Δοκιμή: Opel Astra 1,2 Turbo με 130 PS
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Opel Astra 1,2 Turbo με 130 PS

43.982 Επισκέψεις στο άρθρο (14/8/2022)

Μετά την αυτόματη, δοκιμάζουμε τη χειροκίνητη και συγκριτικά πιο προσιτή έκδοση του ολοκαίνουργιου Opel Astra με τον τούρμπο κινητήρα «διαμάντι» των 130 ίππων.

Η ώρα του χειροκίνητου!

Το νέο Astra δεν έχει καμία σχέση με το παρελθόν του, καθώς για πρώτη φορά βγαίνει υπό τη σκέπη της Stellantis υιοθετώντας γαλλικά συστατικά (βλέπε πάτωμα και μηχανικά μέρη από τα Citroen C4, DS 4 και Peugeot 308). Ωστόσο, όπως διαπιστώσαμε από τη μεγάλη δοκιμή της αυτόματης έκδοσης βενζίνης με τον εξαιρετικό 1,2 turbo κινητήρα των 130 ίππων, το Opel Astra έχει διατηρήσει το γερμανικό του DNA με το τελικό αποτέλεσμα να είναι οικογενειακό μικρομεσαίο με εντυπωσιακό design, ξεχωριστό χαρακτήρα και στόφα πρωταγωνιστή, όπως άλλωστε αρμόζει σε ένα μοντέλο με το βαρύ όνομα «Astra» και τα εκατομμύρια πωλήσεων. Αυτή τη φορά δοκιμάζουμε τη χειροκίνητη έκδοση με τον 1.200άρη PureTech κινητήρα-διαμάντι των 130 ίππων.


Ένα από τα highlight του νέου Opel Astra είναι χωρίς αμφιβολία η εμφάνισή του. Η χειροκίνητη έκδοση δεν διαφέρει πουθενά σε σχέση με την αυτόματη.

Ένα από τα highlight του νέου Opel Astra είναι χωρίς αμφιβολία η εμφάνισή του. Η χειροκίνητη έκδοση δεν διαφέρει πουθενά σε σχέση με την αυτόματη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αρκετά πιο προσιτό με χειροκίνητο κιβώτιο

Για την αλμυρή τιμή της αυτόματης έκδοσης του Opel Astra είχαμε αναφερθεί στη σχετική δοκιμή. Τώρα η -αντίστοιχης ιπποδύναμης- χειροκίνητη έκδοση με το 6τάχυτο κιβώτιο (η βασική έκδοση με τα 110 άλογα είναι διαθέσιμη μόνο με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο) είναι διαθέσιμη από 25.900 ευρώ, ήτοι 3.400 ευρώ λιγότερα από το αυτόματο. Και εδώ η γκάμα εκδόσεων ξεκινά από το δεύτερο επίπεδου εξοπλισμού «Edition» το οποίο είναι αρκετά πλούσιο. Συγκεκριμένα θα συναντήσουμε μια πλήρη γκάμα συστημάτων ασφαλείας με αυτόνομο φρένο, cruise control και αρκετά ακόμα συστήματα, δύο 10άρες οθόνες (πίνακα οργάνων και infotainment), κλιματισμό, Eco LED αυτόματους προβολείς, κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου και αισθητήρες παρκαρίσματος με κάμερα όπισθεν. Για την έκδοση Elegance η τιμή ανεβαίνει στα 29.900 ευρώ, ενώ η GS Line πλησιάζει τα 31 χιλιάρικα (30.900 ευρώ).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

NEO TRANSPORTER
test center