Η νέα πλατφόρμα του Duster έχει αναβαθμίσει τη συνολική άνεση που προσφέρει το ρουμάνικο SUV και εξασφαλίσει καλύτερη ποιότητα κύλισης, αν και θα θέλαμε να εισέρχονται χαμηλότερα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα.
Το αυτόματο κιβώτιο, το ελαφρύ τιμόνι και η άμεση απόκριση του κινητήρα συνθέτουν ένα βολικό για το μέσο χρήστη πακέτο οδήγησης εντός πόλης. Dacia Duster και Opel Frontera είναι αρκετά ευκολοδήγητα στην πόλη, έστω κι αν το Frontera έχει σχετικά μεγάλο κύκλο στροφής (11,6 μέτρα). Στο ταξίδι, πάντως, το SUV της Opel είναι πιο ξεκούραστο για τον οδηγό. Στις υψηλές ταχύτητες η καλύτερη συγκριτικά δουλειά που έχει γίνει στον τομέα της ηχομόνωσης και η εύρυθμη λειτουργία του συνόλου δεν επιτρέπουν να περάσουν αεροδυναμικοί θόρυβοι στο εσωτερικό (69,2 dB στα 120 χλμ./ώρα), σίγουρα όχι στο βαθμό που αυτό συμβαίνει με το Duster (72 dB).
Εστιάζοντας περισσότερο στα χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου, το Frontera φέρει σχετικά μαλακή ρύθμιση ανάρτησης προς τέρψιν του άνετου οδηγικού χαρακτήρα. Γενικότερα θα λέγαμε πως η οδική του συμπεριφορά ικανοποιεί, με το αμάξωμα να μην γέρνει σημαντικά στην πίεση και να πατάει καλά στο δρόμο, αν και υπάρχουν και περιπτώσεις που δείχνει να μην είναι τόσο ραφιναρισμένο όσο θα ήθελες από αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Στο Dacia Duster η εικόνα είναι παραπλήσια. Δεν υπάρχουν δυναμικά χαρακτηριστικά, με τις κλίσεις να είναι αισθητές στις απότομες μετατοπίσεις και την υποστροφική τάση έντονη, αλλά ελεγχόμενη σχετικά εύκολα πριν ακόμα επέμβουν τα ηλεκτρονικά. Σίγουρα επιλέγοντας το SUV της Dacia εστιάζεις περισσότερο στην άνεση (που την έχεις σε ικανοποιητικό βαθμό), όσο φυσικά και στις εκτός δρόμου περιπέτειες (μεγάλη απόσταση από το έδαφος 209 χλστ. και καλές γωνίες αναρρίχησης), έστω κι αν η απουσία ρεζέρβας είναι κάτι που δεν ίσχυε στην προηγούμενη γενιά του μοντέλου.