mono-sto-autotriti
Η νέα γενιά της GLC, της πρότασης της Mercedes-Benz στα μεσαία premium SUV, έρχεται να ενδυναμώσει την παρουσία του «αστεριού» στην συγκεκριμένη κλάση.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα γενιά της GLC, της πρότασης της Mercedes-Benz στα μεσαία premium SUV, έρχεται να ενδυναμώσει την παρουσία του «αστεριού» στην συγκεκριμένη κλάση.

Τα «μυστικά» που πρέπει να μάθεις για τη νέα Mercedes GLC

13.103 Επισκέψεις στο άρθρο (3/7/2022)

Η Mercedes προχώρησε στην αποκάλυψη της νέας GLC πριν από λίγες ημέρες και αυτά είναι τα highlights του νέου μεσαίου premium SUV.

Δεύτερη γενιά της Mercedes GLC

Στις αρχές του μήνα η Mercedes προχώρησε στα αποκαλυπτήρια της νέας, δεύτερης γενιάς της GLC. Όπως κάθε καινούργιο μοντέλο έτσι και το εν λόγω γερμανικό SUV ήρθε βελτιωμένο σε όλους τους τομείς, σε σχέση με τον προκάτοχό του, με σκοπό του να πάρει ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο από την πίτα της αγοράς στην κατηγορία των premium μεσαίων SUV. Ποια είναι όμως τα highlights που έφερε μαζί της η νέα Mercedes GLC; Ας τα δούμε.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μεγαλύτερες διαστάσεις, πιο αεροδυναμική και φρέσκο σχέδιο

Καταρχάς η καινούργια GLC συνδυάζει το νέο σχεδιασμό, με τις μεγαλύτερες διαστάσεις και τον καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή, σε μία τριάδα που δεσπόζει ανάμεσα από τα καλύτερα στιγμιότυπά της. Μιλώντας συγκεκριμένα, η νέα GLC είναι 61 χιλιοστά μακρύτερη από την προηγούμενη με το συνολικό μήκος να μετράται στα 4.716 χιλιοστά. Είναι επίσης τέσσερα χιλιοστά χαμηλότερη σε ύψος (1.640 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο είναι μακρύτερο κατά 15 χιλιοστά και ορίζεται πλέον στα 2.888 χιλιοστά. Το πλάτος παρέμεινε ίδιο (1.890 χλστ.), ωστόσο τα μετατρόχια μεγάλωσαν κατά περίπου 6 χιλιοστά μπροστά και 23 πίσω. 
 
Όπως προαναφέραμε οι σχεδιαστές της Mercedes κατάφεραν να αποδώσουν τις μεγαλύτερες διαστάσεις σε συνδυασμό με ένα πιο αεροδυναμικό σχέδιο, με αποτέλεσμα ο συντελεστής οπισθέλκουσας που ανέρχεται στα 0,29 cd.
 
Στο καθαρά αισθητικό κομμάτι, το φρέσκο σχέδιο της GLC χαρακτηρίζεται από τη μεγαλύτερη μάσκα και τους πιο ευκρινείς προβολείς. Οι εισαγωγές αέρα ταιριάζουν καλύτερα με τη δημιουργία ενός πιο δυναμικού προφίλ που επιχείρησαν οι σχεδιαστές της μάρκας. Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα είναι πιο λεπτά, ενώ ενδιαφέρουσες σε σχεδίαση είναι και οι δύο απολήξεις της εξάτμισης που ολοκληρώνουν την εικόνα του μοντέλου.

Καμπίνα με οθόνες α λα S-Class

Το δεύτερο highlight της GLC είναι η καμπίνα αλλά και τα επιμέρους στοιχεία αυτής. Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι οθόνες και κυρίως αυτή του συστήματος infotainment που μετράται στις 11,9 ίντσες. Η οθόνη είναι τοποθετημένη κάθετα στην κεντρική κονσόλα, στήσιμο το οποίο προέρχεται κατευθείαν από την S-Class, επιβεβαιώνοντας έτσι την αναβάθμιση του εσωτερικού. Παρών και ο πίνακας οργάνων που είναι ψηφιακός με μέγεθος 12,3 ίντσες. Και οι δύο προαναφερθείσες οθόνες είναι στάνταρ στον εξοπλισμό, όπως και τα θερμαινόμενα καθίσματα, το Android Auto, το Apple CarPlay, η ασύρματη φόρτιση και ο σαρωτής δακτυλικών αποτυπωμάτων που αποθηκεύει τα προφίλ με τις ρυθμίσεις του οδηγού.

