• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Insignia GSi θα διατεθεί τόσο σε Grand Sport 5θυρη έκδοση (φωτό), όσο και σε Sports Tourer στέισον βάγκον. Αμφότερες διαθέτουν πιο δυναμική σχεδίαση.

Οδηγήσαμε το νέο Insignia GSi τόσο με 2λιτρο κινητήρα diesel 210 ίππων, όσο και βενζίνης (φωτό) με 260 άλογα.

Η σοφιστικέ τετρακίνηση Twinster βοηθά το Insignia GSi να στρίβει σαν τρένο ακόμη και σε βρεγμένο οδόστρωμα.

Στην καμπίνα του νέου Opel Insignia GSi ξεχωρίζουν τα νέα καταπληκτικά μπάκετ καθίσματα, που σχεδιαστικά θυμίζουν… κόμπρα. Ποιότητα και ευρυχωρία παραμένουν σε κορυφαία επίπεδα.

Oδηγούμε το νέο Opel Insignia GSi

Διαβάστηκε από 6538 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/3/2018
 

Οδηγούμε στους φιδωτούς δρόμους της γαλλικής εξοχής γύρω από τη Μασσαλία τις πιο σπορ εκδοχές των Insignia Grand Sport & Sports Tourer με 260 άλογα βενζίνη και 210 άλογα diesel, οι οποίες «τιμούν» την ονομασία GSi, που ξαναφέρνει στο προσκήνιο η Opel.

H Opel μετά από το Kadett και το Astra, ξαναφέρνει στο προσκήνιο την ονομασία GSi για σπορ εκδόσεις των μοντέλων της. Την αρχή κάνει με το νέο Insignia GSi, που είναι αυτή τη στιγμή η πιο έκφανση του μεσαίου μοντέλου της. Μέσα στη χρονιά θα έρθεί και το Corsa GSi, που θα είναι ένα σκαλί κάτω από το OPC των 207 ίππων.

Το Insignia GSi θα διατεθεί τόσο σε Grand Sport 5θυρη έκδοση, όσο και σε Sports Tourer στέισον βάγκον. Αμφότερες διαθέτουν τονισμένες εισαγωγές αέρα στο εμπρός προφυλακτήρα, σπορ πλαινά σκέρτς, χαρακτηριστικές απολήξεις εξάτμισης, τροχούς που φτάνουν μέχρι τις 20 ίντσες τυλιγμένους με ειδικά εξελιγμένα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S και IntelliLux φώτα, ενώ το Grand Sport ειδικά διαθέτει και μεγάλο χείλος καπό εν είδη αεροτομής για αυξημένο downforce. Aπό εκεί και πέρα και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν εσωτερικό με σπορτίφ λεπτομέρειες, με τη μεγαλύτερη διαφορά είναι κάνουν τα νέα σπορ αεριζόμενα και θερμαινόμενα μπάκετ καθίσματα που έφτιαξε η Opel και τα οποία σχεδιαστικά θυμίζουν… κόμπρα. Προσφέρουν από ρυθμιζόμενη πλευρική στήριξη μέχρι μασάζ! Στην καμπίνα, που δεν έχει διαφοροποιηθεί σε ποιότητα και ευρυχωρία παραμένοντας σημείο αναφοράς, έχουν τοποθετηθεί επίσης flat-bottom δερμάτινο τιμόνι, αλουμινένια πεντάλ και μαύρος ουρανός, ώστε να τονιστεί ο σπορ χαρακτήρας του νέου Insignia GSi.

Σε σχέση με τις πιο απλές εκδόσεις, το Insignia «καθέται» 10 χλστ. χαμηλότερα, διαθέτει πιο σκληρή ανάρτηση, προσφέρει στάνταρ το μηχανοτρονικό πλαίσιο Flexride με ενεργά αμορτισέρ, μεγαλύτερα φρένα της Brembo με αεριζόμενους δίσκους 345 χλστ. και 4 πιστονες δαγκάνες μπροστά. Η Opel υποστηρίζει  πως το νέο  Insignia GSi αν και  είναι λιγότερο ισχυρό από το προηγούμενο Insignia OPC με τον V6 των 2,8 λτ. των 325 ίππων, είναι 12 δλ. Καλύτερο σε χρόνο μέσα στο Nurburgring (χωρίς να αναφέρει τον ακριβή χρόνο πάντως όταν τον ρωτήσαμε τον ίδιο τον υπεύθυνος εξέλιξης, τον «πολύς» Βόλκερ Στράισεκ, που έχει κερδίσει αναρίθμητους αγώνες στην θρυλική πίστα). Ένας από τους λόγους είναι πως το νέο μοντέλο είναι ελαφρύτερο κατά 160 κιλά από το OPC, χάρη στο νέο πλαίσιο. Ένας ακόμα λόγος είναι το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο περιλαμβάνει στον πίσω άξονα σύστημα torque vectoring ( αντί για το κλασικό πίσω διαφορικό διαθέτει δύο πολύδισκους συμπλέκτες ), με την Opel να υπόσχεται πως η υποστροφή σχεδόν εξαφανίστηκε. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στις λειτουργίες Standard, Tour και Sport, αλλά και την αποκλειστικά για το GSi, λειτουργία Competition λειτουργία για το ESP. Το σύστημα προσαρμόζει τα αμορτισέρ, το τιμόνι, το κιβώτιο και το γκάζι, ανάλογα. Το κέντρο βάρους είναι συνολικά χαμηλότερα από ότι στο παρελθόν.

Η σπορ έκδοση του Opel Insignia είναι ήδη διαθέσιμη προς παραγγελία και στην Ελλάδα, με τιμή  από 44.350 ευρώ για τη βενζίνη. 

Περισσότερα στο τεύχος 11/2018 του Auto Τρίτη, το οποίο θα κυκλοφορήσει στις 13/3/2018.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια