• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα χαρακτηριστικά των ελαστικών που θα χρησιμοποιήσουν οι ομάδες της Formula 1 γνωστοποίησε η Pirelli, που για μία ακόμα χρονιά θα είναι ο προμηθευτής.

Η φετινή χρονιά είναι η 9η στη σύγχρονη εποχή συνεργασίας της Pirelli με την F1.

Με πράσινο χρώμα τα ενδιάμεσα και με μπλε τα βρόχινα.

Τα ελαστικά της Formula 1 για το 2019

Διαβάστηκε από 1999 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/2/2019
 

Τα χαρακτηριστικά των ελαστικών που θα χρησιμοποιήσουν οι ομάδες της Formula 1 γνωστοποίησε η Pirelli, που για μία ακόμα χρονιά θα είναι ο προμηθευτής.

Η φετινή χρονιά είναι η 9η στη σύγχρονη εποχή συνεργασίας της Pirelli με την F1. Κάθε φορά σΆ αυτά τα χρόνια, η γκάμα των ελαστικών διαφέρει από τη μια σεζόν στην επόμενη. Ας δούμε λοιπόν τι μπορούμε να περιμένουμε από τη νέα γκάμα ελαστικών που κάνει ντεμπούτο με τα μονοθέσια του 2019 στη Βαρκελώνη, αυτή τη βδομάδα.
 
ΤΡΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΠΕΝΤΕ ΓΟΜΕΣ
Θα υπάρχουν μόνο τρία χρώματα σε κάθε αγώνα του 2019: Το άσπρο θα αφορά στην πιο σκληρή γόμα του τριημέρου, το κίτρινο στη μέση γόμα και το κόκκινο στην μαλακή γόμα. Συνολικά θα υπάρχουν 5 γόμες διαθέσιμες φέτος: Είναι αριθμημένες από το 1 έως το 5 από την πιο σκληρή ως την πιο μαλακή. Στη Βαρκελώνη για τις δοκιμές εξέλιξης είναι διαθέσιμες και οι πέντε γόμες. Η πιο σκληρή (C1) και η πιο μαλακή (C5) δεν έχουν λωρίδες κατά τη διάρκεια του τεστ. Αντίθετα οι γόμες C2, C3 andC4 θα έχουν τις γνωστές λωρίδες με το λευκό, κίτρινο και κόκκινο χρώμα αντίστοιχα. Αυτό θα συμβεί μόνο κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης: Στα Σαββατοκύριακα των GrandPrix θα υπάρχουν διαθέσιμες μόνο 3 γόμες σε κάθε αγώνα.
 
ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΗ
Θα υπάρχουν επίσης κάποια ελαστικά χωρίς σημάδια: Αυτά θα είναι πρωτότυπα ελαστικά που θα τα δούμε μόνο κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης. Στόχος η αξιολόγηση εν δυνάμει βελτιώσεων για το μέλλον. Υπάρχει μια συζήτηση για προγραμματισμό δοκιμών όσον αφορά στο 2020. Περιλαμβάνει όλες τις ομάδες και διάφορες περιόδους, φέτος. Λεπτομέρειες αυτού του προγράμματος θα ανακοινωθούν σύντομα.
 
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΙΕΣΕΙΣ
Μια αλλαγή φέτος είναι η μείωση της μέγιστης θερμοκρασίας που προσφέρουν οι ηλεκτρικές κουβέρτες στα πίσω ελαστικά: Θα είναι 80 βαθμούς Κελσίου ενώ στα εμπρός ελαστικά θα διατηρηθεί η θερμοκρασία των 100 βαθμών Κελσίου. Αυτό για να παραμείνει εύκολη η προθέρμανση των εμπρός ελαστικών και να μειωθεί ο κίνδυνος της τοπικής παραμόρφωσης/αποκόλλησης ειδικά στις χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Ανάλογα θα μειωθούν και οι αρχικές πιέσεις των πίσω ελαστικών.
 
ΛΕΠΤΟΤΕΡΑ ΠΕΛΜΑΤΑ
Σε επιλεγμένους αγώνες φέτος,όπου είχαμε καινούργιο ασφαλτοτάπητα, χρησιμοποιήθηκε ένα πιο λεπτό πέλμα. Αυτή η σχεδίαση είχε σαν στόχο να μειώσει την υπερθέρμανση κάτι που επετεύχθη. Ως αποτέλεσμα,  αντίστοιχη μείωση πάχους πέλματος θα υιοθετηθεί σε όλα τα ελαστικά του 2019. Η δομή των ελαστικών θα είναι πανομοιότυπη σΆ όλους τους αγώνες φέτος.
 
ΝΕΑ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΒΡΟΧΙΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Φέτος έχουμε ένα ολοκαίνουργιο ενδιάμεσο ελαστικό που έχει σχεδιαστεί να καλύπτει ένα πιο ευρύ φάσμα συνθηκών απΆ ότι ο προκάτοχός του. Δύναται να αποτελέσει ένα πιο αποτελεσματικό κόμβο, ανάμεσα στα σλικ ελαστικά και στα βρόχινα ελαστικά. Επιπλέον το ενδιάμεσο ελαστικό θα έχει βελτιωμένη απόδοση στο βρεγμένο. Το βρόχινο ελαστικό είναι επίσης εντελώς καινούργιο, με επανασχεδιασμένο προφίλ που παρέχει μεγαλύτερη αντίσταση στην υδρολίσθηση και καλύτερη αίσθηση οδήγησης σε βαριά βροχή.
 
ΟΧΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΒΡΟΧΙΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ
Πέρυσι είχαν πιστοποιηθεί δυο γκάμες βρόχινων και ενδιάμεσων ελαστικών: Μια για πιο υψηλές θερμοκρασίες και μια για πιο χαμηλές θερμοκρασίες. Φέτος τα ελαστικά είναι πολλαπλών χρήσεων οπότε δεν υπάρχει λόγος για δυο γκάμες: Θα υπάρχει μόνο ένα ενδιάμεσο και ένα βρόχινο ελαστικό για όλη τη χρονιά.
 
ΕΥΡΥΤΕΡΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Οι θερμοκρασίες λειτουργίας είναι λίγο υψηλότερες φέτος για να μειωθεί η πιθανότητα υπερθέρμανσης. Επίσης έτσι διασφαλίζεται μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασιακής λειτουργίας.
 
C1           110-140°C
C2           110-135°C
C3           105-135°C
C4             90-120°C
C5             85-115°C

Δοκιμή: Dacia Duster με 150 PS

Αποκλειστικό: Νέο Volvo V40

Τα 5 πιο fun to drive μικρά

Που είναι τα «Σαξόραλλα» σήμερα;

Η κίνηση στους δρόμους

Έξοδα μετά την αγορά. Πόσο σημαντικά είναι;

Ήχοι στο αμάξι που μας αποσυντονίζουν

O 1,3 turbo βενζινοκινητήρας των Renault-Mercedes

Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Πως λειτουργεί η εξάτμιση;

Γυάλισμα ή κέρωμα;

Hyundai Kona VS VW T-Roc

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »