.
 
Σε ότι αφορά το εσωτερικό το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει τρεις επιβάτες, ο οδηγός κάθετε στο κέντρο μιας ισομετρικής καμπίνας έχοντας δεξιά και αριστερά του ένα απλής σχεδίασης ταμπλό που χαρακτηρίζεται από δύο μεγάλες οθόνες, αλλά και μία πιο μικρή που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και παίζει τον ρόλο του πίνακα οργάνων. Λίγο πιο πίσω παρατηρούμε τις εικόνες που προβάλουν ότι καταγράφουν οι εξωτερικές κάμερες, ενώ διαθέσιμη είναι και μία κάμερα παρκαρίσματος.
 
Τέλος να σημειωθεί πως η μάρκα θα κατασκευάσει μόλις 106 μονάδες με το κόστος απόκτησης να υπολογίζεται περίπου στα 2 εκατομμύρια ευρώ. Οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν το 2020.

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Δοκιμή: Ανανεωμένο Kia Sportage

Για ποιο Honda αξίζει να είσαι «χοντάκιας» σήμερα;

53 χρόνια Toyota Corolla. Πόσο άλλαξε μέχρι σήμερα;

Mega Τεστ φώτων σε 11 μικρά SUV

Η κίνηση στους δρόμους

Η νέα πισωκίνητη πλατφόρμα του VW group

Χαλάς το αυτοκίνητό σου και δεν το καταλαβαίνεις

Αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερες

Βάλε LPG με χορηγό το αυτοκίνητο σου!

Χάλασε το diesel σου; Δες πως θα το φτιάξεις

Έτσι κλέβουν τις ζάντες (vid)

Που πήγαν οι «μπούκες»;

Νέα Bentley Continental GT V8

Δοκιμή: Νέα Mercedes C 200 Coupe

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

RENAULT: CAPTUR & CLIO στην πιο δελεαστική τιμή, με όφελος έως 2.000€!

FORD: Δείτε το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα MyFiesta

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο, 100€/μήνα

SKODA: Skoda Fabia από 11.280€

PEUGEOT: Ανανεωμένο 208 από 13.200€

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 14.990€

περισσότερα »