Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Αν το καλοσκεφτείς, η μπροστινή πινακίδα είναι άχρηστη

 Σχολιάστε 
6.035 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2024)
Αν το καλοσκεφτείς, η μπροστινή πινακίδα είναι άχρηστη

- Γιατί οι κάμερες φωτογραφίζουν την πίσω πινακίδα
- Και γιατί η μπροστά πινακίδα είναι κίνδυνος για τους πεζούς
- Η Alfa Romeo έχει την μπροστά πινακίδα στο πλάι και όχι στο κέντρο του προφυλακτήρα
- Στις ΗΠΑ τα αυτοκίνητα δεν έχουν υποχρεωτικά πινακίδα μπροστά

Η Alfa Romeo κόβει την εμπρός πινακίδα στο πλάι, ξεκινώντας από τη νέα Junior

Πόσο χρήσιμη είναι η εμπρός πινακίδα; Και πόσο επικίνδυνη για τους πεζούς; Η Alfa Romeo την επαναφέρει στο κέντρο, μήπως όμως πρέπει ακολουθήσουμε το παράδειγμα τόσων αμερικανικών πολιτειών και να την καταργήσουμε τελείως;

Τέλος η πινακίδα στο πλάι για την Alfa. Η μονόπαντη πινακίδα είχε γίνει το σήμα κατατεθέν της μάσκας των ιταλικών μοντέλων, που ενώ έδειχνε ως σκέρτσο, ήταν μάλλον ανάγκη. Ο λόγος απλός. Το τρίγωνο έμβλημα της μάρκας σε πολλά μοντέλα κατεβαίνει μέχρι το κάτω άκρο και δεν μπορεί η πινακίδα να το κόβει στη μέση. Έτσι η πινακίδα μπήκε στο πλάι, προσθέτοντας ακόμη περισσότερο χαρακτήρα. Όμως ξεκινώντας από τη Junior, και το νέο της μικρότερο και ανασχεδιασμένο τρίγωνο έμβλημα, η πινακίδα επιστρέφει από κάτω, στο κέντρο, όπως σε όλα τα άλλα αυτοκίνητα.

Αιτία η ασφάλεια των πεζών, χωρίς όμως παραπάνω εξηγήσεις

Δεν έγινε και κανένας χαμός, απλά η αλλαγή έγινε αντικείμενο συζήτησης κατά την παρουσίαση της Junior, και έτσι χωρίς περιστροφές, συναισθηματισμούς ή άλλα δράματα, η μάρκα εξήγησε πως για την ασφάλεια των πεζών η πινακίδα πήγε στο κέντρο. Δεν είναι γνωστό αν η Alfa ενήργησε κατόπιν συστάσεων, και εδώ που τα λέμε, η πινακίδα στη μία ή την άλλη πλευρά, ή στο κέντρο, έχει την ίδια πιθανότητα να έρθει σε επαφή με πεζό. Παρόλα αυτά, η πινακίδα στο κέντρο ταιριάζει με τη νέα σχεδίαση της μάσκας της Junior και με την ασφάλεια ως πρώτη προτεραιότητα, κανείς δεν θα κάνει «θέμα» που χάθηκε το σκέρτσο.

Η πινακίδα στο πλάι ήταν σήμα κατατεθέν της Alfa & τώρα κάποιοι Alfisti γκρινιάζουν

Όμως μιλάμε για την Alfa Romeo, που από τη μία έχει τους πιο φανατικούς οπαδούς, και έτσι από την άλλη κρίνεται ακόμη και για τη θέση της εμπρός πινακίδας και άλλα τέτοιες λεπτομέρειες. Όταν η 156 ήταν το πρώτο μοντέλο με κρυφά χερούλια στις πίσω πόρτες, το κράξιμο έπεσε σύννεφο. Όταν η 159 τα επανέφερε, πάλι «έκραζαν» οι Alfisti. Και έτσι η πινακίδα τώρα γίνεται πάλι αντικείμενο γκρίνιας. Και σιγά το πράγμα.

Η εμπρός πινακίδα έχει μικρή σημασία και στις ΗΠΑ δεν συνηθίζεται

Η εμπρός πινακίδα στο κάτω κάτω δεν έχει και μεγάλη χρησιμότητα. Δεν είναι τυχαίο ότι πέρασε τόσα χρόνια της ζωής της στην Ελλάδα με μικρότερο μέγεθος, πριν τις νέες μεγαλύτερες πινακίδες με τα σήματα της ΕΕ. Δεν είναι τυχαίο που δεν έχει φως και το βράδυ δεν φαίνεται καθόλου. Δεν είναι τυχαίο που στις περισσότερες πολιτείες των ΗΠΑ, και αλλού, την έχουν αφαιρέσει τελείως, και για λόγους ασφαλείας, και για λόγους κόστους. Μιλάμε για ένα κομμάτι τσίγκου «πάνω στη μόστρα», στο εμπρός και σημαντικότερο σημείο του αυτοκινήτου. Χωρίς πινακίδα και το χώρο για αυτή, όλα τα αυτοκίνητα δείχνουν πολύ καλύτερα, χάνουν ένα «ξυράφι» απέναντι στους πεζούς, και κερδίζουμε και τους «τσίγκους».

Τι λες λοιπόν; Δεν είναι καλύτερα απλά να τελειώνουμε με την εμπρός πινακίδα; Έχει καμία χρησιμότητα, αφού πάντα από πίσω βλέπουμε όσους το «σκάνε»; Δεν θα έλυνε αυτό και το «πρόβλημα» της Alfa Romeo; Τι λες;
 

test center
elk test