• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Pirelli P7 (+video)

Διαβάστηκε από 426599 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/3/2019
 

13:38 Επόμενη δοκιμασία με την τετράδα ελαστικών: Pirelli P7. Ξεκινάμε με τη δοκιμή του φρεναρίσματος.
13:39
13:40
13:41 Στη δοκιμασία των φρένων το Pirelli P7 κατάφερε επίδοση μέτρων 27,47 μέτρων. Πιο έντονη η αίσθηση σε σχέση με το προηγούμενο ελαστικό, φάνηκε κάποια στιγμή να γλιστράει αρκετά. Συνεχίζουμε με το Elk Test.
13:42
13:43 Προσπάθεια στα 65 χλμ./ώρα. Πολύ άνετα πέρασε. Πάμε για τα 71 χλμ./ώρα.
13:44 Αποτυχημένη προσπάθεια στα 71 χλμ./ώρα. Μεγάλη υποστροφή και είχαμε απώλεια πρόσφυσης. Το όριο του είναι πιο κάτω.
13:45 Οριακή η προσπαθεια στα 70 χλμ./ώρα. Φάνηκε και πάλι ότι έχανε αρκετή πρόσφυση. Θα προσπαθήσουμε στα 69 χλμ./ώρα.
13:46 Επιτυχής η προσπάθεια στα 69 χλμ./ώρα. Αυτό είναι και το όριο του αυτοκινήτου με το Pirelli P7.
13:47 Μπαίνουμε στα «pits» για να γίνει η απαραίτητη αλλαγή ελαστικών. Σε λίγα λεπτά θα είμαστε και πάλι κοντά σας για τη συνέχιση της δοκιμής.
13:48 Προσωρινή κατάταξη
Φρενάρισμα σε βρεγμένο

- Goodyear EfficientGrip Performance: 26,99 μέτρα
- Pirelli P7: 27,47 μέτρα
Elk Test σε βρεγμένο
- Goodyear EfficientGrip Performance: 69 χλμ./ώρα
- Pirelli P7: 69 χλμ./ώρα

Γιατι Pirelli P7 και όχι Cinturato Pirelli P7 Blue; “Γιατί δεν έχουν διαφορά στις επιδόσεις ούτε στο στεγνό ούτε στο βρεγμένο”, σύμφωνα με την Pirelli.
H όλη ιστορία:
H Pirelli δεν ήθελε να συμμετάσχει στην δοκιμή. Δεν απάντησε ποτέ στην πρόσκληση που της στείλαμε. Επειδή αυτό μας φάνηκε περίεργο, αποφασίσαμε να αγοράσουμε ένα σετ ελαστικά Cinturato Pirelli P7 Blue για να τα περιλάβουμε στην δοκιμή.
Απευθυνθήκαμε σε ένα κατάστημα του δικτύου της Pirelli, χωρίς φυσικά να πούμε ποιοι έιμαστε και γιατι θέλουμε τα ελαστικά. Εκεί μάθαμε ότι δεν έχει τα συγκεκριμένα ελαστικά, αλλά τηλεφώνησε μπροστά μας, στην Pirelli, η οποία πρότεινε να πάρουμε τα P7, αφού είναι εξίσου καλά τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο.
Μια και λοιπόν αυτό έγινε στο επίσημο δίκτυο της Pirelli και ήταν η Pirelli που πρότεινε (μπροστά μας) να πάρουμε τα P7, ακολουθήσαμε την συμβουλή της. Ετσι αγοράσαμε τελικά τα P7 (από άλλο κατάστημα), αφού ελέγξαμε ότι είναι κατασκευασμένα πριν μερικούς μήνες, δεν είναι δηλαδή πολυκαιρισμένα. Τα P7 τελικά πατώσανε στην δοκιμή αυτή, οπότε ισχύει ένα από τα δύο:
- είτε μας είπε την αλήθεια η Pirelli, δηλαδή και το νέο μοντέλο της Cinturato Pirelli P7 Blue είναι ακριβώς το ίδιο λάστιχο και του αλλάξανε απλώς το όνομα
- είτε η Pirelli είπε ψέμματα σε ένα πελάτη της, που ήθελε να αγοράσει τα λάστιχα της και του πούλησε χειρότερο προιον, από αυτό που ήθελε. Είτε το ένα ισχύει, είτε το άλλο, η γνώμη μας είναι ότι δικαιολογημένα πάτωσε η Pirelli στην δοκιμή.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 18 σχόλια

Υβριδικό το επόμενο Civic Type R;

Νέο Kia Ceed Vs Volkswagen Golf

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες;

Η κίνηση στους δρόμους

Διάλεξε Χαλκιδική: Βουτιές και διασκέδαση

Ομορφιές και ατελείωτες δραστηριότητες!

Το νησί που ξεχώρισαν οι Αυστραλοί

Οι πιο ωραίες Φρίκες που θα «φας»!

Ουζομπερδέματα... στην πατρίδα του ούζου

Η ομορφότερη παλιά πόλη της Κρήτης

Αποκλειστικό: Mercedes E-Class

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MERCEDES: Mercedes me Adapter: Upgrade your Mercedes

DACIA: Duster. Πιο δυνατό από ποτέ! Με νέο κινητήρα βενζίνης 1.3 με 130 & 150hp. Από 15.980€

περισσότερα »