3 φωτογραφίες »

Η τωρινή 911 Coupe.

Στα σκαριά μια πολύ προσιτή Porsche 911;

2.428 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2020)

O επικεφαλής της 911 δήλωσε πως θα ήθελε πολύ να κατασκευαστεί μια μικρότερη και πιο απλή 911 που θα ήταν πιο προσιτή στο κοινό. Θα την αγοράζατε;


Tρία είναι τα μοντέλα που αποτελούν τον κορμό της Porsche, η Boxster, η Cayman και φυσικά στην κορυφή η 911. Κάθε γενιά που περνάει, η 911 γίνεται και ακριβότερη αφού εξοπλίζεται με περισσότερη τεχνολογία και γίνεται πιο πολυτελής, ωστόσο υπάρχει ένας άνθρωπος της μάρκας που ελπίζει πως υπάρχει χώρος στην γκάμα και για μια ακόμα έκδοση της 911.

Ο Frank-Steffen Walliser, ο επικεφαλής των 911 και 718 παγκοσμίως, μίλησε σε μέσα στης Αυστραλίας και ευχήθηκε να «κατασκευαστεί μια μικρότερη 992» σημειώνοντας πως πρόκειται απλά για μια δική του επιθυμία. Ο Walliser σημείωσε επίσης πως η μικρότερη 992 θα ήταν πιο σπορ, αν και όπως δήλωσε, δεν έχει κανένα παράπονο από την τωρινή γενιά.

Μια μικρότερη, ελαφρύτερη και πιο σπορ Porsche 911 ακούγεται ωραία αλλά αυτή την στιγμή, η κατασκευή της δεν συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες. Η επόμενη 911 που έρχεται θα είναι υβριδική με τον CEO της Porsche Οliver Blume να αναφέρει πως θα είναι πανίσχυρη με περισσότερα από 640 άλογα και 800 Nm ροπής. Αντίθετα, μια αμιγώς ηλεκτρική 911 δεν φαίνεται να είναι μέσα στα πλάνα της φίρμας.

H 911 προσφέρεται με 15 επιπλέον άλογα σε σχέση με τον προκάτοχό της με την ισχύ να ορίζεται στους 385 ίππους με 450 Nm ροπής. Αυτό έχει επιτευχθεί με την τοποθέτηση μικρότερου διαμετρήματος φτερωτών στην τουρμπίνα και την εξέλιξη επιμέρους στοιχείων στα σωθικά του υπερσυμπιεστή. Ο εξακύλινδρος boxer κινητήρας χωρητικότητας 2.981 κ.εκ. σε συνεργασία με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) της Porsche  μπορεί να δώσει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση στην βάρους 1.505 κιλών Carrera Coupe σε μόλις 4,2 δλ. (με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono η επίδοση μειώνεται στα 4 δλ.), ενώ το κοντέρ θα σταματήσει στα 293 χλμ./ώρα.
 

Toyota
moto