Η εξωτερική σχεδίαση είναι πολύ κοντά σε αυτή που είχε υιοθετήσει το M-Byte Concept.

Η κορυφαία έκδοση είναι τετρακίνητη με δύο ηλεκτρικά μοτέρ.

Η 48 ιντσών οθόνη ελέγχεται από μια άλλη 7 ιντσών που βρίσκεται πάνω στο τιμόνι και άλλη μια 8 ιντσών που είναι τοποθετημένη ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα.

Nέο Byton M-Byte

4.498 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2019)

Η οθόνη που φέρει στο ταμπλό το M-Byte είναι η μεγαλύτερη σε αυτοκίνητο παραγωγής παγκοσμίως. Δείτε την.


Το Μ-Βyte ηλεκτρικό της crossover σε μορφή παραγωγής παρουσίασε στην Φρανκφούρτη η Byton, ισχυριζόμενη πως τα πρώτα αυτοκίνητα θα φτάσουν στην Γηραιά Ήπειρο μέσα στο 2021. Μέχρι τότε, η εταιρεία πιστεύει πως θα έχει αρχίσει ήδη τις πρώτες παραδόσεις για την αγορά της Κίνας, αν και, όπως μαθαίνουμε, το εργοστάσιο παραγωγής δεν είναι ακόμα έτοιμο.

Η εξωτερική σχεδίαση είναι πολύ κοντά σε αυτή που είχε υιοθετήσει το M-Byte Concept που είχε προηγηθεί, αν και υπάρχουν αρκετές διαφοροποιήσεις όπως η «επιστροφή» των παραδοσιακών καθρεπτών, η παρουσία LED DRL φωτιστικών σωμάτων και οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες. Η Byton πάντως συνεχίζει να υπόσχεται πως το μοντέλο είναι εξαιρετικά αεροδυναμικό.

Το πιο προσιτό M-Byte είναι πισωκίνητο και εξοπλίζεται, στον «σωστό» άξονα,  με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 272 ίππων και μια μπαταρία 72 kWh που θα του προσφέρει αυτονομία 360 χλμ.. Η κορυφαία έκδοση είναι τετρακίνητη με δύο ηλεκτρικά μοτέρ σε κάθε άξονα συνολικής απόδοσης 408 ίππων. Η μπαταρία είναι 95 kWh και η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 435 χλμ. Η φόρτιση έως το 80% χρειάζεται μόνο 35 λεπτά και στις δύο εκδόσεις.

Αν είναι κάτι που κάνει το M-Byte να ξεχωρίζει πάντως, είναι η 48 ιντσών οθόνη (η μεγαλύτερη μέσα σε αυτοκίνητο στον κόσμο) που βρίσκεται στο ταμπλό και ελέγχεται από μια άλλη 7 ιντσών που βρίσκεται πάνω στο τιμόνι και άλλη μια 8 ιντσών που είναι τοποθετημένη ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα.

Η τιμή του στην Ευρώπη πως θα ξεκινά από 45.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).
 

Mercedes
test center