Το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων ικανοποιεί απόλυτα, με τις αλλαγές να γίνονται γρήγορα και με ακρίβεια.

Το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων ικανοποιεί απόλυτα, με τις αλλαγές να γίνονται γρήγορα και με ακρίβεια.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Ισχυρό και γρήγορο, με «τσιμπημένη» κατανάλωση

(25/8/2016)

Ο turbo 1.400άρης κινητήρας των 170 ίππων του Renegade ιταλικής καταγωγής (Fiat) διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης των βαλβίδων MultiAir2 και είναι η ισχυρότερη εκδοχή του εν λόγου μηχανικού συνόλου (υπάρχει και με 140 PS). Συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, που διαθέτει και χειροκίνητη επιλογή των σχέσεων από τον επιλογέα του κιβωτίου και χωρίς paddles στο τιμόνι. Η λειτουργία του κινητήρα στην πράξη είναι εξαιρετικά πολιτισμένη και σε αυτό βοηθά και το κιβώτιο με τις 20 διαφορετικές χαρτογραφήσεις λειτουργίας, που προσαρμόζεται άμεσα στο στυλ οδήγησης. Στο πεδίο των επιδόσεων, παρά το αυξημένο βάρος των 1.505 κιλών της έκδοσης, τα νούμερα του Renegade στο πεδίο των μετρήσεων είναι αρκετά γρήγορα, με το 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί μόνο 8,8 δλ. Ωστόσο, η αυξημένη ισχύς του κινητήρα, η τετρακίνηση και το βάρος, έχουν ως αποτέλεσμα η μέση κατανάλωση της έκδοσης αυτής να είναι «τσιμπημένη», με τη μέση της δοκιμής μας να ανέρχεται περί τα 11,0 λτ./100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda