Η ανάρτηση της Octavia RS σε συνδυασμό με τις 19άρες ζάντες είναι σφικτή και σύμφωνη με τον χαρακτήρα του μοντέλου, χωρίς αυτό να σημαίνει πως «κοπανάει» και ότι είναι κουραστική.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η ανάρτηση της Octavia RS σε συνδυασμό με τις 19άρες ζάντες είναι σφικτή και σύμφωνη με τον χαρακτήρα του μοντέλου, χωρίς αυτό να σημαίνει πως «κοπανάει» και ότι είναι κουραστική.

Οδική συμπεριφορά: Και σπορ, και limo

27.773 Επισκέψεις στο άρθρο (8/7/2018)

Επαναλαμβάνουμε τον τίτλο του άρθρου, γιατί αυτό είναι ουσιαστικά η έκδοση της Octavia που δοκιμάζουμε. Ένα οικογενειακό δηλαδή μοντέλο με έντονο σπορ χαρακτήρα. Πιο αναλυτικά, η ανάρτηση (με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω) είναι σφιχτά ρυθμισμένη και φέρνει το αμάξωμα 15 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος, ενώ, ο συνδυασμός με τις 19 ιντσών ζάντες αλουμινίου, ενισχύει το «Racing Skoda» προφίλ. Επιπλέον, το σύστημα Performance Mode Select είναι ένα σύστημα παραμετροποίησης της οδικής της συμπεριφοράς και «επεμβαίνει» στην λειτουργία και τον ήχο του κινητήρα, την υποβοήθηση του τιμονιού και το DSG, με κάθε μία από τις 5 επιλογές (Eco, Comfort, Normal, Sport και Individual) να κάνει τη διαφορά. Στην θέση Εco για παράδειγμα η κατανάλωση βρίσκεται στο επίκεντρο, ενώ στο Sport οι επιδόσεις και ο ήχος. Σε αυτήν τη ρύθμιση η Octavia RS θα στρίψει γρήγορα χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια από τον οδηγό της, ο οποίος το μόνο που πρέπει να προσέξει είναι η τάση υποστροφής λόγω της αυξημένης ροπής σε κλειστές, χαμηλής πρόσφυσης στροφές. Η αίσθηση που λαμβάνει είναι καλή γενικά, με το τιμόνι να είναι πιο ελαφρύ, το ίδιο πληροφοριακό αλλά όχι τόσο άμεσο στις πιο ήπιες της Sport, ρυθμίσεις. Tα φρένα έρχονται να συμπληρώσουν την πολύ καλή της εικόνα, όντας αποτελεσματικά και με καλή αίσθηση και αντοχή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto