Το Audi SQ7 διαθέτει 48V, ηλεκτρομηχανικά 
ελεγχόμενες αντιστρεπτικές ράβδους και ηλεκτρικό συμπιεστή.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Audi SQ7 διαθέτει 48V, ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενες αντιστρεπτικές ράβδους και ηλεκτρικό συμπιεστή.

Η εξέλιξη από τα 12 στα 48 Volt

11.156 Επισκέψεις στο άρθρο

Το αύριο ακόμη και των συμβατικών αυτοκινήτων περιλαμβάνει περισσότερο ηλεκτρικό ρεύμα. Το σύστημα των 48 Volt είναι το πρώτο βήμα. Δείτε τώρα τι πρέπει να ξέρετε και το τι νέο φέρνει αυτή η τάση…

Γιατί 48 Volt; Επειδή ρίχνει την κατανάλωση ακόμη και στα συμβατικά

Η Bentley Bentayga Diesel χρησιμοποιεί 48V ηλεκτρικό σύστημα.

Η Bentley Bentayga Diesel χρησιμοποιεί 48V ηλεκτρικό σύστημα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σε περίπτωση που δεν το έχετε αντιληφθεί ακόμα, η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία στις μέρες μας αντιμετωπίζει δύο σημαντικές προκλήσεις. Η πρώτη είναι η δραστική μείωση των ρύπων και η δεύτερη είναι η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης. Αν και εσχάτως, έχουν λάβει χώρα σημαντικές προσπάθειες στην μείωση των ρύπων στους θερμικούς κινητήρες, εντούτοις η περαιτέρω απαιτούμενη μείωση των ρύπων δεν μπορεί να γίνει με την βελτίωση των μηχανών εσωτερικής καύσης, οι οποίες πλέον είναι πολύ κοντά στα όρια της εξέλιξής τους, αλλά με την είσοδο στο «παιχνίδι» του ηλεκτρικού ρεύματος. 
 
Η ηλεκτροκίνηση υπόσχεται να λύσει μια για πάντα το θέμα των ρύπων τουλάχιστον σε τοπικό επίπεδο, αλλά δεν είναι ακόμα έτοιμη για χρήση σε μαζική κλίμακα. Το μεταβατικό στάδιο είναι σαφώς τα υβριδικά οχήματα, τα οποία είναι μια καλή εναλλακτική μέχρι να πάμε στα αμιγώς ηλεκτρικά, όμως και αυτά έχουν ένα σημαντικό μειονέκτημα που δεν είναι άλλο από το κόστος ενός «πλήρως υβριδικού οχήματος». Η επιτακτική ανάγκη για μείωση των ρύπων αλλά με ταυτόχρονη συγκράτηση του κόστους μπορεί να ικανοποιηθεί μέσω της ήπιας υβριδικής κίνησης, κάτι που σχετίζεται άμεσα με το ηλεκτρικό σύστημα των 48V που μελετά το σημερινό άρθρο. Ας δούμε όμως περί τίνος πρόκειται.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
KIA