Με ποιο βενζινάτο θα «τσουλάς» όταν κυκλοφορούν μόνο ηλεκτρικά;

Με ποιο βενζινάτο θα «τσουλάς» όταν κυκλοφορούν μόνο ηλεκτρικά;

2.323 Επισκέψεις στο άρθρο (5/10/2022)

Μια παλιά Alfa Junior ή μια 3άρα Ε43, ένα 2CV ή ένα Mazda RX8; Τι αμάξι θα ήθελες για να κρατήσεις και να κυκλοφορείς ανάμεσα στα ηλεκτρικά;

Ποιο αμάξι θα ήθελες για να το κρατήσεις όταν όλα γύρω θα είναι ηλεκτρικά;

Είτε το είχες αλλά το πούλησες, είτε το «ζαχάρωνες» αλλά δεν το πήρες ποτέ, ποιο είναι το αυτοκίνητο που θα ήθελες να είχες τώρα ώστε να το κρατήσεις και να μπαίνεις στο μάτι των ηλεκτρικών όταν όλα γύρω σου θα είναι με μπαταρία;

Κάποια αυτοκίνητα δεν έπρεπε να τα πουλήσουμε ποτέ. Και κάποια έπρεπε να τα αγοράσουμε στη σωστή στιγμή ώστε να τα κρατήσουμε για πάντα. Για σκέψου, όταν όλος ο δρόμος θα είναι γεμάτος με ηλεκτρικά, και ο μόνος ήχος θα είναι από λάστιχα που κυλάνε στην άσφαλτο και το νιαούρισμα του ηλεκτροκινητήρα, εσύ θα περνάς με το μοτέρ στα κόκκινα, ή το τούρμπο να φουσκο-ξεφουσκώνει, και το μοτέρ να λυσάει. Για να μαθαίνουν οι νέοι και να θυμούνται οι παλιοί.
 
Ποιο θα ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο που θα μπορούσες να έχεις για αυτό το λόγο; Κάτι με γκάζι. Παλιό και άγριο. Μια Alfa Romeo GTV φυσικά είναι όνειρο, αλλά και μια 145 μπόξερ, ακόμη και με τον μικρό 1,2 κινητήρα, είναι αρκετή για τις αναμνήσεις.
 
Ή και χωρίς άλογα αλλά με στυλ. Ένας original Σκαραβαίος, ή έστω ακόμη και το Beetle που ήρθε και έφυγε. Ή ένα 2CV από τα πολύ παλιά, ή ένα Mini. Παλιό ή νέο. Και αν είναι Cooper S ακόμη καλύτερα. Κάθε γενιά αξίζει για τέτοια χρήση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μήπως μια πισωκούνα; Από την Ε30 μέχρι και την E46, ιδανικά με ένα εξακύλινδρο βελούδινο μοτέρ που θυμίζει πως πολιτισμός και βαρβαρότητα μπορούσαν να ζουν κάτω από το ίδιο καπό πριν γεμίσουμε με μπαταρίες. Ή ένα γιαπωνέζικο; Εκείνο το S2000 ή το RX-7 ή RX-8; Ή ακόμη και ένα MX-5. Κάθε γενιάς. Κάνει.
 
Φυσικά από μοντέλα που είχαμε μόνο σε αφίσες, θα θέλαμε πολλά. Μια BMW 635 ή ένα Nissan Silvia, ή άλλο 6κύλινδρο πισωκίνητο γιαπωνέζικο, κάνει. Αρκεί όμως ακόμη και ένα TT και ας είναι πρώτη γενιά, και ας είναι το απλό με τα 150. Και μια και μιλάμε με αυτό το μοτέρ, ίσως και μία Octavia RS με την φτερούγα, όπως αυτές που έτρεχαν στο WRC, και ας είχε «μαμά» μόνο 180 άλογα.
 
Τι λες, ποιο αυτοκίνητο θα ήθελες να κρατήσεις για να μπαίνεις στο μάτι των ηλεκτρικών; Και ποιο κρατάς γι αυτό το λόγο; Θα σκέφτεσαι και τότε τις βενζίνες, ή θα αξίζει το κόστος για να «ζεις» το αμάξι όπως παλιά;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
SANTAFE
Τα πάντα για επαγγελματικό όχημα