• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

MEGA TEST ελαστικών σε στεγνό & βρεγμένο

Διαβάστηκε από 480083 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/4/2019
 

To μεγαλύτερο τεστ για λάστιχα που έγινε ποτέ στην Ελλάδα! Ποιο λάστιχο είναι το καλύτερο σε στεγνό και βρεγμένο και ποια είναι η διαφορά σε κάθε περίπτωση; Ποιο λάστιχο απογοήτευσε;

Σκεφτείτε το λίγο. Ελάχιστα τετραγωνικά εκατοστά «γόμας», όσο σχεδόν ένα φύλλο χαρτί Α4, είναι υπεύθυνα για την επαφή του αυτοκινήτου με τον δρόμο. Τα ελαστικά είναι τα «παπούτσια» του και από αυτά επηρεάζεται όλη η οδική του συμπεριφορά και η ενεργητική ασφάλεια. 

Ένα καλό ελαστικό μπορεί να φρενάρει γρηγορότερα (από μερικά εκατοστά έως και αρκετά μέτρα) και έτσι να σε σώσει από ένα τρακάρισμα, ένα καλό ελαστικό μπορεί να προσφέρει καλύτερη πρόσφυση και άρα σε μια ακραία περίπτωση αποφυγής κινδύνου να σου σώσει τη ζωή!

Στις επόμενες σελίδες, η ομάδα του AutoΤρίτη δοκιμάζει τα δύο αυτά σενάρια και μάλιστα σε συνθήκες τόσο στεγνού όσο και βρεγμένου οδοστρώματος για τα έξι best seller ελαστικά της ελληνικής αγοράς, στη δημοφιλέστερη διάσταση, την 205/55 R16, η οποία αφορά τα οικογενειακά οχήματα. 

Υπενθυμίζουμε πως, το Mega Test Ελαστικών του AutoΤρίτη μεταδόθηκε Live στο autotriti.gr και στο facebook συγκεντρώνοντας περισσότερα από 290.000 διαβάσματα (Δείτε το με ένα κλικ εδώ)!

Δοκιμασία 1η: Φρενάρισμα
Χρησιμοποιώντας το ίδιο πάντα αυτοκίνητο, το νέο Ford Focus το οποίο έχει διαπρέψει στις δοκιμές του AutoΤρίτη, αρχικά «κοκαλώσαμε» από τα 80 χλμ./ώρα σε στεγνό οδόστρωμα και έπειτα επαναλάβαμε τη δοκιμασία σε βρεγμένο. Ορίσαμε μάλιστα αυτήν τη ταχύτητα γιατί αυτή είναι η μέση ταχύτητα στο επαρχιακό ελληνικό δίκτυο, το οποίο δεν φημίζεται για την καλή του πρόσφυση. Και για αυτό ακριβώς το λόγο, επιλέξαμε μάλιστα εκείνο το σημείο στην πίστα δοκιμών του AutoΤρίτη, όπου η πρόσφυση ανταποκρινόταν σε πραγματικές συνθήκες.

Δοκιμασία 2η: Αποφυγή κινδύνου
Το Τεστ Αποφυγής Κινδύνου (elk test), έχει «καθιερωθεί» ως μέτρηση από το AutoΤρίτη, τώρα όμως προσθέσαμε άλλη μια παράμετρο: Το βρεγμένο οδόστρωμα. Σε παγκόσμια πρωτιά σε βρεγμένο οδόστρωμα, μόνο με το τιμόνι (χωρίς να ακουμπάμε γκάζι ή φρένο) πρέπει να αποφύγουμε ένα εμπόδιο που πετάχτηκε μπροστά μας και να ξαναμπούμε στη λωρίδα μας, πριν κάνουμε μετωπική με το αυτοκίνητο που έρχεται από απέναντι και χωρίς φυσικά να βγούμε από το δρόμο.

Χωρίς αμφιβολία, είναι το σημαντικότερο test για τις αυτοκινητοβιομηχανίες σήμερα, αφού για να βελτιώσουν την επίδοση για 1 μόλις χλμ./ώρα, σε κάθε νέο μοντέλο που παρουσιάζουν, ξοδεύουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ σε έρευνα και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών.

Aρα, σημαντικό εδώ είναι να γνωρίζετε: Ακόμη και 1 χλμ./ώρα στο elk test είναι κρίσιμο, και τόσο οι διαφορές από στεγνό σε βρεγμένο οδόστρωμα, όσο και από λάστιχο σε λάστιχο είναι εξαιρετικά σημαντικές!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 18 σχόλια