• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
6 φωτογραφίες »

5. DS 3 Crossback (Safety Pack): 36,5 πόντοι και 96%

Top 5 B-SUV στη προστασία ενηλίκων

25.803 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2021)

5. DS 3 Crossback (Safety Pack): 36,5 πόντοι και 96%
Το Top 5 των ασφαλέστεων B-SUV στη προστασία ενηλίκων ξεκινά με... αυτοκινητοσυρροή, καθώς τέσσερα αυτοκίνητα ισοβαθμούν με ποσοστό επιτυχίας στο 96%, οπότε η ακριβής βαθμολόγηση είναι αυτή που δίνει την τελική κατάταξη. Στην πέμπτη θέση λοιπόν, βρίσκεται το DS 3 Crossback, με πακέτο Safety Pack. Το γαλλικό μοντέλο με ποσοστό 96% και 36,5 πόντους διαθέτει σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος προαιρετικά, κάτι που δεν επηρεάζει την επίδοση στην προστασία ενηλίκων αλλά στα συστήματα ασφάλειας. Πιο συγκεκριμένα, τώρα, το DS 3 Crossback έδειξε καλό επίπεδο ασφάλειας στις μετωπικές συγκρούσεις ανεξαρτήτως σωματότυπου και θέσης (οδηγός ή συνοδηγός είχαν αμιχές σε κνήμη και θώρακα), ενώ τέλεια ήταν και η επίδοση στη δοκιμασία των πλευρικών συγκρούσεων καθώς δεν υπήρχαν τραυματισμοί (κατεβάστε εδώ το φύλλο μετρήσεων).

4. VW T-Roc: 36,6 πόντοι και 96%
Στην τέταρτη θέση της λίστας των ασφαλέστερων B-SUV σε προστασία ενηλίκων βρίσκεται το VW T-Roc με 36,6 πόντους (δείτε εδώ τα αναλυτικά αποτελέσματα μετρήσεων). Σημειώνει μέγιστους πόντους στις πλευρικές προσκρούσεις, στις οποίες προστατεύτηκαν καλώς όλα τα ζωτικά μέρη του σώματος. Όσον αφορά τις μετωπικές, στις σχετικές φωτογραφίες του test διαπιστώνετε την τουλάχιστον επαρκή προστασία στο θώρακα, ενώ ο οδηγός είχε αμηχές στις κνήμες στη πρόσκρουση με παραμορφούμενη μπαριέρα.

3. Skoda Kamiq: 36,7 πόντοι και 96%
Ελάχιστα υψηλότερα με 36,7 πόντους είναι το Skoda Kamiq, (κατεβάστε εδώ το φύλλο μετρήσεων). Το τσεχικό μικρό SUV είχε καλή προστασία στα μπροστινά καθίσματα και τα προσκέφαλα σε περίπτωση σύγκρουσης στο πίσω μέρος. Αριστη ήταν η βαθμολογία του σε παράπλευρη σύγκρουση (16/16 πόντους) είτε με άλλο αυτοκίνητο είτε με σφοδρότερο αντικείμενο. Στάνταρ στο Kamiq είναι ο εξοπλισμός της αυτόματης πέδησης (Front Assist), σύστημα υποβοήθησης το οποίο είναι και σημαντικό για τις συνθήκες πόλης στις οποίες σε χαμηλές ταχύτητες εμφανίζονται πολλοί τραυματισμοί.

2. Renault Captur: 36,8 πόντοι και 96%
Στις παρυφές της κορυφής και δεύτερo στην λίστα με 36,8 πόντους είναι το Renault Captur, (κατεβάστε το φύλλο μετρήσεων εδώ).

Το γαλλικό SUV πόλης παρουσιάστηκε ασφαλές για επιβάτες διαφορετικών μεγεθών τόσο σε εμπρόσθιες όσο και σε πλαϊνές συγκρούσεις, παρέχοντας τουλάχιστον επαρκή προστασία. Μάλιστα, το Captur προστάτεψε το στήθος και τα υπόλοιπα ζωτικά μέρη του σώματος ακόμη και σε περίπτωση πιο σφοδρής σύγκρουσης με κολόνα, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στα αποτελέσματα των δοκιμών.

1. VW T-Cross: 36,9 πόντοι και 97%
Στην πρώτη θέση στην κατηγορία προστασίας των ενηλίκων του EuroNCAP βρίσκεται το VW T-Cross που συγκέντρωσε 36,9% πόντους και ποσοστό επιτυχίας 97%. Το γερμανικό μικρό SUV ήταν σταθερό στην μετωπική πρόσκρουση, με τις μετρήσεις να δείχνουν καλή προστασία στους μηρούς και τα γόνατα οδηγού και συνοδηγού. Στις σχετικές φωτογραφίες της αναφοράς την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ, με κίτρινο χρώμα φαίνεται η τουλάχιστον επαρκής προστασία, ενώ στο αριστερό πόδι του οδηγού υπάρχει οριακή προστασία σε μετωπική σύγκρουση με παραμορφώσιμο αντικείμενο. Το τέλειο σε βαθμολογία άγγιξε η προστασία οδηγού και πίσω επιβάτη σε πλαϊνές συγκρούσεις, ενώ εξαιρετικό βαθμό λαμβάνει και για την απόδοση των προσκεφάλων. Όπως ο «αδελφός» T-Roc, ξεχωρίζει και για το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης (Front Assist).

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Σχολιάστε