Η πίστα υπό το πρίσμα των ελαστικών

    3.572 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2018)

    • Η πίστα του Σότσι έγινε γνωστή το 2014 για την πολύ λεία και γλιστερή επιφάνεια. Από τότε όμως η άσφαλτος ωρίμασε παρότι όχι όσο αναμένονταν λόγω των ακραίων θερμοκρασιακών διακυμάνσεων χειμώνα/καλοκαίρι στο Σότσι.
    • Ο αγώνας επέστρεψε σε φθινοπωρινή ημερομηνία όπως ήταν ως το 2016.
    • Η φθορά και η πτώση στην απόδοση είναι χαμηλές όμως η εξαιρετικά μαλακή γόμα είναι δυο επίπεδα πιο μαλακή από την περσινή πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasof).
    • Πέρυσι ο νικητής Valtteri Bottas,με Mercedes ακολούθησε στρατηγική μιας αλλαγής: Πήρε την 1η νίκη της καριέρας του στη F1 αλλάζοντας από πάρα πολύ μαλακή σε πολύ μαλακή γόμα στον 27ο γύρο.
    • Η πιο απαιτητική για τα ελαστικά, στροφή, είναι η Νο 3: Παρατεταμένη αριστερή με πολλές κορυφές.
    • Το εμπρός δεξιά ελαστικά καταπονείται περισσότερο στο γύρο των 5.848m που απαιτεί καλή ελκτική πρόσφυση και σταθερότητα στο φρενάρισμα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    FORD E-TRANSIT
    NISSAN