" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σταθερό το Jazz στο δρόμο αλλά και εύκολο στη χρήση σε αστικό περιβάλλον.

Στις στροφές το νέο Honda Jazz κρατάει καλά πάντως, χάρη και στο Agile Handling Assist, που φρενάρει κατάλληλα τον εσωτερικό προς τη στροφή τροχό.

Η μεγάλη οθόνη του συστήματος infotainment, αλλά και το σύστημα κλιματισμού με κουμπιά αφής στις ακριβές εκδόσεις δίνουν έναν high-tech τόνο.

Ο κινητήρας είναι νέος, high-tech και πληροί τις προδιαγραφές Euro6, αλλά δείχνει να υστερεί απέναντι στον 3κύλινδρο και 4κύλινδρο turbo ανταγωνισμό.

Ο χώρος αποσκευών κέρδισε ακόμη 14 λτ. φτάνοντας στα 354 λτ.

Η καμπίνα του νέου Honda Jazz εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις αυξημένες βασικές διαστάσεις του μοντέλου, όντας ακόμη πιο ευρύχωρη.

Οδηγούμε: Νέο Jazz

Διαβάστηκε από 19998 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/8/2015

H εντελώς καινούργια 3η γενιά Honda Jazz έρχεται πιο πρακτική και ευρύχωρη από ποτέ, αλλά χωρίς diesel ή υβριδική έκδοση.

 
Με μια ματιά

• 3η γενιά Honda Jazz
• Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα
• Μεγαλύτερο και πιο ευρύχωρο από ποτέ
• Μόνο με 1,3 i-VTEC 102 PS
• Toν Οκτώβριο στην Ελλάδα


Στις δύο προηγούμενες γενιές του και στα 14 χρόνια της μέχρι σήμερα εμπορικής του καριέρας, το Honda Jazz έγινε συνώνυμο με την πρακτικότητα και την ευρυχωρία στην μικρή κατηγορία σημειώνοντας πάνω από 5.000.000 πωλήσεις. Η νέα, 3η, γενιά Jazz είναι ωστόσο γεγονός, με το ιαπωνικό μικρό να διατηρεί το ενός όγκου αμάξωμά του, ώστε να παρέχει για μια ακόμη φορά κορυφαίους εσωτερικούς χώρους. Bασισμένο σε μια νέα πλάτφόρμα, το μικρό Honda μακραίνει κατά 95 χλστ. (3.995 χλστ. μήκος) και σε ένα επίσης μακρύτερο μεταξόνιο 2.530 χλστ. (+30 χλστ.) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Απέκτησε προσωπικότητα
Το γούστο είναι αναμφίβολα κάτι υποκειμενικό. Αυτό που δεν χωράει αμφισβήτηση είναι πως επιτέλους το ιαπωνικό μικρό έχει το στυλ και τη σχεδιαστική ταυτότητα, που του έλλειπε. Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από το σχεδιαστικό θέμα «solidwing» στη μάσκα και τους προβολείς, σύμφωνα με το τελευταίο family look των μοντέλων της Honda . Ξεχωριστή είναι και υψηλή γραμμή των παραθύρων και οι ακμές του αμαξώματος. Την παράσταση στο πίσω μέρος κλέβουν τα εντυπωσιακά φώτα. Σε άλλους θα αρέσει και σε άλλους όχι το νέο Honda Jazz, που όμως πλέον ξεχωρίζει και δείχνει αρκετά «αθλητικό», χωρίς πάντως να είναι από τα πιο μοδάτα μικρά της αγοράς. Το νέο Honda Jazz θα έρθει στην Ελλάδα τον Οκτώβριο, χωρίς να έχουν προσδιοριστεί ακόμα οι τιμές του.

Θα εισαχθεί η βασική Trend (μόνο για το χειροκίνητο) και η μεσαία Comfort έκδοση με στάνταρ το σύστημα infotainment Honda Connect και οθόνη αφής (για χειροκίνητο και αυτόματο CVT κιβώτιο). Στάνταρ σε αυτή την έκδοση θα είναι και το Honda ADAS, το πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, που περιλαμβάνει Forward Collision Warning, Traffic Sign Recognition System, Intelligent Speed Limiter, Lane Departure Warning and High-beam Support System. Η κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Elegance με επιπλέον σύστημα πλοήγησης δε θα εισαχθεί μιας και η τιμής της θα πλησίαζε τα 20.000 ευρώ. Το νέο Honda Jazz δεν θα κατασκευάζεται πλέον στην Αγγλία, αλλά στην Ιαπωνία.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση Honda Jazz
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι/τύπος) 1.318/4/Πολ. Ψεκασμός βενζίνης
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 102/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 123/5.000
0 -100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,2 (12,0)
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 190 (183)
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,0 (4,6)**
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 116 (106)**
Ανάρτηση Ε/Π Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας
Φρένα Ε/Π Αερ. Δίσκοι/ Δίσκοι
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χλστ.) 3.995x1.694x1.550
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.530
Βάρος (κιλά) 1.066 (1.092)
 
  • denon

    Συνδυάζει κύκλο Atkinson για χαμηλές στροφές και κύκλο Otto στο υπόλοιπο φάσμα. Respect! Έχουμε ανάγκη απο κάτι τέτοια...

      14
  • kostasb

    ''Το ταμπλό δεν έχει κάτι ιδιαίτερο να δείξει ούτε σχεδιαστικά, ούτε και ποιοτικά'' Τα λογια του δημοσιογραφου... Ηρθε το αυτοκινητο για δοκιμη κ διαγνωσατε οτι δεν εχει ποιοτικο εσωτερικο? Αν ηταν κανενα Polo ακομα διθυραμβους θα γραφατε.. Καποια στιγμη να μιλησετε για το service των αυτοκινητων, το ποσο πραγματικα κοστιζουν....

      4
    • autotriti

      Απάντηση: Το αυτοκίνητο δεν ήρθε για δοκιμή. Πήγαμε εμείς όμως αποστολή στη Φρανκφούρτη, όπου έγινε και η επίσημη παρουσίασή του, για να το οδηγήσουμε και να γράψουμε μεταξύ άλλων και για το ταμπλό. Για αυτό εξάλλου δεν γράφει TEST στον τίτλο αλλά ΟΔΗΓΟΥΜΕ.

        2
  • Σπυρος Αναστασιου

    Συμφωνω με το σχολιασμο οσο αφορα το ταμπλο..Εαν ηταν Polo θα ελεγαν τα καλυτερα...

      2
  • filippos

    το μονο θετικο ειναι οτι πια ειναι made in japan. Για να δουμε και την τιμη ομως- για να λεει οτι η ακριβη εκδοση θα πηγινε κοντα στα 20 χιλ - θα κανει τρελες πωλησεις

      2
  • Σπυρος Αναστασιου

    Τελικα το Honda Jazz Hybrid 1.5 θα ερθει στην Ελλαδα?Εχουμε καμια πληροφορια??Ευ χαριστω

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Όπως αναφέρουμε και στο άρθρο, θα έρθει αποκλειστικά με ένα μοτέρ. Αυτό στο οποίο αναφερόμαστε.

       
  • Rainbowalker

    Ροπή 123 στις 5.000 στροφές; Πάλι κόφτες θα δουλεύουμε; Εκεί στη Honda δεν ξέρουν ότι το target group του Jazz θέλει να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο σε αστικό περιβάλλον όπου η ροπή στις χαμηλές στροφές, όπως τα diesel, κάνει τη χρήση πιο εύκολη; Άρα, πάμε yaris diesel.

     

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

Nέο Toyota C-HR GR Sport

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »