To μεγαλύτερο test για ελαστικά αυτοκινήτου που έγινε ποτέ στην Ελλάδα! Διαβάστε ποια ελαστικά είναι τα καλύτερα σε στεγνό & βρεγμένο.
MEGA TEST, τα καλύτερα ελαστικά σε στεγνό & βρεγμένο
701.590 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2019)
To μεγαλύτερο τεστ για λάστιχα που έγινε ποτέ στην Ελλάδα! Ποιο λάστιχο είναι το καλύτερο σε στεγνό και βρεγμένο και ποια είναι η διαφορά σε κάθε περίπτωση; Ποιο λάστιχο απογοήτευσε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ένα καλό ελαστικό μπορεί να φρενάρει γρηγορότερα (από μερικά εκατοστά έως και αρκετά μέτρα) και έτσι να σε σώσει από ένα τρακάρισμα, ένα καλό ελαστικό μπορεί να προσφέρει καλύτερη πρόσφυση και άρα σε μια ακραία περίπτωση αποφυγής κινδύνου να σου σώσει τη ζωή!
Στις επόμενες σελίδες, η ομάδα του AutoΤρίτη δοκιμάζει τα δύο αυτά σενάρια και μάλιστα σε συνθήκες τόσο στεγνού όσο και βρεγμένου οδοστρώματος για τα έξι best seller ελαστικά της ελληνικής αγοράς, στη δημοφιλέστερη διάσταση, την 205/55 R16, η οποία αφορά τα οικογενειακά οχήματα.
Υπενθυμίζουμε πως, το Mega Test Ελαστικών του AutoΤρίτη μεταδόθηκε Live στο autotriti.gr και στο facebook συγκεντρώνοντας περισσότερα από 290.000 διαβάσματα (Δείτε το με ένα κλικ εδώ)!
Δοκιμασία 1η: Φρενάρισμα
Χρησιμοποιώντας το ίδιο πάντα αυτοκίνητο, το νέο Ford Focus το οποίο έχει διαπρέψει στις δοκιμές του AutoΤρίτη, αρχικά «κοκαλώσαμε» από τα 80 χλμ./ώρα σε στεγνό οδόστρωμα και έπειτα επαναλάβαμε τη δοκιμασία σε βρεγμένο. Ορίσαμε μάλιστα αυτήν τη ταχύτητα γιατί αυτή είναι η μέση ταχύτητα στο επαρχιακό ελληνικό δίκτυο, το οποίο δεν φημίζεται για την καλή του πρόσφυση. Και για αυτό ακριβώς το λόγο, επιλέξαμε μάλιστα εκείνο το σημείο στην πίστα δοκιμών του AutoΤρίτη, όπου η πρόσφυση ανταποκρινόταν σε πραγματικές συνθήκες.
Δοκιμασία 2η: Αποφυγή κινδύνου
Το Τεστ Αποφυγής Κινδύνου (elk test), έχει «καθιερωθεί» ως μέτρηση από το AutoΤρίτη, τώρα όμως προσθέσαμε άλλη μια παράμετρο: Το βρεγμένο οδόστρωμα. Σε παγκόσμια πρωτιά σε βρεγμένο οδόστρωμα, μόνο με το τιμόνι (χωρίς να ακουμπάμε γκάζι ή φρένο) πρέπει να αποφύγουμε ένα εμπόδιο που πετάχτηκε μπροστά μας και να ξαναμπούμε στη λωρίδα μας, πριν κάνουμε μετωπική με το αυτοκίνητο που έρχεται από απέναντι και χωρίς φυσικά να βγούμε από το δρόμο.
Χωρίς αμφιβολία, είναι το σημαντικότερο test για τις αυτοκινητοβιομηχανίες σήμερα, αφού για να βελτιώσουν την επίδοση για 1 μόλις χλμ./ώρα, σε κάθε νέο μοντέλο που παρουσιάζουν, ξοδεύουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ σε έρευνα και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών.
Aρα, σημαντικό εδώ είναι να γνωρίζετε: Ακόμη και 1 χλμ./ώρα στο elk test είναι κρίσιμο, και τόσο οι διαφορές από στεγνό σε βρεγμένο οδόστρωμα, όσο και από λάστιχο σε λάστιχο είναι εξαιρετικά σημαντικές!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το ΤΕΣΤ , η επιλογη των ελαστικων απλα εγινε με ποιο σκεπτικο ; ΚΑΝΕΝΑ ! VREDESTEIN - KUMHO - DUNLOP - κλπ που ειναι ;
Απάντηση: Θα περιλάβουμε και άλλες δημοφιλείς μάρκες της ελληνικής αγοράς, σε επόμενη δοκιμή μας. Λόγω του LIVE, δεν μπορούσαμε να κάνουμε δοκιμή με περισσότερα από 6 ελαστικά.
