• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Νέα Scala: Μακρύ χάτσμπακ ή κοντό στέισον βάγκον;

Διαβάστηκε από 1783 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/5/2019
 

Μετά την Octavia και το Rapid, η Skoda φέρνει ένα νέο μοντέλο για να «μπλέξει» ανάμεσα στις κατηγορίες. Μακρύ χάτσμπακ ή κοντό στέισον βάγκον; Τι είναι τελικά η Skoda Scala;

Η Skoda μας έχει συνηθίσει στα μοντέλα που πέφτουν ανάμεσα σε κατηγορίες. Η Octavia εμφανώς μεταξύ μικρομεσαίου σεντάν και μεσαίας μπερλίνας, και μέχρι τώρα το Rapid, ένα μεγάλο μικρό σεντάν ή ένα μικρό μικρομεσαίο χάτσμπακ. Η νέα Scala τι ακριβώς είναι;

Όταν η Skoda ακόμη μας «πείραζε» πριν το λανσάρισμα της Scala, η εντύπωση που είχε δημιουργηθεί ήταν ότι επρόκειτο για ένα παραδοσιακό μικρομεσαίο, το «Golf» της Skoda, έναν ακόμη κλώνο της πλατφόρμας αυτής, ένα Leon από τη Skoda, ένα κανονικό μικρομεσαίο χάτσμπακ.

Όμως η Skoda δε λειτουργεί έτσι. Η Scala έχει όλα τα συστατικά που την κάνουν μικρομεσαίο χάτσμπακ, αυτό όμως δεν την κάνει και κανονική. Η Skoda βρίσκει πάντα μια χαραμάδα και βάζει τα μοντέλα της. Μια χαραμάδα που τα μοντέλα της μετατρέπουν σε τρύπα όπου μόνη της μονοπωλεί το ενδιαφέρον. Το έκανε με την Octavia, τώρα το κάνει και με τη Scala.

H Scala δεν είναι ακόμη ένα μικρομεσαίο. Είναι το αυτοκίνητο για όσους θέλουν ένα χάτσμπακ οικογενειακό. Για όσους δεν θα αγόραζαν την Octavia παρά μόνο σε έκδοση στέισον, αλλά είτε τους πέφτει ακριβή, είτε, το πιθανότερο, μεγάλη.

Έτσι η Scala είναι αυτό που η Audi θα ονόμαζε Sportback. Ένα μικρομεσαίο με έμφαση στους χώρους, που μεγιστοποιεί τη χρήση του χάτσμπακ, της πίσω πόρτας δηλαδή, χαρίζοντας στο προφίλ ένα επιπλέον μήκος που της δίνει και το χαρακτήρα της.

Το αυτοκίνητο δεν έχει καμία σχέση με τη Rapid πριν από αυτό, που ήταν ένα μεγαλωμένο μικρό, εκτός ίσως από την αναλογία φάρδους προς μήκος. Όμως οι ομοιότητες τελειώνουν εκεί, αφού η Scala είναι σήμερα η πλατφόρμα επίδειξης της ποιότητας της Skoda, το μοντέλο με τα καλύτερα υλικά και την τελευταία τεχνολογία σε συναρμογή και μέσα ψυχαγωγίας.

H Skoda είναι σίγουρη πως με τη γκάμα κινητήρων 1,0 και 1,5 λίτρων βενζίνης, και 1,6 ντίζελ, την ποιότητα, σχεδίαση και κυρίως τον μοναδικό χαρακτήρα, η Scala θα ανοίξει άλλη μια χαραμάδα σε διαστάσεις κενού που θα γεμίσει η ίδια. Και σε συνδυασμό με την πολύ επιθετική τιμολογιακή πολιτική που ετοιμάζει, η Scala αναμένεται να γίνει best seller.

Είναι όμως το αυτοκίνητο που θα προτιμήσετε εσείς για την δική σας οικογένεια; Είναι το σχήμα της αυτό που ταιριάζει στις ανάγκες σας; Και τελικά είναι η Scala το μικρομεσαίο που περιμένατε; Τι λέτε;

Πόσο συχνά πρέπει να πλένεις το αυτοκίνητο σου;

LPG: Τα συστήματα 5ης γενιάς είναι εδώ!

Οι «μπελάδες» των ηλεκτρικών του αυτοκινήτου

Νέο concept της Mercedes

Η κίνηση στους δρόμους

To «αφεντικό» του Ring αποκαλύπτεται

Δοκιμή: Νέο Citroen Berlingo

Νέο Audi Q5 55 TFSI e quattro

MEGA TEST: Κινέζικα ηλεκτρικά οχήματα

Νέος κινητήρας για το Renault Megane

H νέα BMW Σειρά 1;

Ανανεώθηκε το SsangYong Tivoli

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »