Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Αυτονομία: Επιταχύνει δυναμικά, κάνει περί τα 400 χλμ. με μια φόρτιση

1.472 Επισκέψεις στο άρθρο (25/11/2025)
Με επιλεγμένο το Sport προφίλ οι επιδόσεις είναι δυναμικές, όπως δείχνει και το 0-100 των 5,8 δλ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Σε ένα ηλεκτρικό όμως αυτό που ενδιαφέρει κυρίως είναι η πραγματική αυτο

Με επιλεγμένο το Sport προφίλ οι επιδόσεις είναι δυναμικές, όπως δείχνει και το 0-100 των 5,8 δλ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Σε ένα ηλεκτρικό όμως αυτό που ενδιαφέρει κυρίως είναι η πραγματική αυτονομία, με το ηλεκτρικό Peugeot 3008 των 325 ίππων καταφέρνει γύρω στα 400 χλμ. με μια φόρτιση.

Προφανώς το Dual Motor Peugeot e-2008 της δοκιμής έχει δύο ηλεκτροκινητήρες: έναν 157 kW (213 ίππoι) μπροστά και έναν 82 kW (112 ίπποι) πίσω. Αμφότεροι αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 77 kWh (73 kWh ωφέλιμη), αν και μας κάνει εντύπωση που δεν προτιμήθηκε η μπαταρία των 96,9 kWh (ωφέλιμη) που υπάρχει στην προσθιοκίνητη έκδοση Long Range των 230 ίππων (σ.σ. πιθανότατα για να μην εκτοξευθεί το κόστος). Η συνδυαστική απόδοση είναι 325 άλογα με 509 Nm, τα νούμερα όμως αυτά «παίζουν» (όπως και η κατανομή της ροπής) ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης. Για παράδειγμα στο Normal η ισχύς περιορίζεται σε 313 ίππους και η ροπή στα 450 Nm, ενώ στο Εco έχουμε μέγιστη ισχύ 213 ίππων και 343 Nm ροπή. Στο Sport ή στο 4WD έχουμε τη μέγιστη απόδοση, όπως και σε απότομο πάτημα του πεντάλ ισχύος ανεξαρτήτως προφίλ. Οι μετρήσεις μας στο Sport προφίλ έδειξαν με νούμερα την αίσθηση της έντονης, πότε όμως υστερικής, επιτάχυνσης που έχει κανείς οδηγώντας το κορυφαίο Peugeot e-3008: 0-100 χλμ./ώρα σε 5,8 δλ. (0,2 δλ. κάτω από το εργοστασιακό) και 30-80 σε 2,7 δλ., 60-100 σε 2,9 δλ. και 80-120 σε 3,7 δλ., ρεπρίζ που είναι άκρως ανταγωνιστικές.


Τι γίνεται όμως με την αυτονομία; Η Peugeot υπόσχεται 498 χλμ. σε μικτές συνθήκες, οι μετρήσεις μας έδειξαν μια πραγματική μέση κατανάλωση ενέργειας γύρω στις 18,8 kWh/100 χλμ. (+1,8 kWh πάνω από το δικίνητο, κάτι αναμενόμενο). Αυτή μεταφράζεται σε μια μέση αυτονομία γύρω στα 400 χλμ.. Φυσικά στην πόλη αυξάνεται ξεπερνώντας τα 490 χλμ., ενώ και στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα η αυτονομία των 350 περίπου χλμ. είναι ικανοποιητική για τη χωρητικότητα της μπαταρίας. Καλοδεχούμενη φυσικά η στάνταρ υποδοχή φόρτισης από Wallbox στα 11 kW και η παρουσία αντλίας θερμότητας, ενώ η ταχυφόρτιση στα 160 kW σημαίνει 30 λεπτά για να γεμίσει η μπαταρία από το 10-80%.

Σελίδα 1Δοκιμή Peugeot e-3008 Dual Motor - Mε τετρακίνηση και «δυνατές» επιδόσεις
Σελίδα 2Κινητήρας-Αυτονομία: Επιταχύνει δυναμικά, κάνει περί τα 400 χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Παραμένει εντυπωσιακό και ευρύχωρο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Κράτημα all weather και άψογη ποιότητα κύλισης
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά