Το ολοκαίνουργιο hypercar παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Zenvo, με το TSR-S να κάνει το ντεμπούτο του μπροστά στο ευρωπαϊκό κοινό.
Σύμφωνα με την εταιρεία το συγκεκριμένο μοντέλο είναι μια έκδοση για να κυκλοφορεί στους δημόσιους δρόμους, μεταξύ του πιστάδικου TSR αλλά και της TS1 GT.
Tο TSR-S τροφοδοτείται από ένα υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 5.8 λίτρων με κομπρέσορα, ο οποίος προσφέρει 1.177 ίππους στις 8.500 στροφές και περισσότερο από 1100 Nm ροπής.
Το εσωτερικό τηρεί πλήρως το θέμα του αγωνιστικού αυτοκινήτου καθώς δια της απουσίας τους λάμπουν το σύστημα ήχου, η δορυφορική πλοήγηση, ο κλιματισμός ή ακόμα και οι αερόσακοι.
Το hypercar της Zenvo με 1.177 ίππους
2.715 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2018)
Το ολοκαίνουργιο hypercar παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Zenvo, με το TSR-S να κάνει το ντεμπούτο του μπροστά στο ευρωπαϊκό κοινό.
autotriti team
Σύμφωνα με την εταιρεία το συγκεκριμένο μοντέλο είναι μια έκδοση για να κυκλοφορεί στους δημόσιους δρόμους, μεταξύ του πιστάδικου TSR αλλά και της TS1 GT.
Ξεκινώντας από το πιο εντυπωσιακό στοιχείο αυτό των επιδόσεων, το TSR-S τροφοδοτείται από ένα υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 5.8 λίτρων με κομπρέσορα, ο οποίος προσφέρει 1.177 ίππους στις 8.500 στροφές και περισσότερο από 1100 Nm ροπής.
Αυτή η ισχύς σε συνδυασμό με το βάρος του μοντέλο το οποίο ανέρχεται στα 1.495 κιλά, του δίνει την ικανότητα να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 2.8 δευτερόλεπτα και τα 0-200 χλμ./ώρα σε 6.8 δευτερόλεπτά, με τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 325 χλμ./ώρα όταν και ενεργοποιείται ο ηλεκτρονικός κόφτης.
Ένα επιπλέον στοιχείο που δίνει η εταιρεία είναι πως ο κινητήρας του μοντέλου έχει τρεις ρυθμίσεις. Στην μικρότερη ρύθμιση έχει την ισχύ 700 ίππων, στην μεγίστη όπως προαναφέραμε την ισχύ 1.177 ίππων και στη μεσαία το αυτοκίνητο μπορεί να μετρά την πρόσφυση και να ρυθμίζει αυτόματα, ώστε η απαιτούμενη ποσότητα ισχύος να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.
Σε ότι αφορά τον εξωτερικό σχεδιασμό του μοντέλο από τη Δανία, όπως εύκολα γίνεται ορατό έχει ότι χρειάζεται αυτοκίνητο αυτού του βεληνεκούς με την προσοχή να τραβά το οπίσθιο μέρος με την τεράστια και εντυπωσιακή αεροτομή, αλλά και τον εξίσου τεράστιο αεροδυναμικό διαχύτη.
Το εσωτερικό τηρεί πλήρως το θέμα του αγωνιστικού αυτοκινήτου καθώς δια της απουσίας τους λάμπουν το σύστημα ήχου, η δορυφορική πλοήγηση, ο κλιματισμός ή ακόμα και αερόσακοι, ενώ το πίσω μέρος των καθισμάτων είναι ενισχυμένο με ανθρακονήματα, κάτι το οποίο συναντάμε σε αφθονία στην καμπίνα του TSR-S.
Τέλος να τονίσουμε πως δεν έχει γίνει γνωστό το κόστος απόκτησης, ωστόσο μάλλον οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να βάλουν βαθιά το χέρι στη τσέπη.
ΜΠΡΑΒΟ στην μικρή αυτή δανική βιοτεχνία και τους λίγους ανθρώπους της.-