Νέα Mercedes GLC: Hi-tech, υβριδική με έως 381 ίππους
18 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέα Mercedes GLC: Hi-tech, υβριδική με έως 381 ίππους

39.084 Επισκέψεις στο άρθρο (2/6/2022)

Πρεμιέρα έκανε η νέα γενιά της Mercedes GLC με κωδική ονομασία X254, η οποία εφοδιάζεται με πιο δυναμικό στυλ, μεγαλύτερες διαστάσεις και χώρους στην καμπίνα που έχει οθόνες σε στιλ S-Class, καθώς επίσης και mild ή Plug-in υβριδικά κινητήρια σύνολα ισχύος έως και 381 ίππων.

Πιο δυναμική σε εμφάνιση η Mercedes GLC

Η νέα γενιά της GLC, της πρότασης της Mercedes-Benz στα μεσαία premium SUV, έκανε το επίσημο ντεμπούτο της προκειμένου να ενδυναμώσει την παρουσία του «αστεριού» στην συγκεκριμένη κλάση. Μετά το πλασάρισμα των νεότερων GLA και GLB, η GLC, που είχε ανανεωθεί το 2019, αλλάζει σελίδα με τη νέα γενιά του επιβλητικού SUV που στο εσωτερικό της φίρμας έχει αποκτήσει την κωδική ονομασία X254.

Ξεκινώντας από το εξωτερικό μέρος, όπως κάθε μοντέλο νέας γενιάς έτσι και η ολοκαίνουργια GLC, άλλαξε την εμφάνισή της. Το μπροστινό μέρος διαθέτει μεγαλύτερη μάσκα, πιο ευκρινείς προβολείς και εισαγωγές αέρα με νέο σχεδιασμό που ταιριάζουν καλύτερα με τη δημιουργία ενός πιο δυναμικού προφίλ που επιχείρησαν οι σχεδιαστές της μάρκας. Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα είναι πιο λεπτά, ενώ ενδιαφέρουσες σε σχεδίαση είναι και οι δύο απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μεγαλύτερη και πιο αεροδυναμική

Μιλώντας για τις διαστάσεις της νέας GLC κρατήστε κατά νου πως η νέα γενιά έρχεται με μεγαλύτερες διαστάσεις από την προηγούμενη, όντας βασισμένη σε μια τροποιημένη version της πλατφόρμας MHA (Modular High Architecture), η οποία είναι στενά συνδεδεμένη με την πλατφόρμα MRA2 (Modular Rear Architecture) πάνω στην οποία έχουν κατασκευαστεί η τρέχουσα C-Class και η S-Class. Η νέα GLC είναι 61 χιλιοστά μακρύτερη με το συνολικό μήκος να μετράται στα 4.716 χιλιοστά. Είναι επίσης τέσσερα χιλιοστά χαμηλότερη σε ύψος (1.640 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο είναι μακρύτερο κατά 15 χιλιοστά και ορίζεται πλέον στα 2.888 χιλιοστά. Το πλάτος παρέμεινε ίδιο (1.890 χλστ.), ωστόσο τα μετατρόχια μεγάλωσαν κατά περίπου 6 χιλιοστά μπροστά και 23 πίσω. Η αύξηση του μήκους και το ευρύτερο πίσω μετατρόχιο συμβάλλουν στην αύξηση του χώρου αποσκευών κατά 70 λίτρα. Αυτό σημαίνει ότι η νέα GLC μπορεί να φιλοξενήσει στο πορτμπαγκάζ 620 λίτρα. Να σημειώσουμε πως καλύτερος είναι και ο συντελεστής οπισθέλκουσας που ανέρχεται στα 0,29 cd.

Hi-tech εσωτερικό με οθόνη tablet α λα S-Class

Το εσωτερικό είναι και αυτό πλήρως βελτιωμένο. Το σύστημα infotainment «κρύβεται» πίσω από μία οθόνη τύπου tablet 11,9 ιντσών, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με μέγεθος 12,3 ίντσες. Η διχρωμία στο ταμπλό, φινίρισμα από ίνες άνθρακα και πολλές επιλογές ταπετσαρίας είναι επίσης στη διάθεση του αγοραστικού κοινού. Φυσικά και ο τομέας της τεχνολογίας δεν παρέμεινε στάσιμος, προχωρώντας και αυτός ένα βήμα μπροστά. Και οι δύο προαναφερθείσες οθόνες είναι στάνταρ στον εξοπλισμό, όπως και τα θερμαινόμενα καθίσματα, το Android Auto, το Apple CarPlay, η ασύρματη φόρτιση και ο σαρωτής δακτυλικών αποτυπωμάτων που αποθηκεύει τα προφίλ με τις ρυθμίσεις του οδηγού.

Προαιρετικός εξοπλισμός με νέες τεχνολογίες

Φυσικά ο προαιρετικός εξοπλισμός δεν είναι καθόλου φειδωλός περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων έγχρωμο Head-Up Display αλλά και τη νέα τεχνολογία «transparent hood» που συνδυάζεται με την κάμερα 360 μοιρών. Με αυτή, οι αγοραστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν το κεντρικό σύστημα infotainment για να δουν εικονικά κάτω από το μπροστινό μέρος του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων των τροχών και της θέσης του τιμονιού. Αυτό θα συμβάλει στη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στις εκτός δρόμου διαδρομές, ενώ θα κάνει ευκολότερη την αποφυγή εμποδίων. Διαθέσιμη είναι ακόμα και μία κάμερα ανάλυσης 720p που τοποθετείται στο ταμπλό και καταγράφει όλα όσα συμβαίνουν μπροστά από το όχημα. Η Mercedes είπε ότι οι κάτοχοι της GLC μπορούν να αναμένουν τακτικές ασύρματες ενημερώσεις over-the-air (OTA) μετά την αγορά.

Mild & Plug-in υβριδικές επιλογές στους κινητήρες

Οι διαθέσιμοι κινητήρες για την GLC προέρχονται κατά βάση από το χαρτοφυλάκιο της νέας C-Class. Η νέα GLC θα προσφέρεται στην Ευρώπη με κινητήρες εσωτερικής καύσης βενζίνης και diesel, οι οποίοι ωστόσο θα συνδυάζονται απαραίτητα με τη δεύτερη γενιά ηλεκτρικής υποβοήθησης (ISG, δηλαδή ενσωματωμένη γεννήτρια εκκίνησης). Αυτό στην πράξη σημαίνει ήπια υβριδικά και τρία Plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης. Όλες οι επιλογές βασίζονται στους τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης (M 254) και diesel (OM 654 M). Στην ήπια υβριδική GLC 200 4MATIC, ο κινητήρας έχει ισχύ 204 ίππων και 320 Nm ροπής, ενώ το σύστημα ISG προσθέτει 23 ίππους και 200 Nm ροπή. Η GLC 220 d 4MATIC έχει ισχύ 197 ίππων και 440 Nm ροπή συν την πρόσθετη ώθηση από το ISG. Η GLC 300, εν τω μεταξύ, έχει ισχύ 258 αλόγων και 400 Nm ροπή συν την ηλεκτρική υποβοήθηση.
 
Τα Plug-in υβριδικά μοντέλα διαθέτουν επίσης 2λιτρους τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης – diesel που συνδυάζονται με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 31,2 kWh. Μόνο με ηλεκτρική ενέργεια οι PHEV GLC μπορούν να διανύσουν έως και 100 χιλιόμετρα με ταχύτητες έως και 140 χλμ./ώρα. Στην GLC 300 e 4MATIC, η συνδυαστική ισχύς είναι 313 ίππους και 550 Nm ροπής, στην GLC 400 e 4MATIC ανέρχεται σε 381 ίππους και 650 Nm ροπής, ενώ τέλος η GLC 300 de 4MATIC διαθέτει 335 άλογα και 750 Nm ροπής. Όπως και στη C-Class οι Plug-in GLC έχουν στάνταρ αερανάρτηση για καλύτερη διαχείριση του έξτρα βάρους, ενώ όσον αφορά στη φόρτιση υπάρχει ο τυπικός on-board των 11 kW, αλλά η Mercedes-Benz προσφέρει επίσης τον DC των 60 kW που γεμίζει από το μηδέν την μπαταρία μέσα σε 30 λεπτά. Τέλος, ο κατασκευαστής καθορίζει τη μέγιστη ισχύ ανάκτησης στα 100 kW.

Το φθινόπωρο του 2022 στις αντιπροσωπείες  

Η νέα Mercedes GLC θα κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της φίρμας στη Βρέμη και στο Sindelfingen, μια πόλη στη Βάδη-Βυρτεμβέργη, και αναμένεται να βρίσκεται στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπίες το φθινόπωρο του 2022. Οι πρώτες πληροφορίες που έρχονται από γερμανικά Μέσα υποστηρίζουν πως η βασική GLC 200 4MATIC θα ξεκινά από περίπου 53.000 έως 55.000 ευρώ. Αργότερα θα ακολουθήσει και η Coupe έκδοση της CLC.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
FALKEN SINCERA
FORD RANGER RAPTOR