Κάψανε λιγότερο από diesel

Το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων ικανοποιεί απόλυτα, με τις αλλαγές να γίνονται γρήγορα και με ακρίβεια.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Ισχυρό και γρήγορο, με «τσιμπημένη» κατανάλωση

Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/8/2016

Ο turbo 1.400άρης κινητήρας των 170 ίππων του Renegade ιταλικής καταγωγής (Fiat) διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης των βαλβίδων MultiAir2 και είναι η ισχυρότερη εκδοχή του εν λόγου μηχανικού συνόλου (υπάρχει και με 140 PS). Συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, που διαθέτει και χειροκίνητη επιλογή των σχέσεων από τον επιλογέα του κιβωτίου και χωρίς paddles στο τιμόνι. Η λειτουργία του κινητήρα στην πράξη είναι εξαιρετικά πολιτισμένη και σε αυτό βοηθά και το κιβώτιο με τις 20 διαφορετικές χαρτογραφήσεις λειτουργίας, που προσαρμόζεται άμεσα στο στυλ οδήγησης. Στο πεδίο των επιδόσεων, παρά το αυξημένο βάρος των 1.505 κιλών της έκδοσης, τα νούμερα του Renegade στο πεδίο των μετρήσεων είναι αρκετά γρήγορα, με το 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί μόνο 8,8 δλ. Ωστόσο, η αυξημένη ισχύς του κινητήρα, η τετρακίνηση και το βάρος, έχουν ως αποτέλεσμα η μέση κατανάλωση της έκδοσης αυτής να είναι «τσιμπημένη», με τη μέση της δοκιμής μας να ανέρχεται περί τα 11,0 λτ./100 χλμ.

 
  • mpampis

    Συμβίωσα μαζί του για έξι μήνες με την συγκεκριμένη έκδοση, και άλλους έξι με την δικίνητη diesel των 1,6 λίτρων. Γενικά λόγο ότι μου παρέχονται από την εταιρεία μου αλλάζω συνεχώς μοντέλα και μάρκες, leasing πάντα όλα. Έμεινα απλά εντυπωσιασμένος από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και είναι ότι καλύτερο έχω οδηγήσει πάρα πολύ καιρό μέχρι τώρα. Συνδυάζει άψογα στην κορυφή της κατηγορίας απίστευτο κράτημα για τα δεδομένα με πολύ καλή άνεση απίστευτη δύναμη μεστή και αντρίκια στην έκδοση diesel 1.6 με μέση πραγματική κατανάλωση 6,5λτ diesel με φουλ γκάζια. Είναι το μόνο αυτοκίνητο τα τελευταία 20χρ. που πραγματικά με εντυπωσίασε και δεν το περίμενα με τίποτα. Εάν σταματήσει η εταιρεία μου να μου παρέχει αυτοκίνητο ξέρω τι θα αγοράσω με κλειστά μάτια. Τέλος λόγο σχήματος οι χώροι του είναι μέχρι τελευταίο χιλιοστό εκμεταλεύσιμοι, συγκρίνονται μόνο με μεγάλο Jeep.

      11
  • chris

    Άρη ούτε όμορφο το λες ούτε προσιτό. 1.400'αρι με 32 χιλιάρικα δεν είναι προσιτό. Καλύτερα θα ήταν τετρακίνητο με τον 1.6 λίτρα diesel και τιμή κάνα 22άρι χιλιάρικα. Και μία σπαρτιάτικη έκδοση τετρακούνα με τον 1.6 diesel και κάτω από τα 20 χιλιάρικα, ακόμα καλύτερα θα ήταν.. Θα πουλούσαν χιλιάδες κάθε μήνα....

      4
  • Αρης

    Στην Ελλάδα οι πατέντες (και καλά κάνουν) των κατασκευαστών δεν εξαντλούνται.Στην προκειμένη περίπτωση, το μικρό μοτεράκι 'φορέθηκε' λόγω φορολογίας και από την άλλη ανεβάσαν την ισχύ του στα 170 άλογα για να κινήσει αξιοπρεπώς εντός και εκτός δρόμου ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο με μακρυά παράδοση αξιοπιστίας και ποιότητα κατασκευής και δοκιμασμένο σε δύσκολα εδάφη που πρακτικά είναι και το πεδίο κύλισής του. Οι αρετές σε ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο ξεχωρίζουν όταν έχει μεγάλους σε κυβισμό κινητήρες , ασχέτου ίππων. Κρίμα σε ένα πανέμορφο αυτοκίνητο ειδικού σκοπού να πνίγεται με ένα μοτεράκι τόσο μικρό και απο την άλλη μπράβο στους κατασκευαστές που βρήκαν την χρυσή τομή λόγω φορολογίας και που καταστήσαν προσιτό στο αγοραστικό κοινό ένα αξιόλογο αυτοκίνητο

      3
  • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

    Έχω το 1,6 Diezel απλά απαιχτο Γκάζι κρατημα το 4 αυτοκίνητο για μένα έμελλε να είναι το καλύτερο.. ....

      1
  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Επειδή είναι διάδοχος ενός off-road θρύλου, στα όσα αναφέρονται έχω να προτείνω ένα τεστάκι σε αντιπαραβολή με το Wrangler-rubicon (του ίδιου ομίλου).Ο ίδιος δρόμος με αυτόν της φωτογραφίας, με τα ίδια λάστιχα και τα δύο (ίδιου τύπου), και κροκάλες διαμέτρου 5-10 εκατοστών παντού στο πεδίο κίνησης.Αν και γνωρίζω το αποτέλεσμα, είναι ο τρόπος διαχωρισμού των αμνών από τα ερείφια (μπορεί και να το γράφω λάθος)...;-)

      1