Με 3-0 στο Test: Toyo Vs Pirelli! Έκπληξη το λες – Ντέρμπι δεν το λες!
6 Φωτογραφίες »

Με 3-0 στο Test: Toyo Vs Pirelli! Έκπληξη το λες – Ντέρμπι δεν το λες!

98.700 Επισκέψεις στο άρθρο (16/5/2023)

- Proxes Comfort της Toyo κόντρα στο Cinturato P7 της Pirelli.
- Απέτυχε να πιάσει τα όρια στο βρεγμένο το Cinturato P7.
- Παρόμοια καλή επίδοση και τα δύο στο κράτημα σε στεγνό.
- Εκτός των ορίων και το φρενάρισμα σε στεγνό του Pirelli.

Με 3-0 σκόρ! Έκπληξη το λες – Ντέρμπι δεν το λες! Toyo VS Pirelli

Tα δύο θερινά ελαστικά του Test ελαστικών μπορεί να βρίσκονται κοντά σε τιμή, μα διαφέρουν σε χαρακτηριστικά και απόδοση. Σε κάθε περίπτωση, αν ψάχνεις εμπορίες ελαστικών & προσφορές τους, δες με 1 κλικ εδώ.

Το Pirelli Cinturato P7 είναι ένα εμπορικά δημοφιλές θερινό ελαστικό με «πιασάρικο» όνομα στην πιάτσα, κοστίζει 140 ευρώ (το ένα) και είναι διαθέσιμο από το 2009. Το ελαστικό της Pirelli, στην ελληνική αγορά, διαθέτει ετικέτα Β στην πρόσφυση στο βρεγμένο, C στην κατανάλωση (καίει περισσότερο δηλαδή) και για το θόρυβο η ετικέτα του αναφέρει 71 db.

Μόλις το 2020 λανσαρίστηκε το Toyo Proxes Comfort, που αντικατέστησε το ProxesCF2 και κοστίζει λίγο φθηνότερα, 136 ευρώ (το ένα). Μιλάμε πάντα για τη διάσταση 215/55 R17. Το ελαστικό της Toyo έχει ετικέτα C στην κατανάλωση, Α στην πρόσφυση στο βρεγμένο, ενώ στην ετικέτα του αναφέρει 70db στο θόρυβο.

Αυτοκίνητο αναφοράς, της δοκιμής των ελαστικών, ήταν το εξαιρετικό Ford Puma 1,0 Εcoboost 125 PS και οι δοκιμές έγιναν στις εγκαταστάσεις του Driving Academy στο Μαρκόπουλο Αττικής.

Μάρκα/Μοντέλο Pirelli Cinturato P7 Toyo Proxes Comfort
Όχημα Επιβατικό Επιβατικό
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
Θερινό Θερινό
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
215/55 R17 215/55 R17
Τιμή μαζί με την τοποθέτηση, ανά λάστιχοΤιμή μονάδας (€)
140 136
 
Στοιχεία κατασκευαστή
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε)
C C
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε)
B A
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (Α έως C)
71 70
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας
94W 98W XL
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg)
2680 3000
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
270 270
Η χρονιά που παρουσιάστηκε το ελαστικόModel Year
2009 2020

Elk Test & φρένα στο στεγνό: Καλό κράτημα και από τα 2, καλύτερο φρενάρισμα από Toyο

Το Toyo Proxes Comfort είχε πολύ καλή εικόνα στο στεγνό οδόστρωμα προσφέροντας άριστη κατευθυντικότητα και απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου στη διαδικασία. Σε κάθε προσπάθεια αποφυγής κινδύνου (elk test) κέρδισε με την ομοιογένεια και τη σταθερή του απόδοση μέχρι και τα σχεδόν 78 χλμ./ώρα (77,9 χλμ./ώρα για την ακρίβεια), ταχύτητα που αξιολογείται πάνω από το όριο που έχουμε θέσει. Η τεχνολογία Dynamic Taper εξασφαλίζει πιο ομοιόμορφη παραμόρφωση του πέλματος, που πραγματοποιείται στις απότομες αλλαγές πορείας. Και στο φρενάρισμα όμως από 80 χλμ./ώρα στο στεγνό σημείωσε μια καλή επίδοση (26 μέτρα) μέσα στα όρια ασφαλείας που έχουμε θέσει.

Τα Pirelli Cinturato P7 παρουσίασαν άμεσο έλεγχο κατευθυντικότητας στις κινήσεις του τιμονιούκαι καλή πρόσφυση φθάνοντας τελικά να σημειώσουν την ίδια επίδοση με τα ελαστικά της Toyo στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (77,9 χλμ./ώρα). Όντας ένα σχετικά μαλακό ελαστικό, πάνω από το όριο αυτό άνοιγαν προοδευτικά την τροχιά του Puma, χωρίς απότομη αντίδραση. Στο φρενάρισμα όμως αρχικά είχαν την τάση να γλιστρήσουν για αυτό και η επίδοσή τους (26,8 μέτρα) είναι πάνω από το όριό μας.
 

Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center
Μάρκα/Μοντέλο Pirelli Cinturato P7 Toyo Proxes Comfort
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 80 χλμ./ώρα (μ.)
26,8 Μέτρα 26 Μέτρα
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου.Επίδοση Elk Test στεγνό (χλμ./ώρα)
77,9 Χλμ/ώρα 77,9 Χλμ/ώρα

Tips - Χρήσιμες συμβουλές για τα ελαστικά που θα αγοράσεις

Τα λάστιχα που φοράμε όλο το χρόνο στην Ελλάδα, λέγονται διεθνώς «θερινά», καθώς η Βόρεια Ευρώπη έχει πολύ χιόνι και χρειάζεται άλλου είδους ελαστικά (4 εποχών ή ακόμα και χειμερινά σε αρκετές περιοχές ή και λάστιχα με καρφιά για πάγο).
 
Τα θερινά έχουν πολύ καλύτερο φρενάρισμα και κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο ( ο όρος 4 εποχών μπερδεύει και κάποιοι πιστεύουν ότι είναι καλύτερα και για την βροχή, κάτι που δεν ισχύει. Είναι χειρότερα στην βροχή).

Σελίδα 2Elk Test και φρένα στο βρεγμένο: Καθολική επικράτηση του Toyo Proxes Comfort
Σελίδα 3Η γνώμη μας
BRIDGESTONE TURANZA 6
moto