Το ηλεκτρικό πρωτότυπο για το οποίο μας είχε προϊδεάσει μέσω teaser εικόνων παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης η Italidesign, δίνοντας του το όνομα DaVinci.

Όπως αναφέρει η Italdesign το συγκεκριμένο concept κατασκευάστηκε για να γιορτάσει την 500ή επέτειο από το θάνατο του θρυλικού ζωγράφου και εφευρέτη, με το μοντέλο πραγματικά να θυμίζει έργο τέχνης.

Η δομή του DaVinci επιτρέπει σε ένα ζευγάρι ηλεκτρικών μοτέρ (ένα για κάθε άξονα) να κινήσουν και τους τέσσερις τροχούς.

Το εσωτερικό κυριαρχείται από δέρμα Alcantara και μία μινιμαλιστική και σπορ διάθεση.

Το Italidesign DaVinci είναι έργο τέχνης

1.780 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2019)

Το ηλεκτρικό πρωτότυπο για το οποίο μας είχε προϊδεάσει μέσω teaser εικόνων παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης η Italidesign, δίνοντας του το όνομα DaVinci.

Όπως αναφέρει η Italdesign το συγκεκριμένο concept κατασκευάστηκε για να γιορτάσει την 500ή επέτειο από το θάνατο του θρυλικού ζωγράφου και εφευρέτη, με το μοντέλο πραγματικά να θυμίζει έργο τέχνης. Αυτή τη στιγμή δεν γνωρίζουμε αν το concept θα μπορούσε να μετατραπεί σε ένα μοντέλο παραγωγής, ωστόσο οι Ιταλοί αναφέρουν πως κάτι τέτοιο θα μπορούσε να συμβεί με μικρές αλλαγές.
 
Η δομή του DaVinci επιτρέπει σε ένα ζευγάρι ηλεκτρικών μοτέρ (ένα για κάθε άξονα) να κινήσουν και τους τέσσερις τροχούς. Σημαντικό είναι να αναφερθεί πως η μπαταρία βρίσκεται στη μέση, διατηρώντας το κέντρο βάρους χαμηλά και ταυτόχρονα κατανέμει το βάρος ομοιόμορφα μπροστά και πίσω.
 
Η εταιρεία οραματίζεται πως το DaVinci θα μπορούσε να λάβει μια σειρά ηλεκτρικών κινητήρων και ρυθμίσεων μπαταριών από διαφορετικές αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ το ίδιο εύκολα θα μπορούσε να λάβει ένα συμβατικό σύστημα κίνησης (μοτέρ εσωτερικής καύσης). Μάλιστα, αυτό το πρωτότυπο διαθέτει έναν V8 4.0 λίτρων κινητήρα.
 
Εξωτερικό το μοντέλο έχει δυναμική σχεδίαση λαμβάνοντας μεγάλες εισόδους αέρα, ενώ παράλληλα το πλαϊνό και πίσω μέρος του grand tourer είναι κομψό, έχοντας επηρεαστεί από το σχεδιασμό των Italdesign Zerouno και το concept GTZero. Ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να κάνουμε στις δύο μεγάλες πόρτες που ανοίγουν και επιτρέπουν την είσοδο τόσο στις μπροστά όσο και στις πίσω θέσεις.
 
Το εσωτερικό κυριαρχείται από δέρμα Alcantara και μία μινιμαλιστική και σπορ διάθεση, ενώ παρούσες είναι και τρεις οθόνες, μία που έχει τον ρόλο του πίνακα οργάνων, μία στη κεντρική κονσόλα και μια στο ταμπλό μπροστά στη θέση του συνοδηγού.
 
Τέλος να σημειώσουμε πως τα ελαστικά που εξοπλίζεται είναι να Pirelli P Zero Elect, ειδικά σχεδιασμένα για ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα.      

Toyota
test center