• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

MIΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

116.935 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/5/2016

Audi A3 Sportback g-tron 
Πολυτελές και οικονομικό

Kαίει 3,0 ευρώ/100 χλμ
Κοστίζει 26.040 ευρώ

Το πολυτελές μικρομεσαίο μοντέλο Audi A3 Sportback «φοράει» τον 1,4 TGI κινητήρα διπλού καυσίμου της VW με μέγιστη ισχύ 110 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και ροπή 250 Nm μεταξύ 1.500 και 4.000 σ.α.λ. Με το ξεκίνημα το καύσιμο που χρησιμοποιεί ο κινητήρας είναι το φυσικό αέριο, ενώ το σύστημα γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη μόλις το φυσικό αέριο τελειώσει. Σε ό,τι αφορά στα ρεζερβουάρ, το Audi A3 g-tron διαθέτει δύο δεξαμενές φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 15 κιλών, που τοποθετούνται στο χώρο της ρεζέρβας κλέβοντας χώρο από τον όγκο του πορτ-μπαγκάζ (280 από 380 λτ.), ενώ έχει και ένα έξτρα ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λίτρων. 

VW Golf 1,4 TGI 
To Golf του φυσικού αερίου

Kαίει 3,0 ευρώ/100 χλμ
Κοστίζει 21.940 ευρώ

Το VW Golf είναι διαθέσιμο στην χώρα μας και με την «ειδική» έκδοση διπλού καυσίμου, που «καίει» και φυσικό αέριο. Το Golf 1,4 TGI 110 PS BlueMotion διαθέτει τον ίδιο 1,4 τούρμπο κινητήρα απόδοσης 110 ίππων, που χρησιμοποιεί το αντίστοιχο Audi A3 g-tron και το SEAT Leon. Όπως και στα άλλα δύο μοντέλα, η μέση κατανάλωση φυσικού αερίου είναι στα 3,5 κιλά/100 χλμ., τα οποία αντιστοιχούν σε περίπου 3,0 ευρώ/100 χλμ. Στο δρόμο διακρίνεται για την σπιρτάδα του μοτέρ, αλλά και την ποιότητα κύλισης του. Ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί από τα 380 στα 291 λτ. για να χωρέσουν οι δεξαμενές φυσικού αερίου. Η τιμή του ξεκινάει από τις 20.140 ευρώ (στην τιμή περιλαμβάνεται το όφελος της απόσυρσης). Η έκδοση φυσικού αερίου είναι διαθέσιμη και για την στέισον βάγκον έκδοση του Golf, η τιμή της οποίας ξεκινά από 22.240 ευρώ.

SEAT Leon 1,4 TGΙ 
Το φθηνότερο μικρομεσαίο CNG

Kαίει 3,0 ευρώ/100 χλμ
Κοστίζει 18.690 ευρώ

Το SEAT Leon διατίθεται και σε έκδοση με φυσικό αέριο, χρησιμοποιώντας το σχετικό σύστημα αεριοκίνησης, που διαθέτει τόσο το A3 g-tron, όσο και το αντίστοιχο VW Golf . Η συγκεκριμένη έκδοση φέρει τον γνώριμο κινητήρα διπλού καυσίμου 1,4 TGI, που αποδίδει 110 ίππους και 250 Nm ροπής. Το μεγάλο του ατού είναι η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, αλλά και η καλή αυτονομία του. Συγκεκριμένα, με τη χρήση φυσικού αερίου, η αυτονομία του αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα και η συνολική τα 1.300 χλμ. Σύμφωνα με την SEAT, η μέση κατανάλωση φυσικού αερίου είναι 3,5 κιλά ανά 100 χιλιόμετρα, κάτι που μεταφράζεται σε 3,0 ευρώ/100χλμ. Διαθέσιμο αποκλειστικά ως πεντάθυρο, το αεριοκίνητο SEAT Leon συνδυάζει την οικονομία στην κίνηση με την πολύ καλή τιμή κτήσης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