O 1,3 diesel κινητήρας των 95 ίππων στην πράξη έδειξε πιο οικονομικός χάρη στη συνεργασία του με το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο Easytronic.

O 1,3 diesel κινητήρας των 95 ίππων στην πράξη έδειξε πιο οικονομικός χάρη στη συνεργασία του με το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο Easytronic.

Kινητήρας-Κιβώτιο: Ομαλές αλλαγές και καλύτερη οικονομία

34.803 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2016)

Ο καταγωγής Fiat 1,3 diesel κινητήρας αποδίδει 95 άλογα και 210 Νm ροπής συνεχίζοντας φυσικά να είναι πολιτισμένος σε λειτουργία και να τραβάει γερά από χαμηλά. Το κιβώτιο είναι βελτιωμένο σε σχέση με αυτό της προηγούμενης γενιάς με τις αλλαγές να είναι ναι μεν ομαλές, αλλά και σχετικά αργές με αποτέλεσμα οι επιδόσεις από στάση να είναι υποδεέστερες του αντίστοιχου 5τάχυτου χειροκίνητου (0-100 σε 13,4ΆΆ αντί 11,2ΆΆ). Η τελική είναι ίδια στα 182 χλμ./ώρα , αλλά ελέω αυτόματου κατεβάσματος σχέσης/σχέσεων στο απότομο πάτημα του γκαζιού (kickdown) οι ρεπρίζ είναι πιο ζωντανές. Το καλύτερο είναι πως και η κατανάλωση είναι βελτιωμένη, τόσο σε ότι έχει να κάνει με την μέση τιμή της (οι μετρήσεις μας έδειξαν 4,9 λτ./100 χλμ. έναντι 5,2 ), όσο και με την ταχύτητα κίνησης στην εθνική οδό και όριο τα 5,0 λτ./100 χλμ. (135 χλμ./ώρα το Easytronic και 133 χλμ./ώρα το χειροκίνητο).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center