Tο πρόβλημα όλων αυτών των test, χωρίς να φταίνε αυτοί που τα κάνουν, είναι ότι αφορούν καινούργια λάστιχα... το ζήτημα είναι ότι η σημασία είναι πως συμπεριφέρεται στο λάστιχο μετά τα πρώτα 1-2000 χιλιόμετρα και εκεί αρκετά ελαστικά έχουν εντελώς άλλη εικόνα. Επίσης κάθε μάρκα, ακόμη και οι 'πρώτες', έχουν ΄φθηνά' και 'premium' μοντέλα, επομένως πρέπει να συγκρίνουμε μοντέλα και όχι μάρκες. Προσωπική μου άποψη, για 20-30 ευρώ δεν αξίζει να πας σε 'φθηνή' μάρκα. Επίσης bridgestone, pirelli έχουν γενικά αξιοπρεπή αντοχή στους ελληνικούς δρόμους (στα bridgestone τα turanza είναι μάλλον μέτρα, προτιμώ τα potenza ειδικά σε bmw), τα michelin καλά αλλά ευαίσθητα και με περίεργη συμπεριφορά στο χρόνο, η continental έχει καλή φήμη αλλά μάλλον λίγο φουσκωμένη ενώ τα κορεάτικα έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ.
Προσωπικά continental και michelin προτιμώ κι όταν δεν εχω λεφτα (ως συνήθως δλδ) πάω στα Κορεάτικα kumho nexen
Για μένα το καλύτερο ελαστικό είναι το michelin έχει σταθερή απόδοση για τουλάχιστον 50,000 χλμ. βεβαια στο μικρό μου ιχ φοράω τη δεύτερη τετράδα continetal και μάλλον θα την ξανα βάλω.
Uniroyal, παίδες και σε πάνε και σε φέρνουν.. Εγώ φανατικός των continental για χρόνια αλλά στη διάσταση που τα θέλω πια 165/R13, έχει 5-6 χρόνια που μου είπε ο συνεργάτης στο μαγαζί που πηγαίνω δεκαετίες: "Και γιατί να πετάς λεφτά; Βάλε uniroyal και θα δεις ότι το ίδιο ευχαριστημένος θα είσαι".. Και όντως έτσι έγινε. Και καλό κράτημα και όσο πρέπει σκληρά για να πάνε ακόμα και 5-6 χρόνια. Με στρωτή οδήγηση εννοείται και μέσα στην πόλη.. Τα Michelin παλιότερα σ' αυτή τη διάσταση ήταν καλύτερα στο κράτημα αλλά πολύ μαλακά, στα 3 χρόνια ήθελαν αλλαγή γιατί σκλήραιναν απότομα και γλυστρούσαν μετά αρκετά..
Κατ' αρχην καποιοι δεν εχετε δει τα βιντεο και σχολιαζετε οπως παντα οτι να ναι...Ο αλλος λεει βαλτε και τα falken ενω δοκιμαζουν τα Falken Ziex ZE310....Πολυ καλη δοκιμη και στο μελλον βαλτε και αλλες μαρκες ελαστικων καθως καντε μια βολτα στα βουλκανιζατερ και δειτε στην Ελλαδα των μνημονιων κατι "περιεργες" μαρκες ελαστικων που εμφανιστηκαν και καντε test και σε αυτα...
Εύχομαι να συμπεριλάβετε και τα Falken!
εχω αλλαξει μεχρι τωρα-ειμαι 43 ετων-10 αυτοκινητα...τα περισσοτερα ειχαν αρχικα απο τη μανα τους dunlop...μεχρι τα 20.000 χλμ ηταν αρκετα καλα..μετα ερχονταν οι αποτομες φθορες....επισης τα michelin που ειχε το 508 μου οταν το πρωτοαγορασα...απαραδεκτα για την ελλαδα....στον πρωτο χρονο ειχαν φυγει μικρα κομματια ηδη!κακη προσφυση και τσιμπημενη καταναλωση...τα yokohama που φορουσα καποτε σε ενα clio williams που ειχα ηταν παρομοια με τα dunlop...θα ελεγα οτι τα pirelli cinturato που πρωτοδοκιμασα πριν 8 περιπου χρονια με ικανοποιησαν αν και καπως ακριβα...επισης τα good year που φορα τωρα το grande punto της μανας μου αψογα...πολυ στιβαρα και αψογο φρεναρισμα..πριν 1 χρονο εβαλα για πρωτη φορα στο 508 μου bridgestone...πλησιαζουν τα pirelli σε αποδοση απλα πρεπει να δω τη διαρκεια και αντοχη τους...ελπιζω να διαφωτισα τους φιλους οδηγους με τις λιγες εμπειριες που μοιραστηκα...ειναι βεβαιο ομως οτι σε καμμια περιπτωση δεν αγοραζω μεταχειρισμενα...προτιμω καινουρια απο μια μετρια εταιρια παρα επωνυμα χρησιμοποιημενα σε καλη τιμη...
1) Υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος που διαγράφετε τα σχόλια που κάνουμε; 2) Δεν αναφέρετε τη διάσταση των ελαστικών που δοκιμάσατε ούτε κάποιο άλλο στοιχείο (πχ δείκτη ταχύτητας). 3) Δεν δοκιμάσατε το Continental Premium Contact 6 (που κυκλοφορει στη διάσημη διάσταση 205/55/16) 4) Τρέμε ADAC έρχεται το Autotriti.
Απάντηση: Έχουμε απαντήσει σε προηγούμενο σχόλιο σας. Δε διαγράψαμε κανένα σχόλιο. Επίσης, η διάσταση των ελαστικών αναφέρεται σε κάθε ένα από τα 6 video. Όσον αφορά στους δείκτες των ελαστικών επιλέξαμε τα δημοφιλή με Wet: A. Στο τεύχος που θα κυκλοφορήσει υπάρχουν αναλυτικά όλα τα στοιχεία της ετικέτας του κάθε ελαστικού.
Σε όλοι την Ευρώπη και στην Ελλαδα κερδίζουν έδαφος στης πωλήσεις τα λάστιχα 4 εποχών ! δεν είδα ούτε ένα ! Νομίζω το έχω δει εδώ σε δικό σας άρθρο.
Απάντηση: Καλημέρα σας, πράγματι κερδίζουν έδαφος στις πωλήσεις τα 4season ελαστικά, ωστόσο επιλέξαμε θερινά ελαστικά καθώς στη χώρα μας συνεχίζουν να πουλάνε περισσότερο.
Γιατί έχω την εντύπωση ότι θα έχουμε εκπλήξεις; Χθες άλλαξα λάστιχα και έβαλα Dunlop SP Sport FASTRESPONSE στο Yaris πρώτη εντύπωση πολύ καλή, μένει να φανεί η αξία τους και στην βροχή. Επίσης τα προηγούμενα Bridgestone Ecopia 150 ήταν καλά λάστιχα έβγαλα 35000 σε τέσσερα χρόνια.
Το Pirelli P7 είναι ένα προιόν το οποίο έχει καταργηθεi και δεν έχει καν ετικέτα wet A. Tο λάστιχο που έχει η Pirelli είναι το p7 blue με ετικέτα wet A. Πως κάνατε ένα τεστ με ανόμοια προιόντα?
Δεν θέλει μυαλό.Πασ στα σίγουρα.
Δε θα έπρεπε η δοκιμή να περιλαμβάνει Continental Premium Contact 6 (που κυκλοφορεί στην "διάσημη" διάσταση 205/55/16) ; Επίσης καλό είναι να αναφέρεται και τη διάσταση των ελαστικών.
Απάντηση: Θα περιλάβουμε την Continental, όπως και άλλες δημοφιλείς μάρκες της ελληνικής αγοράς, σε επόμενη δοκιμή μας. Λόγω του LIVE, δεν μπορούσαμε να κάνουμε δοκιμή με περισσότερα από 6 ελαστικά.
Το P7 είναι αρχαίο λάστιχο έχει σχεδόν εξαντληθεί
CONTINENTAL βρεεεεεε
Αυτά ειναι 6 best-seller ελαστικά ???
Τελικα τι ισχυει , σ αυτο το τεστ βαθμολογειτε πρωτο το MICHELEN PRIMACY4 ,και στην σημερινη αναρτηση (22/1/20) το FALKEN Ziex ZE310. Ωστοσω σας ευχαριστω φιλοι μου για την σημαντικη προσπαθεια ενημερως μας.
Απάντηση: Σε αυτό το τεστ βαθμολογούμε πρώτο το Michelin στο φρενάρισμα και πρώτο το Falken στο Elk Test.
uniroyal rainsport 3 γιατι δεν υπαρχει στην δοκιμη σας το παραπανω ελαστικο ;
Απάντηση: Στην πρώτη φάση δοκιμών επιλέξαμε τα 6 best seller ελαστικά της ελληνικής αγοράς. Σύντομα θα γίνει δοκιμή σε περισσότερα ελαστικά! Ευχαριστούμε.