
Έχει δεύτερο ηλεκτροκινητήρα (πίσω) για τετρακίνηση και απόδοση έως 325 άλογα.
Επιταχύνει δυναμικά (0-100 σε 5,8 δλ., 60-100 σε 2,9 δλ.) και κάνει σχεδόν 400 χλμ. με μια φόρτιση σε μικτές συνθήκες.
Με το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα στην κατηγορία (1,43 μ.), αλλά 50 λτ. μικρότερο πορτ-μπαγκάζ από τις δικίνητες εκδόσεις (470 λτ.).
Mόνο στην top εξοπλιστική έκδοση GT και 48.900 ευρώ.
Έχει δεύτερο ηλεκτροκινητήρα (πίσω) για τετρακίνηση και απόδοση έως 325 άλογα
To τετρακίνητο Peugeot e-3008 που δοκιμάζουμε διατηρεί αυτούσια την εντυπωσιακή σχεδίαση με την κεκλιμένη οροφή και τις fastback/coupe παραπομπές. Μόνο στο πίσω μέρος γράφει Dual Motor για να καταδείξει πως υπάρχει και ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας 112 ίππων για τους πίσω τροχούς. Σε συνδυασμό με τους 213 ίππους του μπροστά μοτέρ, το τετρακίνητο Peugeot e-3008 αποδίδει έως 325 ίππους, αφού η απόδοση ποικίλει ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ (Eco, Normal, Sport & 4WD).
Επιταχύνει δυναμικά (0-100 σε 5,8 δλ., 60-100 σε 2,9 δλ.) και κάνει σχεδόν 400 χλμ. με μια φόρτιση σε μικτές συνθήκες
Η τετρακίνητη έκδοση με την μπαταρία των 73 kWh προσφέρει δυναμικές επιδόσεις (0-100 σε 5,8 δλ., 60-100 σε 2,9 δλ. και 80-120 σε 3,7 δλ.), χωρίς να ξεφεύγει σε κατανάλωση ενέργειας, που σύμφωνα με τις μετρήσεις μας είναι γύρω στις 19 kWh/100 χλμ.. Σε συνδυασμό με την καλή αεροδυναμική και το αποδοτικό, ρυθμιζόμενο με paddles στο τιμόνι, σύστημα ανάκτησης ενέργειας, το Peugeot e-3008 Dual Motor βγάζει περί τα 400 χλμ. με μια φόρτιση, ενώ στην πόλη πλησιάζει τα 500 χλμ.. Στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα η αυτονομία είναι γύρω στα 350 χλμ., που κρίνεται ως ικανοποιητική με δεδομένη την παρουσία 2 ηλεκτροκινητήρων.

Παρά τους 2,4 τόνους, το κορυφαίο Peugeot e-3008 δείχνει πιο allegro από ό,τι περιμένεις στις απότομές αλλαγές πορείας.
Με το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα στην κατηγορία (1,43 μ.), αλλά 50 λτ. μικρότερο πορτ-μπαγκάζ από τις δικίνητες εκδόσεις (470 λτ.)
Σε επίπεδα premium μοντέλου είναι η συνολική ποιότητα-εικόνα της καμπίνας, όπου πρωταγωνιστικό ρόλο έχει το νέο Panoramic i-Cockpit με την κυρτή οθόνη 21 ιντσών. Όπως και το δικίνητο Peugeot e-3008, έτσι και το τετρακίνητο προσφέρει μεγάλη ευρυχωρία για τα δεδομένα των οικογενειακών μικρομεσαίων SUV. Οι πίσω επιβάτες έχουν 20 εκ. για τα πόδια τους, ενώ το πίσω κάθισμα είναι το πιο φαρδύ της κατηγορίας με 1,43 μ.. Πάντως, η παρουσία του ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα έχει μειώσει κατά 50 λτ. τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, που πλέον είναι στα 470 λτ..
Mόνο στην top εξοπλιστική έκδοση GT
Η top εκδοχή του Peugeot e-3008 κοστίζει 48.900 ευρώ (συμπεριλαμβάνει κρατική επιδότηση και την επιδότηση Peugeot e-Move) με όλα τα στάνταρ εξοπλιστικά στοιχεία της κορυφαίας έκδοσης GT, όπως διχρωμία αμαξώματος, ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, προβολείς Pixel LED, επενδύσεις σε Alcantara, VisioPark 360° με 4 κάμερες HD, ημιαυτόνομη οδήγηση, ασύρματη φόρτιση smartphone, κ.ά.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή του τετρακίνητου ηλεκτρικού Peugeot e-3008 Dual Motor με τα 325 άλογα.
| Σελίδα 2 | Κινητήρας-Αυτονομία: Επιταχύνει δυναμικά, κάνει περί τα 400 χλμ. με μια φόρτιση |
| Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Παραμένει εντυπωσιακό και ευρύχωρο |
| Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Κράτημα all weather και άψογη ποιότητα κύλισης |
| Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
