Το ID. GTI Concept.
3 Φωτογραφίες »

Το ID. GTI Concept.

Όσα ξέρουμε μέχρι τώρα για το ηλεκτρικό VW GTI που έρχεται το 2026

2.557 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2024)

- Θα είναι πεντάθυρο με φουτουριστική σχεδίαση
- Θα έχει υψηλές επιδόσεις και θα είναι πιθανότατα εμπροσθιοκίνητο
- Θα έχει πιο επιθετικό πρόβολο και μεγαλύτερη αεροτομή πίσω
- Ίσως έχει παρμπρίζ πάνω στο οποίο θα προβάλλονται πληροφορίες

Θα είναι πεντάθυρο με φουτουριστική σχεδίαση

Η Volkswagen ετοιμάζεται και αυτή για την «ηλεκτρική εποχή» με το νέο της ηλεκτρικό GTI μοντέλο. Το επερχόμενο hot hatch παρουσιάστηκε τον περασμένο Σεπτέμβρη με το ID.GTI concept και αναμένεται να είναι ένα κομψό πεντάπορτο αυτοκίνητο με φουτουριστικά χαρακτηριστικά. Η VW έχει επιβεβαιώσει ότι μια ηλεκτρική GTI έκδοση θα μπει στην παραγωγή σε δύο χρόνια από τώρα, όμως δεν έχουμε όλες τις λεπτομέρειες για τα χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις της.

Θα έχει υψηλές επιδόσεις και θα είναι πιθανότατα εμπροσθιοκίνητο

Το μοντέλο παραγωγής που θα βασίζεται στο ID.GTI concept, θα έχει είτε έναν είτε δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Η VW δήλωσε ότι το ηλεκτρικό VW GTI παραγωγής θα έχει σίγουρα ένα κινητήριο σύνολο υψηλών επιδόσεων και θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB Entry, η οποία είναι σχεδιασμένη για να χρησιμοποιείται για εμπροσθιοκίνητα αυτοκίνητα


Το εσωτερικό του ID.GTI concept.
3 Φωτογραφίες »

Το εσωτερικό του ID.GTI concept.

Θα έχει πιο επιθετικό πρόβολο και μεγαλύτερη αεροτομή πίσω

Σχεδιαστικά το ηλεκτρικό VW GTI θα έρχεται με ένα πιο «επιθετικό» μπροστινό μέρος και αρκετές σπορ πινελιές στο πίσω. Λεπτοί LED προβολείς εκτείνονται από την μια πλευρά της μπροστινής όψης ως την άλλη, ενώ ένας αεραγωγός καταλαμβάνει το χώρο χαμηλά στον προφυλακτήρα. Πίσω, μια αρκετά μεγάλη αεροτομή είναι προσαρμοσμένη στο τέλος της οροφής, ενώ η σχεδίαση της νέας ηλεκτρικής GTI έκδοσης αναμένεται να γίνει ακόμα πιο αεροδυναμική χάρη στην τοποθέτηση ενός νέου διαχύτη.

Ίσως έχει παρμπρίζ πάνω στο οποίο θα προβάλλονται πληροφορίες

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό, στο concept φάνηκε πως το ID.GTI θα έρχεται με ένα τετραγωνισμένο τιμόνι και πίσω του θα έχει μια οθόνη που θα δείχνει χρήσιμες για τον οδηγό πληροφορίες. Στο κέντρο του ταμπλό υπήρχε μια μεγαλύτερη οθόνη για το infotaiment σύστημα του μοντέλου. Το παρμπρίζ του ID.GTI είχε δυνατότητες Augmented Reality (επαυξημένης πραγματικότητας) και πρόβαλε πάνω στο τζάμι διάφορες πληροφορίες όπως η ταχύτητα του οχήματος. Οι τεχνολογίες αυτές δύσκολα θα καταλήξουν πάντως στο τελικό μοντέλο παραγωγής.   

DEH PASXA
test center