Το εμπρός αριστερά ελαστικό καταπονείται περισσότερο στην πίστα της Καταλονία.

    Η πίστα υπό το πρίσμα των ελαστικών

    3.811 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2018)

    • Μπορεί η επιφάνεια να είναι πιο λεία όμως οι παρατεταμένες γρήγορες στροφές παραμένουν. Τα ελαστικά υπόκεινται σε μεγάλα φορτία και καταπονήσεις: Κλασσικά παραδείγματα είναι οι στροφές 3 και 9.
    • Η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω υπερθέρμανσης θα πρέπει να αξιολογηθούν εκ νέου. Οι ομάδες δοκίμασαν το νέο ασφαλτοτάπητα στην αρχή της χρονιάς αλλά ο καιρός τότε ήταν πολύ πιο κρύος και τα μονοθέσια λιγότερο εξελιγμένα. Επίσης η νέα άσφαλτος ίσως έχει βελτιωθεί από τότε.
    • Συνήθως έχει ζέστη μερικές φορές πολύ, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
    • Η Βαρκελώνη προσφέρει μια καλή μίξη όλων των ειδών στροφών και φορτίων. Έτσι δίνεται έμφαση σΆ όλες τις παραμέτρους που παίζουν ρόλο στην απόδοση του μονοθεσίου: Αυτός είναι ο λόγος που αυτή η πίστα είναι δημοφιλής προορισμός για δοκιμές εξέλιξης.
    • Η νέα επιφάνεια οδήγησε την Pirelli στη μείωση του βάθους πέλματος κατά 0.4 χιλιοστά. Αυτό δεν θα επηρεάσει την απόδοση αλλά θα βοηθήσει στον καλύτερο έλεγχο της θερμοκρασίας των σλικ ελαστικών.
    • Το εμπρός αριστερά ελαστικό καταπονείται περισσότερο στην πίστα της Καταλονία. Το όριο έρχεται από τα εμπρός ελαστικά.
    • Πέρυσι είχαν επιλεγεί πιο σκληρές γόμες. Η πλειοψηφία των οδηγών πραγματοποίησε δυο αλλαγές αλλά υπήρξε ποικιλία στρατηγικών: Στο παρελθόν στην Ισπανία έχουμε δει και τρεις αλλαγές ελαστικών.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ford
    SEAT