Στην πράξη το Proxes Comfort δικαιολόγησε απόλυτα την αξιολόγησή του με βαθμό Α στην πρόσφυση στο βρεγμένο καταφέρνοντας επίδοση στο elktest 66,9 χλμ./ώρα.
4 Φωτογραφίες »

Στην πράξη το Proxes Comfort δικαιολόγησε απόλυτα την αξιολόγησή του με βαθμό Α στην πρόσφυση στο βρεγμένο καταφέρνοντας επίδοση στο elktest 66,9 χλμ./ώρα.

Elk Test και φρένα στο βρεγμένο: Καθολική επικράτηση του Toyo Proxes Comfort

98.735 Επισκέψεις στο άρθρο (16/5/2023)

Το Pirelli Cinturato P7 δε νιώθει καθόλου άνετα στο βρεγμένο κάτι αναμενόμενο, αφού έχει δείκτη πρόσφυσης B. Στην θεωρία, το Cinturato P7 δεν θα αλλάξει την απόδοση πρόσφυσης και πέδησης, ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία και τις συνθήκες του δρόμου. Αυτό που εμείς διαπιστώσαμε, στη δοκιμή του, είναι πως στην πρώτη αλλαγή πορείας έχανε γρήγορα την πρόσφυση και υπέστρεφε απότομα έχοντας δυσκολία να διώξει το νερό από το πέλμα του. Σαν αποτέλεσμα η επίδοσή του στο elk test ήταν μόλις 64,6 χλμ./ώρα αρκετά κάτω από το όριο ασφαλείας που έχουμε θέσει.


Το Pirelli Cinturato P7 δε νιώθει καθόλου άνετα στο βρεγμένο κάτι αναμενόμενο, αφού έχει δείκτη πρόσφυσης B.
4 Φωτογραφίες »

Το Pirelli Cinturato P7 δε νιώθει καθόλου άνετα στο βρεγμένο κάτι αναμενόμενο, αφού έχει δείκτη πρόσφυσης B.


Παρόμοια εικόνα και στο φρενάρισμα με την ολίσθηση και το ABS σε υπερλειτουργία να δίνουν πάνω από 34 μέτρα για να ακινητοποιηθεί πλήρως στο βρεγμένο οδόστρωμα το Ford Puma που είχαμε στη διάθεσή μας. Για την ακρίβεια, «κοκκάλωσε» μετά από 34,2 μέτρα, επίδοση που είναι χειρότερη κατά 2,2 μέτρα από το πάνω όριο που περιλαμβάνουν οι αξιολογήσεις του AutoΤρίτη Test Center για την συγκεκριμένη δοκιμασία.
 
Στο πέλμα του ιαπωνικού ελαστικού Toyo Proxes Comfort υπάρχουν τέσσερις περιφερειακές αυλακώσεις και σε συνδυασμό με τη σχεδίαση του εσωτερικής πλευράς πέλματος βελτιώνουν την απόδοση χειρισμού σε βρεγμένο οδόστρωμα.

Στην πράξη το Proxes Comfort δικαιολόγησε απόλυτα την αξιολόγησή του με βαθμό Α στην πρόσφυση στο βρεγμένο καταφέρνοντας επίδοση στο elk test 66,9 χλμ./ώρα. Σημαντικό χαρακτηριστικό είναι η αίσθηση ασφάλειας, η διατήρηση της κατευθυντικότητας και η προοδευτικότητα των αντιδράσεων ακόμα και πάνω από το όριό του.
Η συγκριτική υπεροχή του Toyo Proxes Comfort στο βρεγμένο φάνηκε και στο φρενάρισμα, αφού με 30,1 μέτρα χρειάστηκε 4,1 μέτρα λιγότερα για το κοκκάλωμα από τα 80 χλμ./ώρα σε σχέση με το ελαστικό της Pirelli. Δεν «πλάναρε» στο νερό, ενώ το ABS λειτούργησε μόνο όταν ήταν απαραίτητο.
 
Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center
Μάρκα/Μοντέλο Pirelli Cinturato P7 Toyo Proxes Comfort
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 80 χλμ./ώρα (μ.)
34,2 Μέτρα 30,1 Μέτρα
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου σε βρεγμένο δρόμο.Επίδοση Elk Test βρεγμένο (χλμ./ώρα)
64,6 Χλμ/ώρα 66,9 Χλμ/ώρα

Σελίδα 1Με 3-0 στο Test: Toyo Vs Pirelli! Έκπληξη το λες – Ντέρμπι δεν το λες!
Σελίδα 2Elk Test και φρένα στο βρεγμένο: Καθολική επικράτηση του Toyo Proxes Comfort
Σελίδα 3Η γνώμη μας
SPRING CHECK MERCEDES
skoda