Oι ανεξάρτητοι ψηφιακοί σχεδιαστές του οίκου Κοο Κi Sung Studio, αποκάλυψαν την δική τους πρόταση.

To νέο Kia Soul;

6.160 Επισκέψεις στο άρθρο (22/8/2018)

Ανεξάρτητοι σχεδιαστές παρουσίασαν την δική τους εκδοχή για το πως θα μοιάζει το νέο Soul χωρίς την γνωστή γρίλια tiger της μάρκας. Πώς σας φαίνεται;

Θέλοντας να εκμεταλλευτεί την διαρκώς αναπτυσσόμενη κατηγορία των crossover, η Kia λέγεται πως έχει ήδη αρχίσει να ασχολείται με την ανάπτυξη του τρίτης γενιάς Soul.

Mε αφορμή τις παραπάνω πληροφορίες, οι ανεξάρτητοι ψηφιακοί σχεδιαστές του οίκου Κοο Κi Sung Studio, αποκάλυψαν την δική τους πρόταση για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει το επόμενο Soul που λέγεται πως θα είναι έτοιμο το 2020. Το μάτι πέφτει αμέσως στην απουσία της γνωστής tiger γρίλιας της Kia που έχει εξοπλίσει τόσο το νέο Ceed όσο και άλλα μοντέλα της μάρκας, ωστόσο πρέπει να σημειώσουμε πως από ο,τι μαθαίνουμε η γρίλια αυτή θα συνεχίσει να έχει παρουσία και στα επόμενα μοντέλα της μάρκας.
 
Πληροφορίες αναφέρουν ότι θα βασίζεται στην B-SUV πλατφόρμα της μάρκας που χρησιμοποιεί και το Hyundai Kona ενώ θα εξοπλιστεί τόσο με τα μοτέρ εσωτερικής καύσης αλλά και με τις αμιγώς ηλεκτρικές επιλογές του προαναφερθέντος μοντέλου της Hyundai. Συγκεκριμένα, το Kona στην Ευρώπη εξοπλίζεται με έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα T-GDI 1.0 λτ. με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ο οποίος  αποδίδει ισχύ 120 ίππων, με τη μάρκα να υπόσχεται μέγιστη ταχύτητα 181 χλμ./ώρα. Από κει και μετά στη γκάμα θα υπάρχει και ο 1,6 λίτρων τούρμπο βενζινοκινητήρας με 177 άλογα, που θα συνδυάζεται με ένα επτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη αλλά και ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 2.0 λτ. με 149 ίππους. Στα diesel οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν την ύπαρξη ενός μόνο συνόλου χωρητικότητας 1.6 λίτρων με απόδοση 136 ίππων.

Από την άλλη πλευρά στις ηλεκτρικές εκδόσεις, βασική επιλογή είναι εκείνη με τις μπαταρίες χωρητικότητας 39 kWh που αποδίδει ισχύ 135 ίππων και 395 Nm ροπής και δίνει αυτονομία 300 χλμ. στο Kona. Στο επόμενο σκαλοπάτι συναντούμε το ίδιο ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 204 ίππων με 395 Nm ροπής και μπαταρίες χωρητικότητας 64 kWh, με τη μάρκα να υπόσχεται αυτονομία που αγγίζει τα 470 χλμ. και 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ. Έπειτα, τονίζουμε πως το «64άρι» Kona χρειάζεται λιγότερο από 1 ώρα (σχεδόν 54 λεπτά) για να φτάσει το 80% της φόρτισης, ενώ η τελική ταχύτητα και στις δύο version φτάνει τα 167 χλμ./ώρα.

Θα θέλατε να μοιάζει έτσι το νέο Soul και με τι μοτέρ θα θέλατε να εξοπλιστεί;

Hyundai
4green