Και κάπου στο βάθος η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου!

Μαμά κοίτα, χωρίς χέρια! Το σύστημα διατήρησης λωρίδας του Skoda Scala επεμβαίνει στο τιμόνι, στρίβοντας ουσιαστικά μόνο του!

Skoda Scala 1,0 TSI 115 PS

9.815 Επισκέψεις στο άρθρο

Με κατανάλωση diesel και χώρους για… μετακόμιση
3 μέρες, κοντά 700 χλμ., 4 άτομα με «γεμάτο» πορτ μπαγκάζ και κατανάλωση 5,5 λτ. με το νέο Skoda Scala, μας έκανε να αναρωτιόμαστε… «Ποιο 1.000άρι;»

Προορισμός η ορεινή Δωρίδα. Στο «πήγαινε» επιλέχθηκε η εθνική οδός Αθηνών-Πατρών, όπου μέσω της γέφυρας του Ρίου κάναμε τα σχεδόν 300 χλμ. της διαδρομής χωρίς να το καταλάβουμε. Βόλτες στην Ναύπακτο, εξερεύνηση στο ποτάμι της Σεργούλας με τους καταρράκτες και το πανέμορφο φαράγγι (να πάτε!), αλλά και δύο επισκέψεις σε παραλίες του Κορινθιακού, ήταν κάποιες από τις διαδρομές μας, όπου το νέο Scala χρειάστηκε να περάσει ακόμα και από πατημένο χωματόδρομο χωρίς κανένα πρόβλημα.

Η επιστροφή έγινε από «πάνω» (Ιτέα-Λειβαδιά) όπου οι συνεχείς στροφές μέχρι την Λειβαδιά δοκίμασαν τις ικανότητες του μικρομεσαίου της Skoda, με την μαλακή ανάρτηση να περνά με άνεση τις κακοτεχνίες του ταλαιπωρημένου ανά σημεία οδοστρώματος, με ελαφρές κλίσεις στις στροφές, χωρίς ωστόσο να προκαλέσει δυσφορία ή οποιαδήποτε ανασφάλεια στους επιβάτες. Όταν φτάσαμε και μετά από κάποια χιλιόμετρα εντός πόλης το trip computer έγραφε μόλις 5,6 λτ./100χλμ. για το σύνολο της διαδρομής μας.

Οι επιβάτες εκτός από την άνεση, την ησυχία στο ταξίδι και τον άπλετο χώρο αποσκευών (που όσο και αν προσπαθήσαμε δεν γέμιζε!), ενθουσιάστηκαν με τον high-tech χαρακτήρα του νέου Scala με highlight το σύστημα διατήρησης λωρίδας, όπου ουσιαστικά το αυτοκίνητο «στρίβει μόνο του», αλλά και την πολύ πρακτική ηλεκτρική θύρα του πορτ μπαγκαζ που ανοίγει και κλείνει μόνη της, «ψαρώνοντας» κόσμο!

Θανάσης Δαμαλίτης

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

home pro
test center