ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το DS4 έγινε DS Νο4 και παρουσιάστηκε επίσημα!

 Σχολιάστε 
4.140 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2025)
Το DS4 έγινε DS Νο4 και παρουσιάστηκε επίσημα!
11 Φωτογραφίες »

Καινούργια ταυτότητα για το γαλλικό μοντέλο, αλλά όχι μόνο.
Απέκτησε νέα εμφάνιση συνδυαστικά με οικεία χαρακτηριστικά.
Με δύο οθόνες και premium αέρα στην καμπίνα.
Ήπια υβριδικό, Plug-in και αμιγώς ηλεκτρικό έως 225 άλογα.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Νέα ταυτότητα για το γαλλικό μοντέλο

Η DS Automobiles αποκάλυψε το νέο Νο4. Ουσιαστικά πρόκειται για μία ανανεωμένη έκδοση του DS4, το οποίο πλέον αλλάζει την ονομασία του, ακολουθώντας αυτή του Νο8, το οποίο αποτελεί την ναυαρχίδα της μάρκας.

Νέα εμφάνιση συνδυαστικά με οικεία χαρακτηριστικά

Το νέο Νο4 αλλάζει αρκετά πράγματα στην εμφάνισή του σε σχέση με το DS4, στοχεύοντας στην αύξηση της premium αισθητικής. Ξεκινώντας από μπροστά, το premium hatchback υιοθετεί μια ολοκαίνουργια μάσκα με μια λεπτή διακεκομμένη LED μπάρα, η οποία με τη σειρά της ενώνει τα ανασχεδιασμένα φώτα ημέρας, περνώντας μέσα από το επίσης φωτιζόμενο λογότυπο. Διαφορετικός είναι και ο προφυλακτήρας, ο οποίος φιλοξενεί έναν  μεγαλύτερο αεραγωγό, ενώ οι Γάλλοι υπογραμμίζουν πως το καπό είναι κατά 12 χιλιοστά πιο μακρύ για να «κάθεται» καλύτερα πάνω στη μάσκα.

Το νέο DS Νο4 διατηρεί οικείο το προφίλ, ενώ κάτω από τις καμάρες των τροχών δεσπόζουν ζάντες 19 ή 20 ιντσών. Η οροφή, η οποία μπορεί να βαφτεί και σε μαύρο χρώμα για να κάνει αντίθεση με το υπόλοιπο αμάξωμα, μας οδηγεί στο πίσω μέρος, όπου οι βασικότερες διαφοροποιήσεις αφορούν κάποια σκούρα διακοσμητικά αλλά και νέα σήματα.

Οι διαστάσεις του Νο4 έχουν ως εξής, μήκος 4,4 μέτρα, πλάτος 1,87 μέτρα, ύψος 1,47 μέτρα και μεταξόνιο 2,67 μέτρα.

Με δύο οθόνες και premium αέρα στην καμπίνα

Στην καμπίνα, το νέο Νο4 εξοπλίζεται με έναν μεγαλύτερο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και ένα σύστημα ψυχαγωγίας, όπου ενσωματώνεται σε οθόνη αφής 10 ιντσών. Στις υψηλότερες εξοπλιστικές εκδόσεις υπάρχουν επιλογές δέρμα Alcantara και Criollo Brown Nappa, καθώς και ξύλινες επενδύσεις. Υπάρχουν ακόμα θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, ασύρματος φορτιστής smartphone και ηχοσύστημα Focal 14 ηχείων.

Αναφορικά με τους χώρους, το Hybrid (ήπια υβριδικό) μπορεί να φιλοξενήσει στο πορτμπαγκάζ του 430 λίτρα, ενώ το Plug-In Hybrid 360 λίτρα. Στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 390 λίτρα.

Ήπια υβριδικό, Plug-in και αμιγώς ηλεκτρικό έως 225 άλογα

Περνώντας στα συστήματα κίνησης, το ηλεκτρικό Nο4 E-Tense διαθέτει μια μπαταρία 58,3 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 213 ίππους και 343 Nm ροπής. Η μάρκα υπόσχεται αυτονομία 450 χλμ. αλλά και φόρτιση έως 120 kW, που γεμίζει την μπαταρία από το 20% σε 80% σε περίπου 30 λεπτά.

Το Nο4 Plug-In Hybrid διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα (180 άλογα) και έναν ηλεκτροκινητήρα (125 άλογα) που έχει ενσωματωθεί σε ένα νέο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Συνδυάζονται με μια νέα μπαταρία 14,6 kWh, η οποία αυξάνει την ηλεκτρική αυτονομία κατά 30%. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 225 άλογα και τα 360 Nm ροπής, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία ορίζεται στα 81 χιλιόμετρα.

Τέλος, το ήπια υβριδικό Nο4 εξοπλίζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων και ένα εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα. Η ισχύς φτάνει τα 145 άλογα και τα 230 Nm ροπής. Το γνωστό ήπια υβριδικό σύνολο του Ομίλου Stellantis προσφέρει στο νέο Nο4 και τη δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης σε συγκεκριμένες συνθήκες με χαμηλές ταχύτητες.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
Autotriti.gr