7 φωτογραφίες »

Το GS-6 είναι ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο που διαθέτει ωστόσο έναν κινητήρα καύσης ως range extender.

Ντεμπούτο για το νέο Karma GS-6

2.049 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2021)

Η Karma Automotive προχώρησε στο επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας της παρουσιάζοντας το GS-6, το νέο της ηλεκτροκίνητο μοντέλο που συνδυάζει τις υψηλές επιδόσεις με τους χαμηλούς ρύπους.


Το νέο Karma GS-6 είναι επίσημα το νέο σπορ μοντέλο της αμερικανικής φίρμας και θα διατίθεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, Standard, Luxury και Sport. Η εταιρεία δε θέλησε να δώσει πολλές λεπτομέρειες, αλλά το μοντέλο μπορεί να εξοπλιστεί με τροχούς 21 ή 22 ιντσών που υποστηρίζονται από ένα σύστημα πέδησης Brembo.
 
Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων και ένα σύστημα infotainment που ενσωματώνεται σε μία οθόνη αφής 10,2 ιντσών, όντας συμβατό με τα Android Auto και Apple CarPlay. Πέραν αυτών ο εξοπλισμός περιλαμβάνει θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα, σύστημα ήχου οκτώ ηχείων και δυνατότητα ασύρματων ενημερώσεις (over-the-air). Παράλληλα εκτεταμένος είναι ο εξοπλισμός ασφαλείας του GS-6, αφού στο μπροστινό μέρος διαθέτει οκτώ αερόσακους και μια ποικιλία συστημάτων υποστήριξης οδηγού.
 
Το GS-6 είναι ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο που διαθέτει ωστόσο έναν κινητήρα καύσης ως range extender. Σε όλες τις εκδόσεις είναι εξοπλισμένο με μπαταρία ιόντων λιθίου 28 kWh, η οποία τροφοδοτεί δύο ηλεκτρικού κινητήρες στο πίσω μέρος που προσφέρουν συνδυαστική ισχύ έως 543 ίππους και 746 Nm ροπής.
 
Η ηλεκτρική αυτονομία ανέρχεται στα 129 χιλιόμετρα, όμως αυξάνεται στα 579 χιλιόμετρα, χάρη στην παρουσία ενός τούρμπο τρικύλινδρου 1,5 λίτρων κινητήρα που λειτουργεί ως γεννήτρια. Για να αξιοποιηθεί στο έπακρο το σύστημα κίνησης, το GS-6 έχει τρία προφίλ οδήγησης. Το Stealth χρησιμοποιεί αποκλειστικά την μπαταρία, ενώ το Sustain επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί για να φορτίσει την μπαταρία. Τέλος το Sport χρησιμοποιεί ισχύ τόσο από τον κινητήρα όσο και από την μπαταρία για μέγιστη απόδοση. Στο προφίλ Sport το 0-96χλμ./ώρα γίνεται σε 3,8 δευτερόλεπτα.
 
Κλείνοντας να σημειωθεί πως αργότερα θα ακολουθήσει και μία αμιγώς ηλκετρική έκδοση του μοντέλου με αυτονομία περίπου στα 483 χιλιόμετρα.   

test center
4green