
H ηλεκτρική τετρακίνηση απογειώνει την πρόσφυση με το σύνολο να είναι πεισματικά ουδέτερο στην πίεση, ακόμα και όταν οι καιρικές συνθήκες δεν είναι ιδανικές.
H γαλλική φίρμα αναφέρει πως η ακαμψία των αντιστρεπτικών ράβδων, το set-up των ελατηρίων και των αμορτισέρ έχουν ειδικές ρυθμίσεις, όπως και η βαθμονόμηση του συστήματος διεύθυνσης, με στόχο τον αυξημένο δυναμισμό και απόκριση. Από ό,τι διαπιστώσαμε στη δοκιμή και πάντα σε συνδυασμό με την ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και το χαμηλό κέντρο βάρους από την όσο το δυνατόν χαμηλότερη τοποθέτηση της μπαταρίας στη νέα πλατφόρμα STLA Medium, το τετρακίνητο ηλεκτρικό 3008 είναι άνετο στην καθημερινότητα και ευχάριστο στην οδήγηση.

Παρά τους στάνταρ τροχούς των 20 ιντσών και τη σφιχτή ρύθμισης της ανάρτησης, το τετρακίνητο Peugeot e-3008 συνδυάζει την υψηλή ποιότητα κύλισης και τον άριστο έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος.
Παρά τη σφιχτή της ρύθμιση, η ανάρτηση έχει «βάθος» και λειτουργεί ιδιαίτερα ραφιναρισμένα χωρίς να θορυβεί, κοπανάει ή αναπηδά, λειαίνοντας αποτελεσματικά ακόμα και δύσκολες ανωμαλίες, παρά την στάνταρ παρουσία τροχών 20 ιντσών με ελαστικά 235/50. Και όταν μιλάμε για «στρίψιμο», η τετρακίνηση απογειώνει την πρόσφυση με το σύνολο να είναι πεισματικά ουδέτερο στην πίεση. Κάπου εδώ θα πρέπει σημειώσουμε πως το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης εκτός από την απόδοση ρυθμίζει και την κατανομή της ροπής. Έτσι, στο Normal και στο Eco προτεραιότητα έχει ο εμπρός κινητήρας και οι αντίστοιχοι τροχοί, με τους πίσω να ενεργοποιούνται αυτόματα σε ισχυρή επιτάχυνση. Στη λειτουργία 4WD οι δύο κινητήρες λειτουργούν συνεχώς, με κατανομή 50/50 για βέλτιστη πρόσφυση, ιδιαίτερα σε ολισθηρές επιφάνειες. Τα συστήματα ESP και Traction Control υιοθετούν ειδικές ρυθμίσεις για αύξηση της πρόσφυσης. Με την επιλογή Sport, οι δύο κινητήρες λειτουργούν συνεχώς, με την ισχύ να κατανέμεται 60/40 μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα.
Σε κάθε περίπτωση, το μπροστινό σύστημα είναι υπάκουο στις εντολές που δίνει το καλό σε αίσθηση και γρήγορο τιμόνι του. Παρά τα 198 χλστ. από το έδαφος η κλίση είναι συγκρατημένη και το σύνολο δείχνει πιο allegro από ό,τι περιμένεις από ένα SUV 2,4 τόνων στις απότομές αλλαγές πορείας. Τα δε φρένα είναι αποτελεσματικά, αν και το κενό στην αρχή της διαδρομής του πεντάλ είναι αισθητό ειδικά στην πιο δυναμική από τις 3 βαθμίδες έντασης της ανάκτησης ενέργειας. Αίσθηση προκαλεί και η ευκολία οδήγησης στην πόλη μιας και το τιμόνι «κόβει» αρκετά και ο κύκλος στροφής είναι μόλις στα 10,6 μέτρα. Η τετρακίνηση και η απόσταση από το έδαφος θα βοηθήσουν σε έναν χωματόδρομο, πάντα φυσικά στα όρια που βάζουν τα ασφάλτινα ελαστικά και η απουσία ρεζέρβας (έστω και ανάγκης).
| Σελίδα 1 | Δοκιμή Peugeot e-3008 Dual Motor - Mε τετρακίνηση και «δυνατές» επιδόσεις |
| Σελίδα 2 | Κινητήρας-Αυτονομία: Επιταχύνει δυναμικά, κάνει περί τα 400 χλμ. με μια φόρτιση |
| Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Παραμένει εντυπωσιακό και ευρύχωρο |
| Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Κράτημα all weather και άψογη ποιότητα κύλισης |
| Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
