• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η πιο ελαφριά και περιορισμένης παραγωγής έκδοση του Hyundai i30 N, έκανε το ντεμπούτο της.

Το νέο Hyundai i30 N Project C σε σχέση με το συμβατικό i30 N έρχεται κατά 50 κιλά πιο ελαφρύ.

Tα τυποποιημένα μπροστινά καθίσματα αντικαταστάθηκαν με νέα το καθένα 7,5 κιλά πιο ελαφρύ από το άλλο.

Η ισχύς παραμένει η ίδια με το κανονικό μοντέλο.

Ιδού το νέο Hyundai i30 N Project C

Διαβάστηκε από 1569 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/9/2019
 

Η πιο ελαφριά και περιορισμένης παραγωγής έκδοση του Hyundai i30 N, έκανε το ντεμπούτο της. Ο λόγος για το Hyundai i30 N Project C που είδαμε σήμερα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Το νέο Hyundai i30 N Project C σε σχέση με το συμβατικό i30 N έρχεται κατά 50 κιλά πιο ελαφρύ, με τους κορεάτες μηχανικούς να κερδίζουν από πολλά και διαφορετικά μέρη το συνολικό ποσό της «δίαιτας». Το βασικότερο ρόλο των έχουν οι νέοι τροχοί OZ Racing 19 ιντσών που προσφέρουν εξοικονόμηση βάρους 22 κιλών.
 
Η δεύτερη πιο σημαντική απώλεια βάρους στο εξωτερικό οφείλεται στο πλαστικό και ενισχυμένο από ανθρακονήματα καπό, που είναι κατά 7,2 κιλά πιο ελαφρύ από το μεταλλικό του i30 N. Από 499 γραμμάρια αφαιρούν τα νέα πλαϊνά μαρσπιέ χάρη στο ίδιο υλικό του καπό, ενώ άλλα 386 γραμμάτια κερδίζονται μέσω του νέου αεροδυναμικού διαχύτη. Επιπλέον οι σύνδεσμοι του οπίσθιου άξονα έρχονται κατασκευασμένοι από αλουμίνιο και όχι χάλυβα και εξοικονομούν 4,66 κιλά. Στις αλλαγές προσθέστε την πιο σκληρή ρύθμιση ανάρτησης και κάποιες μικροαλλαγές στα αμορτισέρ που κατεβάζουν το αυτοκίνητο κατά 6 χιλιοστά και το κέντρο βάρους κατά 8,8 χιλιοστά.
 
Διαφοροποιήσεις υπάρχουν και στη καμπίνα, όπου τα τυποποιημένα μπροστινά καθίσματα αντικαταστάθηκαν με νέα το καθένα 7,5 κιλά πιο ελαφρύ από το άλλο. Εκτός από το γεγονός ότι είναι ελαφρύτερα, τα καθίσματα παρέχουν επίσης στον οδηγό και τον συνοδηγό μεγαλύτερη πλευρική στήριξη.
 
Η ισχύς παραμένει η ίδια με το κανονικό μοντέλο, αυτό σημαίνει πως  ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων  συνεχίζει να προσφέρει 275 ίππους και ροπή στρέψης 378 Nm.
 
Τέλος να σημειωθεί πως το Hyundai i30 N Project C θα περιορίζεται αυστηρά σε 600 μονάδες, που θα διατεθούν μόνο σε επιλεγμένες αγορές σε ολόκληρη την Ευρώπη. Οι παραδόσεις προγραμματίζονται να ξεκινήσουν αργότερα φέτος.