Η BMW παρουσίασε τις ανανεωμένες Χ5 και Χ6, στις οποίες πρόσφερε περισσότερη ισχύ, μεγαλύτερη αυτονομία στην PHEV έκδοση και μία curved οθόνη για το σύστημα infotainment.
Φρεσκαρισμένες παρουσίασε τις Χ5 και Χ6, η BMW, με τη γερμανική φίρμα να δίνει περισσότερη έμφαση στις αλλαγές που δεν φαίνονται παρά σε εκείνες που είναι ορατές. Ως εκ τούτου οι αλλαγές που δέχονται στο εξωτερικό τα δύο SUV περιορίζονται αρχικά στους πιο λεπτούς προβολείς με φώτα ημέρας σε σχήμα βέλους. Από κει και πέρα η X5 κερδίζει την επιλογή φωτιζόμενης μάσκας που προσφέρθηκε για πρώτη φορά στη X6 πριν από μερικά χρόνια, καθώς και έναν επανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα με κάθετους αεραγωγούς, ενώ η X6 λαμβάνει στάνταρ το πακέτο M Sport που προσθέτει περισσότερο δυναμισμό στην εμφάνισή της.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές που έχουν υπάρξει είναι πιο εύκολα ορατές. Σε όλες τις εκδόσεις οι X5 και X6 λαμβάνουν την πιο πρόσφατη κυρτή οθόνη για το σύστημα infotainment μεγέθους 14,9 ιντσών, που συνδυάζεται με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών. Από κει και πέρα, ο παραδοσιακός επιλογέας ταχυτήτων που βρίσκονταν στην κεντρική κονσόλα έδωσε τη θέση του σε ένα πιο σύγχρονο μπουτόν.
Πιο ισχυρές οι Χ5 xDrive40i και X6 xDrive40i
Νέα χαρακτηριστικά εντοπίζονται και στο κομμάτι των κινητήρων, όπου η ήπια υβριδική τεχνολογία 48 βολτ είναι πανταχού παρούσα και έρχεται με τη μορφή ενός ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένου στο νέο οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport που καλύπτει όλη την γκάμα των εκδόσεων. Οι Χ5 xDrive40i και X6 xDrive40i με το νέο ήπια υβριδικό 6κύλινδρο σε σειρά τούρμπο κινητήρα 3,0 λίτρων έχουν πλέον μέγιστη ισχύ 380 ίππους, δηλαδή +47 άλογα σε σχέση με τα απερχόμενα μοντέλα, και μέγιστη ροπή 520 Nm, αυξημένη κατά 70 Nm. Αυτή μπορεί να αυξηθεί έως και στα 540 Nm με τη συμβολή του ήπιου υβριδικού συστήματος.
Αναβαθμισμένη η PHEV X5 xDrive50e
Ο ίδιος κινητήρας χρησιμοποιείται επίσης στη νέα plug-in υβριδική, X5 xDrive50e, όπου σε συνεργασία με ένα ηλεκτροκινητήρα προσφέρουν συνολικά 490 άλογα και 700 Nm ροπής. Η BMW λέει πως η X5 xDrive50e επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα, ενώ η ηλεκτρική της αυτονομία είναι 94 - 110 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP, χάρη στη μεγαλύτερη μπαταρία των 29,5 kWh με ωφέλιμη χωρητικότητα 25,7 kWh. Από κει και πέρα παρών στην γκάμα των κινητήρων είναι και ο ήπια υβριδικός εξακύλινδρος εν σειρά diesel κινητήρας για τις BMW X5 xDrive30d και BMW X6 xDrive30d που προσφέρει 298 ίππους και 670 Nm ροπής. Τέλος ο βενζινοκινητήρας V8 4,4 λίτρων επιταχύνει τη BMW X5 M60i xDrive και τη BMW X6 M60i xDrive από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα, προσφέροντας 530 ίππους και 750 Nm ροπής.
Με περισσότερη τεχνολογία
Κλείνοντας, τα δύο μοντέλα έχουν αναβαθμίσει κάποια από τα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας του οδηγού, ενώ το προαιρετικό Parking Assistant Professional επιτρέπει την αυτοματοποιημένη στάθμευση μέσα και έξω από χώρους, και πλήρεις ελιγμούς σε απόσταση έως και 200 μέτρων που μπορούν να ελέγχονται από το εξωτερικό του αυτοκινήτου μέσω της εφαρμογής My BMW App σε ένα Apple iPhone.
Τον Απρίλιο το λανσάρισμα
Τα δύο μοντέλα θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Spartanburg στις ΗΠΑ, ενώ το παγκόσμιο λανσάρισμά τους ξεκινά τον Απρίλιο του 2023.
Φρεσκάρισμα για τα «βαυαρικά» SUV.
- Με περισσότερη ισχύ.
- Curved οθόνη για το infotainment.
- Μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία για την PHEV X5 xDrive50e.
- Μικρές αισθητικές επεμβάσεις στο εξωτερικό.
Πως σου φαίνονται;