Αναμφίβολα η ανάρτηση του C-HR είναι σφιχτή, χωρίς όμως να αντιδρά «ξερά» ή να «ακούγεται» στις κακοτεχνίες
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αναμφίβολα η ανάρτηση του C-HR είναι σφιχτή, χωρίς όμως να αντιδρά «ξερά» ή να «ακούγεται» στις κακοτεχνίες

Στο δρόμο: Γουστάρεις να το οδηγείς

177.403 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2017)

Στην πράξη το C-HR εξαργυρώνει στο έπακρο την «προίκα» της νέας πλατφόρμας στην οποία βασίζεται, αλλά και των χιλιάδων χιλιομέτρων εξέλιξης στους ευρωπαϊκούς δρόμους από τον αρχιμηχανικό και πνευματικό του πατέρα, Χιρογιούκι Κόμπα. Μόλις κυλίσουν οι τροχοί αίσθηση προκαλεί η στιβαρότητα του πλαισίου, σε βαθμό που μετά από λίγο νιώθεις λίγα τα 116 άλογα. Αναμφίβολα η ανάρτηση είναι σφιχτή, χωρίς όμως να αντιδρά «ξερά» ή να «ακούγεται» στις κακοτεχνίες, ελέγχοντας άριστα το αμάξωμα. Στις στροφές γέρνει σε λογικές ποσότητες, δεν εμφανίζει άσκοπες ταλαντώνεις ή απότομες αντιδράσεις και βάζει άριστα τη δύναμη στο δρόμο προσφέροντας υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Mέσα σε όλα το ακριβές τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση και σωστή πληροφόρηση, στοιχεία που τονίζονται (μαζί με την απόκριση στο γκάζι) όταν ο οδηγός επιλέξει την λειτουργία Sport. Ανάρτηση, πλαίσιο, χαμηλό κέντρο βάρους και φρένα λειτουργούν ορχηστρικά χαρίζοντας στο C-HR μια ιδιαίτερη οδηγική αίσθηση, που λείπει από την κατηγορία, αλλά και που θα της ταίριαζε περισσότερο «νεύρο» από τον κινητήρα. Όπως και να έχει, το C-HR γουστάρεις να το οδηγείς σε κάθε διαδρομή, είτε απολαμβάνοντας τον χαμηλό θόρυβο και την υψηλή ποιότητα κύλισης στον ανοιχτό δρόμο, είτε νιώθοντας τους εμπρός τροχούς να γραπώνουν την άσφαλτο σε πιο στριφτερές καταστάσεις ακόμη και σε πατημένο χώμα. Όπως καταλαβαίνεις φίλε αναγνώστη, η απουσία τετρακίνησης και τα ασφάλτινα ελαστικά περιορίζουν τις τάσεις του C-HR για περιπέτεια γύρω από τα… αστικά σαμαράκια ή στους φλατ δασικούς δρόμους. Και μιας και μιλήσαμε για πόλη, εκεί το C-HR είναι αρκούντως ευέλικτο, αλλά η περιορισμένη προς τα πίσω και πλάγια ορατότητα θα προβληματίσει. Αλλωστε κανείς δεν είναι τέλειος…


Ανάρτηση, πλαίσιο, χαμηλό κέντρο βάρους και φρένα λειτουργούν ορχηστρικά χαρίζοντας στο C-HR ευχάριστη οδηγική αίσθηση.

Ανάρτηση, πλαίσιο, χαμηλό κέντρο βάρους και φρένα λειτουργούν ορχηστρικά χαρίζοντας στο C-HR ευχάριστη οδηγική αίσθηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
skoda