ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέες Porsche 911 Cup & GT3 R –Αγωνιστικά θηρία με μυστικά που θα σε εκπλήξουν!

(11/8/2025)
Νέες Porsche 911 Cup & GT3 R –Αγωνιστικά θηρία με μυστικά που θα σε εκπλήξουν!
4 Φωτογραφίες »

Πρόκειται για δύο καθαρόαιμες αγωνιστικές εκδόσεις.
Η νέα 911 Cup εισάγει αλλαγές για μείωση του κόστους συντήρησης.
Ο ατμοσφαιρικός 4.0 λίτρων κινητήρας φτάνεις τους 512 ίππους.
Η 911 GT3 R έρχεται με αεροδυναμικό πακέτο και 557 άλογα.
Η Porsche έχει ενσωματώσει πακέτα που μέχρι πρότινος ήταν προαιρετικά.

autotriti team

Πρόκειται για δύο καθαρόαιμες αγωνιστικές εκδόσεις

Η Porsche ανεβάζει τον πήχη, παρουσιάζοντας τις ολοκαίνουργιες 911 Cup και 911 GT3 R για το 2025. Πρόκειται για δύο καθαρόαιμες αγωνιστικές εκδόσεις που συνδυάζουν την εμβληματική σιλουέτα της 911 με τεχνολογία αιχμής, εξελιγμένη αεροδυναμική και μηχανικές αναβαθμίσεις που υπόσχονται ακόμα μεγαλύτερη απόδοση και αντοχή στην πίστα.

Η νέα 911 Cup εισάγει αλλαγές για μείωση του κόστους συντήρησης.

Η νέα 911 Cup, βασισμένη στην ανανεωμένη 992.2, αντικαθιστά την προηγούμενη GT3 Cup και εισάγει σημαντικές αλλαγές που επικεντρώνονται τόσο στην απόδοση όσο και στη μείωση του κόστους συντήρησης. Η Porsche αφαίρεσε τα daytime running lights για να περιορίσει το κόστος επισκευής μετά από συγκρούσεις, ενώ το νέο τριμερές εμπρός σπόιλερ επιτρέπει την αντικατάσταση μόνο του κατεστραμμένου τμήματος.
 


Η Porsche αφαίρεσε τα daytime running lights για να περιορίσει το κόστος επισκευής μετά από συγκρούσεις
4 Φωτογραφίες »

Η Porsche αφαίρεσε τα daytime running lights για να περιορίσει το κόστος επισκευής μετά από συγκρούσεις

Ο ατμοσφαιρικός 4.0 λίτρων κινητήρας φτάνεις τους 512 ίππους

Αεροδυναμικά, η 911 Cup κερδίζει νέα φτερά με αεραγωγούς, ανασχεδιασμένο πίσω μέρος και νέο καπάκι κινητήρα. Ο ατμοσφαιρικός 4.0 λίτρων flat-six έχει δεχθεί βελτιώσεις όπως νέες πεταλούδες γκαζιού, εκτεταμένους χρόνους ανοίγματος βαλβίδων και κατάργηση του κεντρικού σώματος πεταλούδας, φτάνοντας πλέον τους 512 ίππους. Συνδυάζεται με εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο και νέο αγωνιστικό συμπλέκτη τεσσάρων δίσκων. Στα φρένα, συναντάμε παχύτερους δίσκους, μεγαλύτερα κανάλια ψύξης, φαρδύτερα τακάκια και νέο ABS. Το τιμόνι έχει βελτιωθεί για μικρότερη ακτίνα στροφής, ενώ το cockpit φιλοξενεί νέο πολυλειτουργικό τιμόνι με φωτιζόμενα κουμπιά, αυτόματη επανεκκίνηση κινητήρα άμα σβήσει στα χέρια του οδηγού και παλλόμενα φώτα φρένων για προειδοποίηση στους υπόλοιπους οδηγούς.

Η 911 GT3 R έρχεται με αεροδυναμικό πακέτο και 557 άλογα

Η 911 GT3 R συνεχίζει την πορεία της, φέροντας βελτιώσεις που στοχεύουν στην απόλυτη ισορροπία του αυτοκινήτου. Νέα εμπρός φτερά βελτιώνουν την αεροδυναμική και μειώνουν τη συμπίεση στον εμπρός άξονα στο φρενάρισμα, ενώ η swan-neck πίσω αεροτομή αυξάνει το downforce. Κάτω από το καπό, ο 4.2 λίτρων flat-six αποδίδει έως 557 ίππους, με την τελική ισχύ να καθορίζεται από τους κανονισμούς.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
NISSAN