Μας άρεσε η καθημερινή συμβίωση με το Fiesta Active. Το εσωτερικό του είναι μοντέρνο, η ποιότητα καλή, και η εργονομία απροβλημάτιστη.

Active σημαίνει κάθεσαι λίγο πιο ψηλά και πας πιο άνετα εκτός δρόμου, όσο βέβαια το επιτρέπουν και τα λάστιχα.

Ford Fiesta Active 1,5d 100 PS

9.811 Επισκέψεις στο άρθρο

Το περιπετειώδες Fiesta
Από την πρώτη μέρα το χαρήκαμε γιατί ήταν απολαυστικό στο δρόμο, ενώ -λόγω Active χαρακτήρα- πατήσαμε και λίγο χώμα…

«Τι ωραίο χρώμα» ήταν η πρώτη αντίδραση όταν παρέλαβα το Fiesta Active από την αντιπροσωπεία της Ford (Car Center). «Και τι ωραίο ηχοσύστημα» είναι αυτό της Bose, πρόσθεσα, καθώς ανέβαινα την Συγγρού. Φυσικά, δεν ήταν η πρώτη φορά που έμπαινα στο Fiesta Active, αυτήν τη φορά όμως η δοκιμασία που το υπέβαλλα ήταν λίγο διαφορετική: το Fiesta έπρεπε να ανταποκριθεί στις καλοκαιρινές απαιτήσεις, των οποίων το μενού περιελάμβανε δύο νησιά (Ικαρία-Σκύρο) και αρκετό αυτοκινητόδρομο στην ηπειρωτική Ελλάδα.

Για αυτό και ως κινητήριο σύνολο διάλεξα τον 1,5 diesel των 120 ίππων. Στην εθνική το trip computer έγραψε κάτω από 5 λτ./100 χλμ., ενώ στο τέλος των διακοπών μετά από πολλές αναβάσεις και φορτώματα, και χωρίς οικονομία στο γκάζι το νούμερο ήταν κάτω από 6,5 λτ./100 χλμ.. Πολύ καλά, αν αναλογιστείς ότι η Ικαρία έχει βουνό, ενώ η Σκύρος ένα οδικό δίκτυο που σε κάνει να τσιμπάς το γκάζι.

Βέβαια, για το τελευταίο σε «προκαλούσε» και το ίδιο το μοντέλο. Το Fiesta Active είναι απολαυστικό στην άσφαλτο, έχει εξαιρετικό τιμόνι και πολύ μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Σε κάνει να το πιέσεις… Όσο, τώρα για το τι κάνει στο χώμα; Να είμαι ειλικρινείς η απουσία ρεζέρβας λόγω του Bose με έκανε να οδηγώ φυλαγμένα, ωστόσο στο τέλος του καλοκαιριού κοιτώντας τις φωτογραφίες από τα μέρη που πήγαμε, καταλήξη στο ότι το Fiesta Active μπορεί να βγει αρκετά πιο πέρα από την άσφαλτο…

Κώστας Καπογιάννης

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
moto