4 φωτογραφίες »

Νέο επετειακό VW Golf GTI για τα 45 χρόνια

5.006 Επισκέψεις στο άρθρο (26/2/2021)

Η Volkswagen γιορτάζει τα 45 χρόνια του Golf GTI λανσάροντας την επετειακή έκδοση Clubsport 45, που βασίζεται στο Golf GTI Clubsport των 300 ίππων. Μάθετε πόσο κοστίζει, αλλά και λίγη από την ιστορία του Golf GTI.


Ήταν καλοκαίρι του 1976 όταν το VW Golf GTI έκανε ντεμπούτο στις αγορές και σίγουρα οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας τότε δεν είχαν προβλέψει την τεράστια επιτυχία που θα ακολουθούσε και θα έφτανε μέχρι σήμερα, 45 χρόνια μετά, με περισσότερα από 2,3 εκατομμύρια πωλήσεις. Φανταστείτε ότι αρχικά οι Γερμανοί είχαν υπολογίσει να κατασκευάσουν 5.000 Golf GTI και να σταματήσουν εκεί, ωστόσο η ζήτηση άλλαξε τα πλάνα τους. Με αφορμή τα τεσαρακοστά πέμπτα γενέθλια του Golf GTI λοιπόν, η VW λανσάρει μια επετειακή-εορταστική έκδοση του hot hatch που ακούει στο όνομα Golf GTI Clubsport 45 και βασίζεται στην «πιστάδικη» Clubsport έκδοση του γερμανικού μικρομεσαίου, έχοντας ωστόσο μερικές πινελιές που την κάνουν να ξεχωρίζει.

Αισθητικά, η επετειακή έκδοση Golf GTI Clubsport 45 χαρακτηρίζεται από την μαύρη οροφή και το ίδιου χρώματος σπόιλερ, που παραπέμπουν στο μαύρο σιρίτι του πίσω τζαμιού της πρώτης γενιάς του GTI, κάθως επίσης και από τα λογότυπα «45» που κοσμούν το αμάξωμα. Παράλληλα, έχοντας στάνταρ το πακέτο Sport, το «45άρι» Golf πατάει πάνω στις μαύρες γυαλιστερές ζάντες Scottsdale 19 ιντσών με κόκκινο «χειλάκι», έχει σπορ εξάτμιση και αποχωρίζεται τον περιοριστή ταχύτητας που θα σταματούσε τη βελόνα του κοντέρ στα 250 χλμ./ώρα. Επιπλέον, διαθέτει όπως όλα τα GTI τα IQ.Light LED φώτα για τις γρήγορες νυχτερινές διαδρομές.

Έκδηλος ο σπορ χαρακτήρας της ειδικής έκδοσης και στον εσωτερικό διάκοσμο του Golf GTI Clubsport 45. Ο αριθμός «45» κοσμεί την πλάτη των σπορ καθισμάτων μπροστά όπως επίσης και στη βάση του πολυλειτουργικού, τριάκτινου τιμονιού.

Κάτω από το καπό του επετειακού hot hatch κρύβεται ο συνήθης ύποπτος δίλιτρος TSI τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας που αποδίδει 300 ίππους, που συνεργάζεται με DSG αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Βασικό συστατικό της πιο «άγριας» Clubsport έκδοσης, το ηλεκτρομηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που φροντίζει να κατανέμει με τον βέλτιστο τρόπο την ισχύ του μοτέρ στους τροχούς του εμπρόσθιου άξονα σε απαιτητικές συνθήκες οδηγικής πίεσης.

Καταλήγοντας να σημειώσουμε πως οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές από τη Δευτέρα, 1η Μαρτίου, ενώ όσον αφορά στην γερμανική αγορά οι τιμές του μοντέλου ξεκινούν από τις 47.790 ευρώ.

Toyota
test center