• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Καθημερινά του σήμερα, τα κλασικά του αύριο;

3.428 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/5/2020

Θα γίνει το C4 Cactus και η Mito το Citroen και η Alfa που θα αγοράζουμε σε 30 χρόνια ως κλασσικά;


Ποιά μοντέλα βλέπουμε σήμερα ως καθημερινά, αλλά θα αγοράζουμε σε 30 χρόνια ως κλασσικά; Δε μιλάμε για τα ακριβά, αυτά είναι εύκολα. Μιλάμε για αυτά που ήταν δημοφιλή και αγαπήθηκαν, όπως το 2CV ή η Alfasud; Είναι το C4 Cactus και η Mito αυτά που θα τα αντικαταστήσουν;
 
Κλασσικά δεν γίνονται μόνο τα μοντέλα με πολλούς κυλίνδρους και επιδόσεις. Μπορεί να είναι αυτά που τραβούν τα φώτα της δημοσιότητας, οι Ferrari, οι Aston Martin και οι Lamborghini, ή οι κλασσικές υπέροχες μπερλίνες της BMW, της Mercedes, ή και πιο κομψά της Peugeot και της Opel.
 
Όμως κλασσικά μένουν μοντέλα που αγαπήθηκαν, που είχαν στο DNA τους τα στοιχεία της μάρκας που τα λάνσαρε, ακόμη και αν δεν ήταν απαραίτητα τα πιο γρήγορα, ή πιο όμορφα αυτοκίνητα της εποχής τους.
 
Δες για παράδειγμα πόσα μοντέλα της Citroen είναι σήμερα κλασσικά. Από το 2CV και φυσικά την DS, μέχρι την Ami την Visa, για να αφήσουμε την GS/GSA και την CX εκτός αφού ήταν ο κορμός της μάρκας. Και το ίδιο ισχύει και για την Alfa. Η Alfasud δεν ήταν σίγουρα το καλύτερο μοντέλο της μάρκας, όμως ήταν ιδιαίτερα αγαπητό, χάρη στον χαρακτήρα του, και τον τρόπο που έλεγε στον κόσμο ότι είναι αμιγώς Alfa Romeo.
 
Τέτοια μοντέλα πάντοτε θα αποκτούν χαρακτήρα κλασσικό. Και σήμερα υπάρχουν αυτοκίνητα που φαίνεται πως ξεχωρίζουν για τον ίδιο λόγο. Γιατί βρήκαν, παρά το προφίλ τους και την θέση τους στη γκάμα μιας μάρκας, να εκφράζουν το DNA της με μοναδικό τρόπο.
 
Για τη Citroen φαίνεται πως το C4 Cactus θα είναι το μοντέλο που θα μπει στο «πάνθεον» αυτών που αναφέραμε παραπάνω. Η σχεδίασή του έβγαλε τη Citroen από ένα διάστημα τέλματος και «γερμανοποιήσης» και έφερε τη μάρκα στην εμπροσθοφυλακή της σχεδιαστικής επανάστασης που ζούμε σήμερα στην αυτοκίνηση. Η Mito από την άλλη, είναι ο πνευματικός συνεχιστής της Alfasud, και εκτός αυτού, έχει και μοναδική σχεδίαση, περισσότερο Alfa Romeo από τις περισσότερες Alfa που είδαμε τις τελευταίες δεκαετίες.
 
Τι λέτε λοιπόν; Βλέπετε την Mito και το C4 Cactus ως κλασσικά του μέλλοντος; Μήπως έχετε ένα από αυτά και λέγατε να το δώσετε; Μήπως τελικά να το κρατήσετε; Τι λέτε;