Το... «διαφανές καπό»

Η Mercedes έχει εξοπλίσει κατάλληλα την GLC για να μπορεί να κινηθεί με ασφάλεια και εκτός δρόμου. Σημαντική βοήθεια σε αυτό εκτός από το σύστημα τετρακίνησης, προσφέρει και η τεχνολογία «Transparent Bonnet» που στα ελληνικά μεταφράζεται ως «διαφανές καπό». Όταν το προφίλ off-road είναι ενεργοποιημένο, η κεντρική οθόνη δείχνει εικονικά στον οδηγό τη θέα κάτω από το μπροστινό μέρος του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων των μπροστινών τροχών και της θέσης διεύθυνσης τους. Σε ταχύτητες έως 8 χλμ./ώρα εμφανίζεται η εικόνα κάτω από το όχημα και από 8 έως 20 χλμ./ώρα το σύστημα δείχνει  μπροστά. Η εικόνα της κάμερας απενεργοποιείται σε υψηλότερες ταχύτητες. Η δυνατότητα αυτή είναι εξαιρετικά χρήσιμη καθώς επιτρέπει στον οδηγό να αναγνωρίζει εμπόδια όπως μεγάλες πέτρες ή βαθιές λακκούβες. Για να μπορέσει κάποιος να έχει στη διάθεσή του την τεχνολογία «Transparent Bonnet» θα πρέπει να έχει εξοπλίσει το μοντέλο με την κάμερα 360 μοιρών που δίνει εικόνα περιμετρικά του οχήματος..

Mild και Plug-in Hybrid κινητήρες

Η νέα Mercedes GLC θα προσφέρεται στην Ευρώπη με κινητήρες εσωτερικής καύσης βενζίνης και diesel, οι οποίοι ωστόσο θα συνδυάζονται απαραίτητα με τη δεύτερη γενιά ηλεκτρικής υποβοήθησης (ISG, δηλαδή ενσωματωμένη γεννήτρια εκκίνησης). Αυτό στην πράξη σημαίνει ήπια υβριδικά και τρία Plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης. Όλες οι επιλογές βασίζονται στους τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης (M 254) και diesel (OM 654 M) με το εύρος της ιπποδύναμης να ξεκινά από τα 197 άλογα ( GLC 220 d 4MATIC) και να φτάνει τα 381 (GLC 400 e 4MATIC). Όλες οι ήπια υβριδικές εκδόσεις επωφελούνται από τους 23 ίππους και τα 200 Nm ροπή που προσθέτει το σύστημα ISG, ενώ όλες οι Plug-in υβριδικές εκδόσεις έχουν ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP).

Στάνταρ η τετρακίνηση, έξτρα η αερανάρτηση και η τετραδιεύθυνση

Όλες οι εκδόσεις της νέας GLC διαθέτουν στάνταρ το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC που αναβαθμίζει τις ικανότητες κίνησης του SUV σε εκτός δρόμου διαδρομές, όπου η πρόσφυση είναι χαμηλή.  Από κει και πέρα τα Plug-in υβριδικά μοντέλα έχουν στάνταρ και την αερανάρτηση AIRMATIC, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και το σύστημα τετραδιεύθυνσης. Χάρη στο τελευταίο η νέα GLC γίνεται ιδιαίτερα ευέλικτη και σταθερή. Η γωνία διεύθυνσης στον πίσω άξονα είναι έως και 4,5 μοίρες, κάτι που μειώνει τον κύκλο στροφής κατά 80 εκατοστά σε 11 μέτρα, κάνοντας έτσι πιο εύκολες τις μανούβρες για τον οδηγό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
NEXEN 4 SEASONS
TEST ELASTIKON MENO VOREIA ELLADA