• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ξέρεις από infotainment;

Διαβάστηκε από 1733 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/7/2019
 

«Αν έχει λειτουργικό ράδιο, normal GPS, θύρα USB και φορτιστή, και χειριστήρια στο τιμόνι, τότε εγώ είμαι κομπλέ». Αυτό μας λένε κάποιοι αναγνώστες. Εσάς, όμως, σας αρκούν αυτά στο infotainment του αυτοκινήτου σας;


- Καλέ μου άνθρωπε, ξέρεις από Vespa;
- Μωρέ σου μιλώ! Ξέρεις από Vespa;
Κλασική σκηνή από τον ελληνικό κινηματογράφο, όπου ο Βέγγος ρωτάει για κάτι απλό, αλλά στο τέλος γκρεμοτσακίζεται…
 
Στα λόγια, κατά παραλληλισμό, απλά είναι και τα συστήματα infotainment ή πολυμέσων όπως ονομάζονται στα ελληνικά.  «Λειτουργούν όπως ακριβώς και το κινητό σου, όπως ένα tablet» λένε οι κατασκευαστές, όμως οι έρευνες δείχνουν ότι στην πράξη το σύστημα infotainment είναι το πιο εκνευριστικό και δύσκολο στη χρήση για τον οδηγό κατά τις πρώτες 90 μέρες ιδιοκτησίας του αυτοκινήτου.
 
Πολλοί μάλιστα χρήστες, θα συμπληρώσουμε εμείς, ακόμη και μετά τις 90 μέρες όπου έχουν εξοικειωθεί με αυτό δεν εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες που έχει ένα προηγμένο σύστημα infotainment (πολυμέσων) και μένουν στη φράση «αν έχει λειτουργικό ράδιο, normal GPS, θύρα USB και φορτιστή, και χειριστήρια στο τιμόνι, τότε εγώ είμαι κομπλέ».
 
Βέβαια, αυτό, κακά τα ψέματα εξαρτάται από την ηλικία, αλλά και το βαθμό εξοικείωσης του καθενός με την τεχνολογία. Aλλη χρήση θα κάνει ένας ηλικιωμένος, και άλλη ο νέος που είναι συνεχώς on line και δεν έχει γνωρίσει κασέτες, δίσκους και εγκυκλοπαίδεια...
 
Ο πρώτος προφανώς θα περιοριστεί μόνο στο ράδιο και το να αλλάζει τους σταθμούς, ο δεύτερος όμως θα κάνει το Infotainment προέκταση του εαυτού ή και κινητού του. Θα βάλει προσωπική φωτογραφία φόντου, θα κατεβάσει εφαρμογές, θα παραμετροποιήσει το σύστημα στις δικές του ορέξεις, δεν θα αφήσει εσαεί τις εργοστασιακές ρυθμίσεις, ενώ φυσικά αγαπημένες κλήσεις, σταθμοί και προορισμοί θα είναι στα πρώτα που θα ρυθμίσει.
 

Για αυτούς τους χρήστες, το infotainment είναι πραγματικά ένα σύστημα πολυμέσων, ένα κέντρο ελέγχου μέσα από το οποίο φέρνεις το αυτοκίνητο στα μέτρα σου. Και σε αυτόυς τους χρήστες απευθύνονται οι κατασκευαστές, οι οποίοι σε μια κούρσα να εντυπωσιάσουν βάζουν όλο και μεγαλύτερες οθόνες, όλο και περισσότερες λειτουργίες που δεν χρησιμοποιείεις.
 
Εσείς λοιπόν, σε μια κατηγορία χρηστών ανήκετε; Θεωρείτε τα συστήματα infotainment κάτι αναπόσπαστο και σημαντικό μέρος του αυτοκινήτου, ή επιθυμείτε να ρυθμίζετε τα βασικά και όσο πιο απλά γίνεται;

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Video: Νέα Mercedes-AMG GLC 43 Coupe με 390 PS

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »