Κάψανε λιγότερο από diesel
Τα σχέδια είναι ανεξάρτητα της VW και προέρχονται από την ιστοσελίδα Kolesa.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τα σχέδια είναι ανεξάρτητα της VW και προέρχονται από την ιστοσελίδα Kolesa.

Το νέο VW Tiguan αποκαλύπτεται σε ανεπίσημα σχέδια

5.089 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2022)

Το τρίτης γενιάς Volkswagen Tiguan ετοιμάζεται, αλλά πριν το δούμε ένα ανεξάρτητο σχέδιο έρχεται για να μας δώσει ανεπίσημα μία πρώτη «γεύση» της εξωτερικής εμφάνισης.

Συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης το Tiguan

Το νέο Volkswagen Tiguan συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης πριν φτάσει να παρουσιαστεί επίσημα εντός του 2023. Οι κατασκοπευτικοί φωτογραφικοί φακοί έχουν «συλλάβει» τα δοκιμαστικά πρωτότυπα και με βάση αυτές τις εικόνες οι σχεδιαστές της ιστοσελίδας Kolesa έδωσαν τη δική τους ερμηνεία για την εμφάνιση του νέου γερμανικού SUV.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με νέο σχέδιο

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει το νέο Tiguan θα είναι μεγαλύτερο από το σημερινό μοντέλο, ενώ ο σχεδιασμός του θα είναι λιγότερο boxy. Τα δύο άκρα θα είναι επανασχεδιασμένα και θα φέρουν LED φωτιστικά σώματα και LED φωτιζόμενες μπάρες, ενώ στο πλάι βλέπουμε να συνδυάζονται οι δυναμικές γραμμές και οι καμπύλες.

Εσωτερικό σε στιλ Golf

Στο εσωτερικό του Tiguan αναμένουμε πλήρη ψηφιοποίηση στα πρότυπα του Golf 8. Δεδομένη θεωρείται η χρήση ψηφιακού πίνακα οργάνων, αλλά και μιας οθόνης αφής που θα εδράζεται ψηλά στο μέσον του ταμπλό με ελαφρά κλίση προς τον οδηγό και θα είναι υπεύθυνη για τον χειρισμό του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Αμφότερες οι οθόνες, θα είναι ευμεγέθεις, με διαστάσεις τουλάχιστον 10 ιντσών, και υψηλής ευκρίνειας και απόδοσης, ενώ οι ψηφιακές ευκολίες όπως η ασύρματη, επαγωγική φόρτιση smartphone και η διασυνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Andoid Auto θα δίνουν το «παρών». 

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
Τα πάντα για επαγγελματικό όχημα
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel