ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ποιος πάει ακόμη στις εκθέσεις αυτοκινήτου;

 Σχολιάστε 
3.742 Επισκέψεις στο άρθρο (15/6/2024)
Ποιος πάει ακόμη στις εκθέσεις αυτοκινήτου;

- Η διασημότερη έκθεση Αυτοκινήτου (της Γενεύης) κόπηκε για πάντα
- Οι εκθέσεις ήταν παλιά σημαντικές γιατί οι κατασκευαστές έδειχναν τα νέα τους μοντέλα
- Σταμάτησαν στην πανδημία μα όταν ξανάρχισαν ο κόσμος δεν ανταποκρίθηκε ποτέ
- Εκθέσεις θα γίνονται μόνο στην Μέση (Aραβες) και Απω Ανατολή (Κίνα)

Οι εκθέσεις αυτοκινήτου ήταν πολύ σημαντικές για την παγκόσμια αυτοκίνηση

 Η έκθεση αυτοκινήτου ήταν κάποτε η σημαντικότερη στιγμή της χρονιάς για την αυτοκίνηση. Οι κατασκευαστές λανσάριζαν τα καινούργια τους μοντέλα και έκαναν τις πρώτες και σημαντικότερες πωλήσεις τους επί τόπου. Την εποχή του ίντερνετ, ποιος ασχολείται με αυτά όμως;
 
Φυσικά ήταν λογικό οι εκθέσεις αυτοκινήτου να σταματήσουν τα δύο χρόνια της πανδημίας, όμως φαίνεται πως δεν ήταν η πανδημία που «σκότωσε» τις εκθέσεις. Οι μεγάλες εκθέσεις της Ευρώπης, Μόναχο, Παρίσι, Γενεύη, είναι τόσο παλιές όσο το ίδιο το αυτοκίνητο, με αυτή της Γενεύης να έχει τις ρίζες της στο 1905. Για πάνω από έναν αιώνα ήταν το σημείο, τοπικό και χρονικό, λανσαρίσματος των νέων μοντέλων. Ήταν ο τρόπος όλες οι μάρκες, οι ανταποκριτές, οι αγοραστές και ο κόσμος να βρεθούν στο ίδιο σημείο, την ίδια στιγμή. Έτσι τα νέα μοντέλα έφταναν στον  «τύπο», οι πρώτες εντυπώσεις έφταναν στους κατασκευαστές, και μαζί και οι πρώτες πωλήσεις. Στις εκθέσεις αυτές έκαναν όλοι τη  «δουλειά» τους.

Σταμάτησαν στην πανδημία μα όταν ξανάρχισαν ο κόσμος δεν ανταποκρίθηκε

Αυτό που έγινε με την πανδημία είναι ότι φάνηκε πως αυτή η «δουλειά» γίνεται και αλλιώς. Δεν χρειάστηκε καν η πανδημία για να γίνει αλλιώς, εδώ που τα λέμε. Τα λανσαρίσματα γίνονται ανά πάσα στιγμή μέσα στο χρόνο, ο «τύπος» ενημερώνεται μέσω ίντερνετ αμέσως, οι πρώτες επαφές γίνονται με αποστολές για περισσότερες πληροφορίες και εντυπώσεις, ενώ οι προπαραγγελίες ανοίγουν επίσης ηλεκτρονικά ανά πάσα στιγμή. Αυτό που έκανε η πανδημία, ήταν να δείξει πως το κόστος των εκθέσεων δεν προσθέτει καμία αξία στην διαδικασία που ήδη υπάρχει. Ακόμη περισσότερο, ούτε καν ο κόσμος που πάει «απλά» για να δει, δεν πήγε.

Η έκθεση της Γενεύης τελείωσε για πάντα

Και γιατί να πάει; Η ηλεκτροκίνηση πόλωσε το κοινό. Αυτοκίνητα γνώριμα, που ξέραμε και αγαπήσαμε εξαφανίστηκαν. Για τους λάτρεις της αυτοκίνησης που θα έμπαιναν στον κόπο και το έξοδο να πάνε, τα ηλεκτρικά μοντέλα δεν κάνουν εντύπωση πια. Είναι ξεκάθαρο πως μία έκθεση σαν της Γενεύης είναι ξεπερασμένη ως προς τον προορισμό της και την λειτουργία της, τα έξοδα είναι τσουχτερά για τους κατασκευαστές χωρίς ανταπόδοση, και το κοινό έχει χάσει το ενδιαφέρον του. Δεν θέλει πολύ για να αποφασιστεί, και έτσι η Γενεύη τελειώνει για πάντα.

Εκθέσεις θα γίνονται μόνο στην Μέση και Aπω Ανατολή πλέον

Όμως υπάρχει μέλλον για τις εκθέσεις αυτοκινήτου, απλά όχι στην Ευρώπη. Ο οργανισμός της έκθεσης της Γενεύης έκανε πέρσι και την πρώτη έκθεση της Γενεύης στη Ντόχα του Κατάρ. Αυτή η έκθεση θα συνεχίσει κανονικά. Καμία ανησυχία δεν υπάρχει και για τις εκθέσεις της Σαγκάης και του Πεκίνου επίσης. Και αυτό γιατί από τη μία η Μέση και ¶πω Ανατολή έχουν μεγαλύτερη αξία ως αγορές από αυτή της Ευρώπης, και από την άλλη γιατί ο τρόπος λειτουργίας των αγορών εκεί, ακόμη κάνει «δουλειά» από κοντά, στις εκθέσεις.
 
Σε ποιον θα λείψει η Γενεύη; Σε όσους πήγαιναν και ήθελαν ακόμη να πάνε. Όμως αυτοί δεν ήταν ο λόγος που γινόταν η Γενεύη και οι άλλες εκθέσεις. Εσύ ενδιαφέρεσαι να πας σε έκθεση αυτοκινήτου; Υπάρχουν ακόμη μοντέλα που θες να δεις από κοντά; Και τελικά αν υπάρχει το ίντερνετ, υπάρχει ακόμη λόγος για εκθέσεις; Τι λες;
 

Mercedes
SAILUN ATREZZO ZSR 2